Tuurlijk, ze hebben zijn kleding toch ook. Logisch dat ze de onderbroek ook gelijk al misten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.
In dat geval komen ze vanzelf weer bovendrijven. Tenzij ze vastgemaakt zijn met kettingen onder water of iets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is nu dus dat hij het water in is gegaan. Verklaart gelijk de missende schoenen en onderbroek..
Ik vrees dat ze nu dus vooral in het water moeten gaan zoeken
Jeeh, wat heeft hij nog meer in petto?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is nu dus dat hij het water in is gegaan. Verklaart gelijk de missende schoenen en onderbroek..
Ik vrees dat ze nu dus vooral in het water moeten gaan zoeken
Die is nu inmiddels wel opgeruimd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteraard al langer wisten dat het boxershort vermist is maar het (nog) niet relevant genoeg achtten om het openbaar te maken.
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:47:05@avannooten @VermistNL hij kan ook het Tshirt gevuld hebben met stenenals verzwaring #vermistebroertjes reageer retweet
Maar als je onderbroek in bos ziet liggen, onthoud je dat wel.quote:
Er miste nog een stuk touw en spandbandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:48 schreef Messina het volgende:
[..]
In dat geval komen ze vanzelf weer bovendrijven. Tenzij ze vastgemaakt zijn met kettingen onder water of iets.
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:46:39@DanEurope @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL daar dacht ik ook gelijk aan. Is er in de buurt soms ergens een eilandje in een water? reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:48:28#vermistebroertjes @omolientje @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL ja eilandje is er http://t.co/ZvYVzHJj43 reageer retweet
die bergschoenen kunnen ook aardig wat stenen herbergen....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef moeke1 het volgende:
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:47:05@avannooten @VermistNL hij kan ook het Tshirt gevuld hebben met stenenals verzwaring #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:45:49@avannooten @VermistNL ja en er liggen daar veel stenen #vermistebroertjes reageer retweet
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef moeke1 het volgende:
twitter:omolientje twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:46:39@DanEurope @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL daar dacht ik ook gelijk aan. Is er in de buurt soms ergens een eilandje in een water? reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 20:48:28#vermistebroertjes @omolientje @avannooten @MarijeBakker1 @VermistNL ja eilandje is er http://t.co/ZvYVzHJj43 reageer retweet
Misschien heeft de (ex-)vriendin hem nog bij hem áángezien...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Hoe in hemelsnaam weten ze welke onderbroek er kwijt is?
Als mij wordt gevraagd welke onderbroek ik van mijn vriend mis zou ik het echt niet weten...
De vriendin zal wel geweten hebben welke onderbroek hij aan had. Ze hebben hem dus gevonden zonder onderbroek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Als mij wordt gevraagd welke onderbroek ik van mijn vriend mis zou ik het echt niet weten...
En misschien heeft hij alleen maar van die rooie....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft de (ex-)vriendin hem nog bij hem áángezien...
Toen de vader op dinsdagochtend 7 mei dood aangetroffen werd, droeg hij onder zijn bovenkleding geen onderbroek. Inmiddels is duidelijk geworden dat een onderbroek vermist wordt. Het gaat om een rode boxershort met een witte tailleband van het merk G-star RAW. Daarnaast blijkt dat van een van de kinderen een T-shirt ontbreekt. Dit betreft een T-shirt met camouflageprint. De politie is op zoek naar beide kledingstukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Nies het volgende:
Nee, daarom zal ook wel die kleding missen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een eilandje waar je ook gewoon heen kan lopen zonder nat te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |