Anders maken we gewoon het topic aan en zien we wel hoeveel mensen er op af komen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja, ik weet niet hoeveel animo er voor is, maar ik zou het zeker leuk vinden
Heb medelijden met je, ik heb al lang en breed vakantiequote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hele lesboek + extra katern moet je allemaal kennen.![]()
Deze week dus maar beginnen. Het is al over drie weken.
Denk dat het voor een centraal topic beter is een mod van het subforum te pm'en, doe jij het of doe ik het?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Anders maken we gewoon het topic aan en zien we wel hoeveel mensen er op af komen?
Hehe, dankje. Begin je je niet te vervelen dan? Zonder al dat leren.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb medelijden met je, ik heb al lang en breed vakantieIk werk dan wel weer
Wil jij het doen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk dat het voor een centraal topic beter is een mod van het subforum te pm'en, doe jij het of doe ik het?
Dat CE was wel te doen, had een 6.9quote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hehe, dankje. Begin je je niet te vervelen dan? Zonder al dat leren.![]()
Heb trouwens woensdag ook nog CE Frans.
Op die open dag zeiden ze dat je geen tijd hebt voor een bijbaan tijdens een studie Econometrie. Dus ik ga eerst wel even kijken wat de studielast is. Als het meevalt ga ik wel werk zoeken. Maar je hebt toch stufi.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat CE was wel te doen, had een 6.9Ja, verveel me wel
Kijk een beetje series, hopelijk vanaf volgende week meer gaan werken. Ga jij komend jaar werken? Moet eens kijken voor een dik verdienende baan in R'dam
Ectrie is ook wel pittig geloof ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Op die open dag zeiden ze dat je geen tijd hebt voor een bijbaan tijdens een studie Econometrie. Dus ik ga eerst wel even kijken wat de studielast is. Als het meevalt ga ik wel werk zoeken. Maar je hebt toch stufi.![]()
Wat voor werk doe je nu dan?
Zeker omdat je alle vakken moet halen bij de EUR. Zitten nogal wat lastige wiskunde vakken tussen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ectrie is ook wel pittig geloof ik.
Beetje vlaaien en cakes maken en inpakken in een industriële bakkerij
Nee joh, 5 per uur ofzo, maar vind het wel lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Zeker omdat je alle vakken moet halen bij de EUR. Zitten nogal wat lastige wiskunde vakken tussen.
Tof. Lijkt mij leuker dan zo'n standaard baan als vakkenvuller. Verdient het goed?
Op de EUR in ieder geval:quote:Op zondag 16 juni 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Poeh, drop eens alle economische studies hier?
Per uni is beter jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Op de EUR in ieder geval:
Economie en Bedrijfseconomie
International Bachelor Economics and Business Economics
Fiscale Economie
Econometrie en Operationele Research
International Bachelor Econometrics and Operations Research
Economie en Informatica
Anders zetten we het per uni neer?
Opzetje kan ik morgen wel maken. Ik zal eerst wel even toestemming vragen.
Is nog best wel wat.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee joh, 5 per uur ofzo, maar vind het wel lachenen kan best wat uren maken.
Aan de andere kant is het wel goed dat je achterna gezeten wordt, tenminste dat vind ik er dan van
Meh. Dat van Rotterdam vind ik dubieus met die compensatieregeling e.d.. Een vijf mag je compenseren met een zeven etc.. Vind ik juist zonde, want ze hadden de opleiding echt wezenlijk zwaarder, en dus waardevoller, dan andere economische opleidingen kunnen maken. Gemiste kans als je het mij vraagt. Maar de Erasmus is daar natuurlijk ook niet voor bedoeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Is nog best wel wat.![]()
Het is ook wel goed dat ze zorgen dat je alles moet halen, maar het maakt de studies wel een stuk lastiger. Het zorgt er in ieder geval wel voor dat je diploma meer waard wordt.
Is niet helemaal fantastisch nee. Aan de andere kant, je bent wel verplicht je propedeuse in jaar 1 te halen. Ik vind wel dat daardoor al goed 'gestuurd' wordt, veel vakken in het tweede jaar teren immers op vakken uit het eerste jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Meh. Dat van Rotterdam vind ik dubieus met die compensatieregeling e.d.. Een vijf mag je compenseren met een zeven etc.. Vind ik juist zonde, want ze hadden de opleiding echt wezenlijk zwaarder, en dus waardevoller, dan andere economische opleidingen kunnen maken. Gemiste kans als je het mij vraagt. Maar de Erasmus is daar natuurlijk ook niet voor bedoeld.
Klopt. Goeie regel in de kern, maar slecht uitgewerkt vind ik. Zo kom je namelijk wel moet achterstanden en tekortkomingen aan in je tweede jaar, en niemand weet wat je nou wel en niet voldoende kan als je je diploma hebt. Beetje uit z'n verband getrokken, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is niet helemaal fantastisch nee. Aan de andere kant, je bent wel verplicht je propedeuse in jaar 1 te halen. Ik vind wel dat daardoor al goed 'gestuurd' wordt, veel vakken in het tweede jaar teren immers op vakken uit het eerste jaar.
Aan de andere kant is het ook gewoon zonde dat mensen gewoon met een luie instelling naar een universiteit gaan en daardoor deze maatregelen nodig zijn om de kwaliteit te verhogen
Ik snap het wel ja, ik ben het met je eens wat dat betreftquote:Op maandag 17 juni 2013 00:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Klopt. Goeie regel in de kern, maar slecht uitgewerkt vind ik. Zo kom je namelijk wel moet achterstanden en tekortkomingen aan in je tweede jaar, en niemand weet wat je nou wel en niet voldoende kan als je je diploma hebt. Beetje uit z'n verband getrokken, maar je snapt wat ik bedoel.
Precies. Daarom zeg ik ook dat de Erasmus niet is bedoeld voor zulke maatregelen. Ze overleven van de aantallen studenten, en die lopen dus weg bij strengere maatregelen. Ken ook mensen die al door de huidige maatregel wegblijven uit Rotterdam. Maar ja. Eigenlijk een probleem van alle universiteiten in Nederland.
Ik ga ook Rechtsgeleerdheid doen en de EUR biedt voor het combineren van deze twee studies een speciaal programma aan. Daarnaast is het zeker een pluspunt dat de EUR op economisch gebied erg goed staat aangeschreven.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook, dat het oppervlakkig is, overal maar een beetje van. Waarom kies je dan toch voor Rotterdam? Reputatie van EUR? Of woon je er dichtbij?
Ah ja, dat had ik gezien, die combinatie tussen economie en rechtenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:12 schreef Uvejal het volgende:
[..]
Ik ga ook Rechtsgeleerdheid doen en de EUR biedt voor het combineren van deze twee studies een speciaal programma aan. Daarnaast is het zeker een pluspunt dat de EUR op economisch gebied erg goed staat aangeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |