Netjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:31 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik keek naar die B-O vraag en dacht dat kan je helemaal niet weten. Toen stond er dat je alleen de verandering van B-O moest weten en toen snapte ik hem eindelijk! En dat kwam doordat een user hier op het forum het mij heeft uitgelegd. Ik heb sowieso 34 punten dus een ruime voldoende. Zat zelfs nog aan een hoge 7/8 te denken totdat opgave 7 kwam. Heb daar maar 3 punten denk ik. Erg zonde. Tabel bijna compleet verkeerd gelezen.
Heb een 5.5 gehaald, nota bene mijn laagste puntquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Norm 1,8.![]()
![]()
Kom daarmee uit op minstens een 8,3.
Hoe dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb een 5.5 gehaald, nota bene mijn laagste punt
http://www.examenblad.nl/(...)_omzettingstabel.htmquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:34 schreef Rave_NL het volgende:
Norm 1,8.
Hoeveel kom je dan uit met 34 punten?
Mooi! Dat is dan excl. het betoog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:35 schreef Ensemble het volgende:
[..]
http://www.examenblad.nl/(...)_omzettingstabel.htm
7.1 dus.
Ik moet ook nog de mondelingen, dus ik probeer ook maar de cijfers een beetje in te schatten zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi! Dat is dan excl. het betoog.
(Heb staatsexamen gedaan dus ik moet nog een mondeling voor mijn deelcertificaat. Maar heb deze binnen dus.)
Gefeliciteerd man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Keihard gefaald. Ja tuurlijk geslaagd, voor de rest prima punten
Maakt niks uit, wat je hier leert voor eco heeft absoluut niks te maken met economie op universitair niveau.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Vind het wel kut eig, een 5,5. Vooral aangezien ik een economische studie ga doen
Hoe bereid jij je voor?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik moet ook nog de mondelingen, dus ik probeer ook maar de cijfers een beetje in te schatten zo.
Dank god, eco was eerder een van mijn beste vakkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Maakt niks uit, wat je hier leert voor eco heeft absoluut niks te maken met economie op universitair niveau.
Bij het eerste college Economie en Bedrijfskunde op de UvA word je verteld alles te vergeten van economie op de middelbare schoolquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dank god, eco was eerder een van mijn beste vakken
Wat ga jij studeren? Bedrijfskunde in Antwerpen hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:54 schreef Neraice het volgende:
[..]
Bij het eerste college Economie en Bedrijfskunde op de UvA word je verteld alles te vergeten van economie op de middelbare school.
Economie en Bedrijfskunde aan de UvA.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat ga jij studeren? Bedrijfskunde in Antwerpen hier
Baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:56 schreef Neraice het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfskunde aan de UvA.
2 negens en 2 achten. Held.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
8.6 wiA 8.5 en 8.2 m&o 7.9 ges 7.4 ak 6.9 fa 6.2 nl
Kijken ze niet meer naar. En economie op de uni is heel anders. Komt wel goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Vind het wel kut eig, een 5,5. Vooral aangezien ik een economische studie ga doen
Dacht dat ik een 5 had voor aardrijkskundequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:06 schreef Ensemble het volgende:
[..]
2 negens en 2 achten. Held.
[..]
Kijken ze niet meer naar. En economie op de uni is heel anders. Komt wel goed.
Wat had je voor m&o? Of heb je dat niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:56 schreef Neraice het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfskunde aan de UvA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |