Ik deed alleen even die examenmakers na met de duidelijkheid van hun teksten etc de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Oh heh. Ik ben niet meer zo helder vanavond.
Lijkt inderdaad wel alsof de examenmakers hun best niet meer doen dit jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:35 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Ik deed alleen even die examenmakers na met de duidelijkheid van hun teksten etc de laatste tijd.
Oké, ik moet proberen dingen eerder van me af te zetten anders loop ik tot diep in de nacht mijn cijfers weer na te checken enzo. Hebben jullie dinsdag ook Geschiedenis op de planning staan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:43 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wel alsof de examenmakers hun best niet meer doen dit jaar.
Ja, de meeste hier doen ook geschiedenis. Kom anders naar het geschiedenis topic. Begint al wat drukker te worden daar, en er staan al veel oefenvragen en andere informatie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef SennaWales het volgende:
[..]
Oké, ik moet proberen dingen eerder van me af te zetten anders loop ik tot diep in de nacht mijn cijfers weer na te checken enzo. Hebben jullie dinsdag ook Geschiedenis op de planning staan?
Aangezien de norm bij economie de laatste jaren eerder tussen de 1,0 en de 2,0 dan tussen de 0,5 en 1,5 ligt zal het cijfer tussen de 7,2 en 8,2 liggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:46 schreef Kartmans het volgende:
Na vrij streng na te hebben gekeken tussen een 6,8 en 7,8 volgens het LAKS (N-norm 0,5 ~ 1,5). Vond het allemaal wel goed te doen!
Ja dat had ik inderdaad ook al bedacht! Dat zou helemaal super chill zijn, maar hey, we kunnen de verwachtingen beter temperen toch haha ;P.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Aangezien de norm bij economie de laatste jaren eerder tussen de 1,0 en de 2,0 dan tussen de 0,5 en 1,5 ligt zal het cijfer tussen de 7,2 en 8,2 liggen.
Tussen de 7,3 en 8,3 trouwens. Ik kan niet meer optellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ja dat had ik inderdaad ook al bedacht! Dat zou helemaal super chill zijn, maar hey, we kunnen de verwachtingen beter temperen toch haha ;P.
Hoeft nu ook 4 dagen niet meer joh! Woensdag pas weer haha. Wat zal jij ongeveer halen dan denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Tussen de 7,3 en 8,3 trouwens. Ik kan niet meer optellen.![]()
Kans is dus vrij groot op een 8.
Halve punten worden toch niet gegeven op het centraal examen? Althans daar maakte mijn leraar onze klas altijd bang mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:41 schreef Aarbei het volgende:
De laatste vraag heeft volgens mij iedereen volledig verkloot? Had 1/2 van de 8 punten!
Denk dat Aarbei 1 of 2 punten bedoelt. Bij mij ging het betoog wel goed, maar na een tijdje merkte ik dat ik over het aantal woorden heenging en toen ben ik doorgegaan tot 300 woorden ofzo. Liever alle punten en woordoverschrijding dan dat ik veel zou missen. Er gaat toch maar 1 punt af voor woordoverschrijding.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 06:58 schreef Donnachii het volgende:
[..]
Halve punten worden toch niet gegeven op het centraal examen? Althans daar maakte mijn leraar onze klas altijd bang mee.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:10 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Hoeft nu ook 4 dagen niet meer joh! Woensdag pas weer haha. Wat zal jij ongeveer halen dan denk je?
Lekkeeurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En ik heb met redelijk streng nakijken tussen de 7,6 en 8,6.
Het zijn idd niet zo'n klojo's als bij Nederlands! ;Dquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:51 schreef Dennizb93 het volgende:
[..]
Denk dat Aarbei 1 of 2 punten bedoelt. Bij mij ging het betoog wel goed, maar na een tijdje merkte ik dat ik over het aantal woorden heenging en toen ben ik doorgegaan tot 300 woorden ofzo. Liever alle punten en woordoverschrijding dan dat ik veel zou missen. Er gaat toch maar 1 punt af voor woordoverschrijding.
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Donnachii het volgende:
[..]
Het zijn idd niet zo'n klojo's als bij Nederlands! ;D
Ik heb ook met indexcijfers gerekend en kwam op 0,28% uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:17 schreef Brainloos het volgende:
Bij opgave 23, de opgave over de groei van werkloosheid is het correctie formulier als volgt : 1,017 × 1 × 1 × 0,986 × 100 = 100,28 = een groei van 0,28%
Ik heb zelf met indexcijfers gewerkt: 2008:100, 2009:101.7 , 2010=101,7 , 2011=101,7 , 2012=100,3
Dus een groei van 0,30% .
Wordt dit ook goed gerekend?
Vraag: kan de volgende uitspraak gedaan worden op basis van figuur 2?quote:
Ik had het volgende antwoord:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:21 schreef Dennizb93 het volgende:
[..]
Vraag: kan de volgende uitspraak gedaan worden op basis van figuur 2?
Voor wat betreft duurzame ontwikkeling scoort land A hoger dan het
gemiddelde van de onderzochte landen.
Mijn antwoord: nee, want voor de twee indicatoren voor de duurzaamheid (CO2 per hoofd en energieverbruik per eenheid bbp) scoort land A respectievelijk hetzelfde en lager dan het gemiddelde van de onderzochte landen.
Antwoord correctiemodel: ja, want voor de twee indicatoren voor de duurzaamheid (CO2 per hoofd en energieverbruik per eenheid bbp) scoort land A respectievelijk hetzelfde en lager dan het gemiddelde van de onderzochte landen.
In de vraag staat echter 'hoger' en niet 'beter', dus ik heb het echt gelezen alsof je letterlijk naar hoger, lager of gelijk moest kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |