watquote:
quote:jaaaaaaaaaaaa fucking lekker mang ik wil me hoofd gewn tussen zulke tieten zetten.... put moro
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oh, en deze nog: http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,509603.0.html
"where ever they found a pussy there they are"![]()
quote:Ik heb geboekt voor Suriname 810,- euro. Nu zijn die tickets lager geworden naar 660,- zijn goedkope tickets risico vol? Let me now?
quote:Ja erg gevaarlijk. Goedkopere tickets storten vaker neer.
kom niet meer bij hierquote:Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
Eerste hit op google bij boelerquote:
"nou er is maar 1 manier om erachter te komen. vraag onder het douchen of hij je soms wil neuken. of ga bukken voor hem en kijk wat hij doet! "quote:
quote:ik zit met een geheime familie probleem het zit zo 2weken geleden was ik samen met mijn vriend bij mijn opa op bezoek het was gezellig we dronken en waren zo melig!op een gegeven moment zei me opa tegen mij,gonda ik wil jou vriend neuken in zijn reet!nu ik lachte hierom maar mijn opa werd zo boos en zei dat hij dit meende ik was echt dronken en kom niks zeggen dus liet ik het toe, en werkelijk! neukte hij mijn vriend en nu schaam ik me zo diep mijn opa belde 4dagen geleden weer op of dat we dit weekend bij hem komen,maar ik durf het niet meer en ik schaam me rot ik wil me opa nooit meer zien maar hoe zeg ik hem dat nou! help ik weet me geen raad
Wat is dat voor site dan :p stonden vorig jaar banga lijsten op van sletton op mi scorro tgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik verdrietig ben ga ik altijd Sex Tori's lezen op Mamjo. Lig binnen no-time op de grond van het lachen
Haha ook maar is even doorlezen dan, aantal jaar geleden stonden daar ook berichten over ene djoef kamper uit mijn stad, zon rat die altijd wordt gezocht door popoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
Is Suriforum swa. Sowieso is heel dat forum echt geweldig om door te lezen
Alleen natuur/scheikunde ;pquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos heb je ook scheikunde examen?
minpunten voor dat gezicht, maar dat lichaamquote:
Waarom beginnen die idioten dan ook met een mixed gripquote:
Denk eerder what de F$CK van de B&f shop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Gekkenhuis hier in de gym, twee gasten die ik een paar maanden geleden (max vijf) zag nu in een keer zieke chest/schouders/traps maar heel matige armen. Volgens een bekende van me (die totaal niet thuis is in de wereld van trainen) gebruiken di
krijg je daar ecto armen van?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denk eerder what de F$CK van de B&f shop.
wat is tan en hyperbolic groetjes zuidgrensiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet normaal meer hoeveel een tan helpt met er meer ripped uit te zien. Toen ik vandaag onder de zonnebank vandaan kwam leek het wel of ik uit de hyperbolic time chamber kwam. Zonnestudio zat wel vol met studentes die te vaak onder de zonnebank gaan. Staat echt niet zo'n rode gloed bij nederlandse vrouwen met blond haar
De meerderheid is zo dom dat ze zichzelf het ziekenhuis in kuren of dat ze alles weer kwijtraken. Zijn maar een paar die het verantwoordelijk gebruiken en dat is ook wel te zien. Als je in je 2e kuur al gelijk tren gaat zeten dan vraag je er gewoon om, zitten mensen op DBB die kuren die niet eens weten wat macro's zijn of wat de kuur nou precies doet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
krijg je daar ecto armen van?
sowieso super veel prikkers in mijn gym gek, ze hebben het er ook gewoon over. Werkt soms best demotiverend voor me als ik zie hoe hard die gasten groeien
Ja inderdaad. Die gasten zien er nu op zich wel oke uit hoor, hun core iig. Maar betwijfel ook hoe lang dat gaat duren. Ik heb de ballen verstand van AAS, maar die gasten kunnen toch zo weer in gaan kakken lijkt me?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
De meerderheid is zo dom dat ze zichzelf het ziekenhuis in kuren of dat ze alles weer kwijtraken. Zijn maar een paar die het verantwoordelijk gebruiken en dat is ook wel te zien. Als je in je 2e kuur al gelijk tren gaat zeten dan vraag je er gewoon om, zitten mensen op DBB die kuren die niet eens weten wat macro's zijn of wat de kuur nou precies doet.
not sure hoe ik dit moet lezen maar je verliest alleen gains na het stoppen van een kuur en niet veel later nog eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Die gasten zien er nu op zich wel oke uit hoor, hun core iig. Maar betwijfel ook hoe lang dat gaat duren. Ik heb de ballen verstand van AAS, maar die gasten kunnen toch zo weer in gaan kakken lijkt me?
Ik bedoelde eigenlijk dat zodra ze stoppen ze snel terug bij af zien, dus hoe ze er voor stonden op het moment dat ze aan hun kuur begonnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
not sure hoe ik dit moet lezen maar je verliest alleen gains na het stoppen van een kuur en niet veel later nog eens.
nee zijn wel permanente gains, 't is geen opblaasmiddelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat zodra ze stoppen ze snel terug bij af zien, dus hoe ze er voor stonden op het moment dat ze aan hun kuur begonnen
permanent is een groot woord. De meeste zijn zo dom om na hun kuur gelijk te cutten of niet genoeg kcal te eten om het te onderhouden waardoor ze het zo weer kwijt zijn. Het is bijna onmogelijk om massa dat je van AAS te behouden zonder later nog een keer te kuren zeker als je van plan bent om te cuttenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nee zijn wel permanente gains, 't is geen opblaasmiddel
Daar gaat het toch niet om, als iemand er daarna direct stopt met trainen raak je dat ook wel kwijt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
permanent is een groot woord. De meeste zijn zo dom om na hun kuur gelijk te cutten of niet genoeg kcal te eten om het te onderhouden waardoor ze het zo weer kwijt zijn. Het is bijna onmogelijk om massa dat je van AAS te behouden zonder later nog een keer te kuren zeker als je van plan bent om te cutten
Iedereen die stopt met trainen verliest spiermassa, zodra je meer spiermassa hebt kan je ook meer kwijtraken. Wat is je punt verder?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, als iemand er daarna direct stopt met trainen raak je dat ook wel kwijt.
Naturel verkregen massa is een stuk makkelijker te behouden dan kuurmassa, als ik nu 2 maanden niet train zal ik weinig verliezen maar als iemand dat na zijn kuur doet dan ben je fucked. Zijn genoeg horrorverhalen van mensen die na of tijdens hun kuur geblesseerd raaktenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, als iemand er daarna direct stopt met trainen raak je dat ook wel kwijt.
Dat was mijn punt niet, @straatsoldaat; mijn punt is dat ik er bij die post vanuit ga dat diegene gewoon normaal blijft eten en trainen. (zoals een groot deel van de gebruikers)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iedereen die stopt met trainen verliest spiermassa, zodra je meer spiermassa hebt kan je ook meer kwijtraken. Wat is je punt verder?
Oké, het is duidelijk. Nou zullen die gasten waar ik op doelde het misschien nog een half jaartje volhouden (het eten en trainen) en dan zullen ze wel op de weg terug aan. lijkt me sowieso dat er iets mis is met je motivatie als je na een half jaar al gaat prikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet, @straatsoldaat; mijn punt is dat ik er bij die post vanuit ga dat diegene gewoon normaal blijft eten en trainen. (zoals een groot deel van de gebruikers)
Ik kreeg de indruk dat ZuidGrens vroeg of je sowieso massa verloor na het stoppen van een kuur.
Dat gaf ik ook al eerder aan iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Zal na spuit sowieso veel 'massa' (vocht) verloren gaan.
dat soort figuren houden het nooit lang volquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké, het is duidelijk. Nou zullen die gasten waar ik op doelde het misschien nog een half jaartje volhouden (het eten en trainen) en dan zullen ze wel op de weg terug aan. lijkt me sowieso dat er iets mis is met je motivatie als je na een half jaar al gaat prikken
Na een half jaar had ik nog genoeg natty gains, Mijn squat ging nog per training omhoog en kwam met gemak een halve kilo per week aan zonder dat mijn vp veel steeg. Je bent echt dom als je al gaat kuren zonder 2 jaar aan trainingservaring. In die 2 jaar heb je nog zoveel beginner gainsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oké, het is duidelijk. Nou zullen die gasten waar ik op doelde het misschien nog een half jaartje volhouden (het eten en trainen) en dan zullen ze wel op de weg terug aan. lijkt me sowieso dat er iets mis is met je motivatie als je na een half jaar al gaat prikken
racistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Uitgaan in het weekend![]()
Zit je met al die proletariërs en mbo-ers in de kroeg, nee bedankt
True, wel. Sowieso 'uitgaan'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Tentfeest, festival en verjaardag, kom haten dan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
kuurtje, not even oncequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)s-338546/index5.html![]()
Die googlehit
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
Die googlehit
Ik hoorde in de wandelgangen een jaar on.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel een knallend fysiek overigens, goede lats ook. Kapotgekuurd, maar goed, ziet er goed uit.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
Die googlehit
Ik zie alleen dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen een jaar on.
Heb nog wat gear voor je trouwens, wanneer kom je ophalen?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb nog wat gear voor je trouwens, wanneer kom je ophalen?
Mag je gelijk die spijt in mijn glute zetten #fullhomo
Die spijt in mn glute, zulks een toepasselijke vertyping.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb nog wat gear voor je trouwens, wanneer kom je ophalen?
Mag je gelijk die spijt in mijn glute zetten #fullhomo
I know, right.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die spijt in mn glute, zulks een toepasselijke vertyping.
56 inch koud mattie. En dan ga ik zo nog schouders&armen pompen ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat meten jouw armen trouwens? Zie nu dat ik op 41 cm koud zit hier. No isolation whatsoever.
Als ik die mensen op DBB zie dan snap ik die quote van RIppetoe welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
Die googlehit
quote:Bodybuilding is men on a stage in their underwear wearing brown paint showing other men their muscles. It is training for appearance only, and at the contest level requires a degree of vanity, narcissism, and self-absorption that I find distasteful and odd
Hij heeft zeker niet gehoord dat ze altijd nohomo zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik die mensen op DBB zie dan snap ik die quote van RIppetoe wel
[..]
mirin' brah, succes straks.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I know, right.
[..]
56 inch koud mattie. En dan ga ik zo nog schouders&armen pompen ook.
lekkah moeilijk als je kuurtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat meten jouw armen trouwens? Zie nu dat ik op 41 cm koud zit hier. No isolation whatsoever.
Morgen drift festival jonge. Lekker x klappen en pep nakken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik weer eens nieuwe PR's gemaakt.
90 KG DL -1 Reps( Had misschien wel nog een rep eruit kunnen persen maar wilde rustig aan doen met mijn rug)
80 KG SQ-7 Reps
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek,
De laatste tijd word ik lastiggevallen door vijf blanken. Van 2 weet ik niet zeker of het mannen of vrouwen zijn. Ze blokkeren altijd de weg voor me naar de sportschool, doen arrogant en komen bedreigend over. Ik vraag me af wat ze van me willen!!!!
Ik heb stiekem een foto kunnen maken.Zijn echt grafbeesten als ze achter je aanrenneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik weer eens nieuwe PR's gemaakt.
90 KG DL -1 Reps( Had misschien wel nog een rep eruit kunnen persen maar wilde rustig aan doen met mijn rug)
80 KG SQ-7 Reps![]()
Mijn gym zit naast een zwaar gerefotmeerde kerk, rij ik op zondagochtend niets vermoedend naar de gym, word ik vuil nagekeken. Als blikken konden doden...
Haha dat heb ik nog niet meegemaakt, maar ze doen wel stoer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zijn echt grafbeesten als ze achter je aanrenne![]()
Mijn gym zit naast een zwaar gerefotmeerde kerk, rij ik op zondagochtend niets vermoedend naar de gym, word ik vuil nagekeken. Als blikken konden doden...
Moest 1 keer ziek wegsprinten voor die beestenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha dat heb ik nog niet meegemaakt, maar ze doen wel stoer.
Hahah oww shit..ongemakkelijk.
Hahah zoweisoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Moest 1 keer ziek wegsprinten voor die beestenzoweiso mij zien sprinten
Moet nu lachen Om mezelf, en om een lerares die dr hoofd stootte vandaag
Was laatst klaar met ez bar en had geen knijpers erom en t flikkerde eraf, bleef kalm en alpha en deed net alsof het mn bedoeling wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah zoweiso.
Hahah geniaal, ik moet soms ook lachen om mezelf omdat ik zo handy ben. Bleek vandaag haken aan de deur met mijn shirt(vraag me niet hoe). Liet schijven vallen etc.
Heeft je lerares je nog gestraft?
Klasgenootje van me woonde in Macedonie en liet me altijd foto's zien ( dus hoe het echt is en niet die toeristische plaatjes), op zich wel mooi. Denk een beetje aan Kroatie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Kerol het volgende:
wrm is vakantie boeken zo lastig
wil naar macedonie, dichtbij ohrid (denk ik, nog niet helemaal zeker) maar ik en me sma(vooral zij) zijn nog niet overtuigd van macedonie, iemand hier wel eens daar geweest en ervaringen met t land?
Haha sukkel ben je toch ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Was laatst klaar met ez bar en had geen knijpers erom en t flikkerde eraf, bleef kalm en alpha en deed net alsof het mn bedoeling was
Lerares merkte het niet, had wel tranen in mn ogen
Lief dagboek,
De laatste tijd word ik lastiggevallen door vijf blanken. Van 2 weet ik niet zeker of het mannen of vrouwen zijn. Ze blokkeren altijd de weg voor me naar de sportschool, doen arrogant en komen bedreigend over. Ik vraag me af wat ze van me willen!!!!
Ik heb stiekem een foto kunnen maken.GanzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik weer eens nieuwe PR's gemaakt.
80 KG SQ-7 Reps![]()
goed getraind jij
Lief dagboek,
Ik heb stiekem een foto kunnen maken.Hoeveel weeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik weer eens nieuwe PR's gemaakt.
80 KG SQ-7 Reps
ben ook niet echt normaal,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha sukkel ben je toch ook.
Ook gewoon kapot gaan om iemand die zijn hoofd stoot. Moet kunnen toch.
Hele coole verhalen bro. Heb je haar nou ook nog gepaald of niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ben ook niet echt normaal,
voorbeeld: ik en mn trainbuddy worden nu gehaat door een maat, omdat we altijd over de aesthetics crew hadden en over hoe zyzz genetically goddelijk was en hoe kut chestbrah is enzodie gast wilt nu nooit meer met ons alleen de stad in, wij gaan er nog steeds stuk om
trouwens, om het perfect te maken heb ik mn trainbuddy een keer verrast met een custom made zyzz mok (zoals gezien is in verschillende yt filmpjes) hij zei dat hij nu gereed was om te sterven van geluk
[ afbeelding ]
heb trouwens laatst met een dame (55+, lekker vers) assisted pullups gedaan, ik was aan het opwarmen met assisted pullups kwam ze naar me toe en vroeg ze hoe het moest en dat het er wel geinig uitzag
edit;
was laatst aan het cardio'en kreeg ik een whatsapp met deze foto
[ afbeelding ]
hiwhaihwa dat ben ik !! ha-ha erg geinig op de vroege morgen hahah, oud klasgenoot gwn stiekum foto maken haha
zit vol met shit toch, gewoon zo uit mouwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hele coole verhalen bro. Heb je haar nou ook nog gepaald of niet?
Ben jij dat trouwens in je fobo?
dik is vet is kool is komplimentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hallo spiere wege meer dan vet dusss denk na ofso :s
kan gebeure xx we're all gonna make itquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Kan zijn dat je straks een pm van sapstengel krijgt
Spannend leven heb je bro, vertel me meer!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ben ook niet echt normaal,
voorbeeld: ik en mn trainbuddy worden nu gehaat door een maat, omdat we altijd over de aesthetics crew hadden en over hoe zyzz genetically goddelijk was en hoe kut chestbrah is enzodie gast wilt nu nooit meer met ons alleen de stad in, wij gaan er nog steeds stuk om
trouwens, om het perfect te maken heb ik mn trainbuddy een keer verrast met een custom made zyzz mok (zoals gezien is in verschillende yt filmpjes) hij zei dat hij nu gereed was om te sterven van geluk
[ afbeelding ]
heb trouwens laatst met een dame (55+, lekker vers) assisted pullups gedaan, ik was aan het opwarmen met assisted pullups kwam ze naar me toe en vroeg ze hoe het moest en dat het er wel geinig uitzag
edit;
was laatst aan het cardio'en kreeg ik een whatsapp met deze foto
[ afbeelding ]
hiwhaihwa dat ben ik !! ha-ha erg geinig op de vroege morgen hahah, oud klasgenoot gwn stiekum foto maken haha
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hallo spiere wege meer dan vet dusss denk na ofso :s
Al gekregen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Kan zijn dat je straks een pm van sapstengel krijgt
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef Seam het volgende:
Eerst het armworstelen, nu Fanta als american footballer.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]weetniet
Gefeliciteerd met je PR's trouwens zusje
u mad?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef ChesterPerry het volgende:
flinke rellen bij real atletico nu hoop dat die real spelers doodworden geschopt flikkers, 3 donnies op weggegooit vandaag
haha, jij klaagerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef ChesterPerry het volgende:
flinke rellen bij real atletico nu hoop dat die real spelers doodworden geschopt flikkers, 3 donnies op weggegooit vandaag
2x op de paal, 2x van lijn weggehaald echt ik zou er levensmoe van wordenquote:
is dit ergens te downen?, btwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef Seam het volgende:
Eerst het armworstelen, nu Fanta als american footballer.
[ afbeelding ]
Ff fresh zijn voor die festivals toch.quote:
jatg gwn lijntjuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ff fresh zijn voor die festivals toch.
Je moet eens proberen daar bij elke slok over na te denken...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:57 schreef Awesome_ het volgende:
Hard gefixt net met uitgaan. Wel paar bier op dus voor niks getraind van de week
once in a lifetime experience?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:57 schreef Awesome_ het volgende:
Hard gefixt net met uitgaan. Wel paar bier op dus voor niks getraind van de week
godver, weer oogaids opgelopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
jatg gwn lijntju
nee lekker kort, lekker praktisch![]()
[ afbeelding ]
Hij had ook in elke arm een spuit elke week, dus dat heft elkaar op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
zyzz dronk en snoof ook iedere week dus je kan echt wel een goed fysiek hebben dan
Hahha en hij leeft niet meer hahahaha.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
zyzz dronk en snoof ook iedere week dus je kan echt wel een goed fysiek hebben dan
Goedzo broeder, ga nu maar naar het toilet!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
1 kilo aangekomen in 3 weken, ik ben trots op mijzelf.
Vanochtend al gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goedzo broeder, ga nu maar naar het toilet!
Oke oke...maar 1 kg is niet echt mucho snapte?quote:
Fucked up G, hier is alles open, zwembad, gym allesquote:
Geen zin om naar stad te blazen voor 2 dagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke oke...maar 1 kg is niet echt mucho snapte?
Of zie je echt verschil?
[..]
Fucked up G, hier is alles open, zwembad, gym alles.
Ik betwijfel het of je 1kg verschil echt kan zien, maar goed. De vorm van mijn lichaam is subtiel veranderd denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke oke...maar 1 kg is niet echt mucho snapte?
Of zie je echt verschil?
Ik kan makkelijk 2 kilo in een week aankomen als me uitleef.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
1 kilo aangekomen in 3 weken, ik ben trots op mijzelf.
quote:
Dan niet zeiken!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen zin om naar stad te blazen voor 2 dagen
Wel goed hoor Dima, even geduld hebben!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik betwijfel het of je 1kg verschil echt kan zien, maar goed. De vorm van mijn lichaam is subtiel veranderd denk ik.
Eerst woog ik ~58-60, kwam nooit in de 6x regio hooguit een hoge 57,x. Nu kom ik nooit onder de 60 kg en heb ik gepiekt op 61.7 kg ondanks dat ik mijn voedingsschema nog niet heel strikt heb aangehouden.
Haha whut, met mijn endogenen lukt dat me zelf niet eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk 2 kilo in een week aankomen als me uitleef.
Ik overdrijf een beetjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Dan niet zeiken!
[..]
Wel goed hoor Dima, even geduld hebben!
[..]
Haha whut, met mijn endogenen lukt dat me zelf niet eens.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetjeIk kom wel makkelijk aan
herkenbaar ik kan praktisch eten wat ik wilquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ik snel aankom, ondanks dat ik chubby enzo ben. Maar mijn lichaam is gewoon een indicator als ik te veel of ongezond eet want dan kom ik aan. Als mager ding kan je alles eten en je lichaam geeft niet echt op een esthetische manier aan dat je niet gezond bezig bent.
Ik heb het nooit op die manier bekeken. Is best logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ik snel aankom, ondanks dat ik chubby enzo ben. Maar mijn lichaam is gewoon een indicator als ik te veel of ongezond eet want dan kom ik aan. Als mager ding kan je alles eten en je lichaam geeft niet echt op een esthetische manier aan dat je niet gezond bezig bent.
Ja toch, wees blij met die endogenetics.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op die manier bekeken. Is best logisch eigenlijk![]()
Thanks, nu ga me minder kut voelen als ik me wat dikker voel.
Beetje recht praten wat dik isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Als je nu op je streef leek niet nee
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik eens in zoveel tijd een "chubby" in mijn bed heb liggen, dat ik bij lepeltjelepeltje met mijn hand over haar dikke onderbuikje wrijf. Heerlijk gevoel is dat, ook als zij het helemaal los laat..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Laat me lekker chubby zijn! Lekker met mijn rolletjes spelen.
Laat me gewoon in mijn waarde!
Ergens moest ik evenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik eens in zoveel tijd een "chubby" in mijn bed heb liggen, dat ik bij lepeltjelepeltje met mijn hand over haar dikke onderbuikje wrijf. Heerlijk gevoel is dat, ook als zij het helemaal los laat..
Lekker met die bil rollenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
O jammer...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ergens moest ik even.
Voor mij verder Ecto>endo in bed want een pensen dan bedoel ik echt een pens en geen buik van het bulken.
Heb jij echt ecto's in bed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ergens moest ik even.
Voor mij verder Ecto>endo in bed want een pensen dan bedoel ik echt een pens en geen buik van het bulken.
Sowieso!quote:
Sorryquote:
quote:
Gadverdemme man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik eens in zoveel tijd een "chubby" in mijn bed heb liggen, dat ik bij lepeltjelepeltje met mijn hand over haar dikke onderbuikje wrijf. Heerlijk gevoel is dat, ook als zij het helemaal los laat..
Ik heb het ook niet over van die dikkerds. Veel meiden hebben zon schattig onderbuikje, mad horny vind ik datquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ergens moest ik even.
YOLOquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Aha..zon kleine bolling bij de onderbuikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over van die dikkerds. Veel meiden hebben zon schattig onderbuikje, mad horny vind ik dat
YOLOOO!!quote:
Je hebt geen idee. Als je bovenop zit kan je je klit tegen die dikke buik aanrijden. Dan ben je dat kleine pikkie in no time vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ergens moest ik even.
Oud!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zowel het nr als de kip in het nr zijn aan!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. Als je bovenop zit kan je je klit tegen die dikke buik aanrijden. Dan ben je dat kleine pikkie in no time vergeten.
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha..zon kleine bolling bij de onderbuik?
[..]
YOLOOO!!
Laat staan geproeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef ChesterPerry het volgende:
het synoniem klit heb ik al een lange tijd niet meer gehoord
Ja...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zei al sorry. Sorry voor de mindpic waar je nu nooit meer van af komt.
quote:
HAHAHA OKE.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef ChesterPerry het volgende:
het synoniem klit heb ik al een lange tijd niet meer gehoord
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso ik heb echt een micropenis, maar wel twee quads van 40 kg de stuk om dat mannetje aan te duwen!! Ja tog?
Gister nog met me neus boven die homo shit gehangen.... Ook onder het mom van yolo... volgens mij heb ik daar nu koppijn vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef Snakey het volgende:
Ik heb 3 glazen wijn op gisteren en heb een hang over. Does it show?
Sowieso wijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gister nog met me neus boven die homo shit gehangen.... Ook onder het mom van yolo... volgens mij heb ik daar nu koppijn van
Ik bedoelde die flikker drug, maar wijn drink ik ook sowieso niet, lol.quote:
origineel is beste, sowieso dat hele album doggystylequote:
Ow poppers?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde die flikker drug, maar wijn drink ik ook sowieso niet, lol.
Neuh, maar dat kwam waarschijnlijk omdat 80% een piemel had. Godsgruwelijk warm alleen.quote:
Ik heb het een keer gedaan in een gaybar..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Neuh, maar dat kwam waarschijnlijk omdat 80% een piemel had. Godsgruwelijk warm alleen.
Lol. Beetje lacherig word je er wel van, maar dat heb ik ook wel met bier!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan in een gaybar... Gekregen van een smatje, moest wel snel wegrennen toen ze met een strap-on aan kwam zetten.
Ja en het duurt heel kort, maar bad shit voor je slijmvliezen man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol. Beetje lacherig word je er wel van, maar dat heb ik ook wel met bier!
Was ook niet van plan om het als vaste pre work out te nemen ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja en het duurt heel kort, maar bad shit voor je slijmvliezen man.
Njah daar merk je weinig van zolang je er niks in probeert te drukken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef ChesterPerry het volgende:
idd lekker lacherig en je kringspier gaat wijd open staan fucking gay, kan je beter een tientje maroc of moonflower halen
Is dat die kansloze schreeuwert met dat lange haar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef mtchel112 het volgende:
Greg plitt zn motivation filmpjes zijn zo ziek he
Heeftie lang haar?:pquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is dat die kansloze schreeuwert met dat lange haar?
quote:Op zondag 8 februari 2004 03:23 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoweiso niet trainen in het weekend, dan moet je genietenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Curlbrah het volgende:
vandagg trainen of wachtne tot me spierpijn weg is?!
Ik kijk niet naar andermans pik. Ik vind het erger als ze hun sokken aan houden, of dat het vrouwtje vieze voeten heeft. Dan houdt het op voor mij voor een week of twee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef kaasplankje het volgende:
waar ik echt maar dan ook echt niet tegen kan is als ik prono kijk en de man heeft een kleine. Kan dat dan niet verkroppen zo boos word ik dan. Als je blijkbaar zulke flutgenen hebt mag je helemaal niet aan copuleren denken imo.
no way bro; iedereen doet bijna ma - di - do - vrij schema, veels te druk dan dus ik doe ma - wo - vrij - za / zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zoweiso niet trainen in het weekend, dan moet je genieten
Het was wel goede wijn. Ik moest m´n credit card trekken. Niet eens genoeg cash op zak voor die shit.quote:
zoweiso trainen is chillex, mensen vinden het het altijd raar als ik zeg dat ik 4x per week train, ik vind t heerlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
no way bro; iedereen doet bijna ma - di - do - vrij schema, veels te druk dan dus ik doe ma - wo - vrij - za / zo
niet direct de sportschool ingerend? .. - gemist kans.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Snakey het volgende:
Ow, iemand gaf me twee lijntjes coke, herinner ik me nu. Misschien is dat de kater.![]()
Ik heb minstens twee gram nodig om een beetje lollig te zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Snakey het volgende:
Ow, iemand gaf me twee lijntjes coke, herinner ik me nu. Misschien is dat de kater.![]()
Ik heb minstens twee gram nodig om een beetje lollig te zijn.
Doe normaal gek. Alsof ik met mijn wijvenwijnadem de gym inloop.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
niet direct de sportschool ingerend? .. - gemist kans.
sws, ik begin elke dag met een bakje noxiproquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef mtchel112 het volgende:
een collega van mij neemt iedere keer pwo in als hij traint, hij traint thuis doet wat pushups enzo
Eindelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fok gek allemaal junks hier. jullie sien mij hier net meer trug, later!!
Gelukkig kan ik weer in lifestyle. Die dieetende mensen zijn veel gezonder. Gewoon lekker eten geniet ik veel meer van.quote:
Ik heb twee lijntjes gehad. In de tijd dat ik twee, drie vier of 5 gram per dag deed zat jij nog in je vaders proppenschieter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik weer in lifestyle. Die dieetende mensen zijn veel gezonder. Gewoon lekker eten geniet ik veel meer van.
Drugs are bad mkaay..!
Teveel eten is slechter voor je...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik weer in lifestyle. Die dieetende mensen zijn veel gezonder. Gewoon lekker eten geniet ik veel meer van.
Drugs are bad mkaay..!
bron?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:18 schreef seto het volgende:
the fuck
ik dacht dat het een grap was van thomas berge met B&F maar het is echt zo
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:21 schreef seto het volgende:
http://www.donaldduck.nl/pagina/dagobert
allemaal inschrijven als je echte dagobert fan bent bitches
[ afbeelding ]
Geloof ik direct ouwe snoepert. Ben nu 25 en heb de wilde jaren op dat gebied nu al achter mij liggen... Laatste 2/3 jaar op feesten en festivals gewoon weer op bier only. Kan ook geen enkel risico lopen ivm mijn werk. Zou direct ontslagen worden. Eigenlijk mis ik er ook niet zoveel aan al zou ik vast nog wel eens wat doen als ik er niet mee in de problemen kon komen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb twee lijntjes gehad. In de tijd dat ik twee, drie vier of 5 gram per dag deed zat jij nog in je vaders proppenschieter.
Daarbij, als je iets doet moet je het goed doen. Gewoon twee gram in 5 uur je hersens in boren, hopsakee. Kijken of je hart het aankan.
I know. Je mist er ook niks aan. Ik maak een geintje over mijn drie glazen wijn en twee slechte lijntje coke.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geloof ik direct ouwe snoepert. Ben nu 25 en heb de wilde jaren op dat gebied nu al achter mij liggen... Laatste 2/3 jaar op feesten en festivals gewoon weer op bier only. Kan ook geen enkel risico lopen ivm mijn werk. Zou direct ontslagen worden. Eigenlijk mis ik er ook niet zoveel aan al zou ik vast nog wel eens wat doen als ik er niet mee in de problemen kon komen!
Goede verhouding met onderarm ook, curl fag.quote:
haten op een curlbrahquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goede verhouding met onderarm ook, curl fag.
Niet tegen jou toch G.quote:
Hoe dan ook, die jochies zien er wel goed uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
Met Jeff Seid and Alon Gabby at body power yesterday.... MAJOR LET DOWN - Bodybuilding.com Forums![]()
Cliffs: Jeff Seid en zijn maatjes zijn een stel vervelende homo's.
[ afbeelding ]
Op je tenen staan zodat je niet door de mand valt wat betreft je gelogen lengte.
soort van bukkake party, er zit nl al 1 op zijn knietjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
Met Jeff Seid and Alon Gabby at body power yesterday.... MAJOR LET DOWN - Bodybuilding.com Forums![]()
[ afbeelding ]
Op je tenen staan zodat je niet door de mand valt wat betreft je gelogen lengte.
Yup, goede fysieken. Maar goddamn, wat een stel onzekere flikkers zijn het. Heb het niet afgekeken, too much cringe. Waarom kunnen ze niet normaal doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe dan ook, die jochies zien er wel goed uit.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soort van bukkake party, er zit nl al 1 op zijn knietjes
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soort van bukkake party, er zit nl al 1 op zijn knietjes
Die vid die Matt Ogus had geüpload is 'niet beschikbaar voor minderjarige gebruikers'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
BAN! beetje gayshit postenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ http://imageshack.us/a/img708/2758/tumblrmfq580hvvs1s04x8r.gif (copy/paste deze link) ]
Idd, de kuurtjes en al het trainen om hun onzekerheid met wat spieren proberen te verbergen. Als ze nou gewoon uit de kast zouden komen zouden ze daar ook geen last meer van hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, goede fysieken. Maar goddamn, wat een stel onzekere flikkers zijn het. Heb het niet afgekeken, too much cringe. Waarom kunnen ze niet normaal doen.
[..]plausibel
weet je wel hoe diep die kast is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Idd, de kuurtjes en al het trainen om hun onzekerheid met wat spieren proberen te verbergen. Als ze nou gewoon uit de kast zouden komen zouden ze daar ook geen last meer van hebben.
meer bewijs dat manlets gewoon inferieur zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
BB thread kun je via google vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef seto het volgende:
[..]
meer bewijs dat manlets gewoon inferieur zijn
die bb.com thread doet het niet meer btw
spekkoekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Harde struggles in de toko. Overal spekkoek, sateh en weet ik het. Maar welke macro's?
Is dat niet super moeilijk? Zelf ook maar ff keer rudolph mailen of die dat niet ff kan uitleggen in z'n bakeryquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heeft mijn ''daddy'' pas nog gemaaktdoei cut.
Dat gebrekkige Nederlands van die mensen daar is ook zo stereotyperend. Elke keer als ik daar kom krijg ik steeds meer het idee dat het een soort stratenmaker forum isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef seto het volgende:
oh shit ook nog dexaprine, zieke kuurtje vriend
Duurt wel lang, alles moet laagje voor laagje opgebouwd worden. Hahah jij kijkt ook 24kitchen? Sowieso koken heb ook een keer met mijn nichtje lemper gemaakt ( soooo sweet).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is dat niet super moeilijk? Zelf ook maar ff keer rudolph mailen of die dat niet ff kan uitleggen in z'n bakery
Het is volgens mij inderdaad wel een feit dat hoogopgeleiden minder vaak serieus trainen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat gebrekkige Nederlands van die mensen daar is ook zo stereotyperend. Elke keer als ik daar kom krijg ik steeds meer het idee dat het een soort stratenmaker forum is
Ja lopen ook altijd met van die kantoorschouders( hoekige schouders zonder traps of delts) rond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef seto het volgende:
[..]
Het is volgens mij inderdaad wel een feit dat hoogopgeleiden minder vaak serieus trainen.
Hebben vaak wel meer geld. En Geld>>>>>Spieren als het om het aantrekken van vrouwen gaatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja lopen ook altijd met van die kantoorschouders( hoekige schouders zonder traps of delts) rond.
Not sexy.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hebben vaak wel meer geld. En Geld>>>>>Spieren als het om het aantrekken van vrouwen gaat
Het is serieus echt niet belangrijk. Sowieso heb ik altijd voor mijn eigen centen gewerkt en blijf ik dat in het vervolg ook doen. Voel me juist lichtelijk opgelaten als een jongen alles voor me betaald en doet.quote:
ja die denkne teveel naquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:45 schreef seto het volgende:
[..]
Het is volgens mij inderdaad wel een feit dat hoogopgeleiden minder vaak serieus trainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |