watquote:
quote:jaaaaaaaaaaaa fucking lekker mang ik wil me hoofd gewn tussen zulke tieten zetten.... put moro
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oh, en deze nog: http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,509603.0.html
"where ever they found a pussy there they are"![]()
quote:Ik heb geboekt voor Suriname 810,- euro. Nu zijn die tickets lager geworden naar 660,- zijn goedkope tickets risico vol? Let me now?
quote:Ja erg gevaarlijk. Goedkopere tickets storten vaker neer.
kom niet meer bij hierquote:Ik stond met mijn zoon..16jr onder de douche, heel gewoon in onze familie. Ik zag dat hij een bigi bana kreeg. Nu ben ik bang dat hij een boeler is en zich door mij aangetrokken voelt..als dat zo is wil ik hem niet meer in mijn buurt heben..je weet vaders hebben een zesde zintuig voor dat soort dingen
Eerste hit op google bij boelerquote:
"nou er is maar 1 manier om erachter te komen. vraag onder het douchen of hij je soms wil neuken. of ga bukken voor hem en kijk wat hij doet! "quote:
quote:ik zit met een geheime familie probleem het zit zo 2weken geleden was ik samen met mijn vriend bij mijn opa op bezoek het was gezellig we dronken en waren zo melig!op een gegeven moment zei me opa tegen mij,gonda ik wil jou vriend neuken in zijn reet!nu ik lachte hierom maar mijn opa werd zo boos en zei dat hij dit meende ik was echt dronken en kom niks zeggen dus liet ik het toe, en werkelijk! neukte hij mijn vriend en nu schaam ik me zo diep mijn opa belde 4dagen geleden weer op of dat we dit weekend bij hem komen,maar ik durf het niet meer en ik schaam me rot ik wil me opa nooit meer zien maar hoe zeg ik hem dat nou! help ik weet me geen raad
Wat is dat voor site dan :p stonden vorig jaar banga lijsten op van sletton op mi scorro tgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik verdrietig ben ga ik altijd Sex Tori's lezen op Mamjo. Lig binnen no-time op de grond van het lachen
Haha ook maar is even doorlezen dan, aantal jaar geleden stonden daar ook berichten over ene djoef kamper uit mijn stad, zon rat die altijd wordt gezocht door popoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
Is Suriforum swa. Sowieso is heel dat forum echt geweldig om door te lezen
Alleen natuur/scheikunde ;pquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:30 schreef mtchel112 het volgende:
@pastapipos heb je ook scheikunde examen?
minpunten voor dat gezicht, maar dat lichaamquote:
Waarom beginnen die idioten dan ook met een mixed gripquote:
Denk eerder what de F$CK van de B&f shop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Gekkenhuis hier in de gym, twee gasten die ik een paar maanden geleden (max vijf) zag nu in een keer zieke chest/schouders/traps maar heel matige armen. Volgens een bekende van me (die totaal niet thuis is in de wereld van trainen) gebruiken di
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |