abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126636787
quote:
Winkeldief bewerkt personeel met mes tijdens vluchtpoging

Twee medewerkers van de Albert Heijn-supermarkt aan de Weimarstraat in Den Haag zijn gisteravond gewond geraakt nadat een winkeldief een mes trok. De winkelmedewerkers wilden de dief staande houden waarna de man op hen in stak.

Een bewaker van de winkel werd in zijn hand gestoken, het andere slachtoffer in zijn rug en been. Hij moest voor behandeling naar het ziekenhuis. Volgens een woordvoerster van Albert Heijn maakt hij het naar omstandigheden goed en is ondertussen uit het ziekenhuis ontslagen. Ook de bewaker maakt het goed.

De 34-jarige winkeldief werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. De recherche zoekt de zaak uit. De verdachte zit nog vast.
Bron: AD
Morgen staat die weer terug op straat.
Ура для россии
pi_126636822
Niet meer doen he!
pi_126636844
Tuig van de bovenste plank.
pi_126636936
Wat nou bewerkt? Net alsof hij figuurtjes heeft lopen snijden. :') Ze zijn gestoken, klaar.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126637154
Morgen zeker :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_126637353
Tof hè! Sta je je te barsten te werken voor een pisloontje en dan komen ze je nog even steken ook.
pi_126637358
Ik zou als ik AH was deze 2 medewerkers op staande voet ontslaan. Beetje Rambo spelen en door eigen toedoen in de ziektewet komen. Kost de werkgever weer een hoop geld, terwijl ze die winkeldief ook gewoon hadden kunnen laten gaan. Schoenmaker blijf bij je leest. Niet voor politieagent gaan spelen terwijl je normaal vakken staat te vullen.
pi_126637365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Morgen staat die weer terug op straat.
niet zo negatief he! staat gewoon straks alweer in de volgende appie hoor :Y
pi_126637409
Poging tot doodslag. Die zit toch zeker 2 weken in het gevang straks.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_126637415
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Apuleius het volgende:
Tof hè! Sta je je te barsten te werken voor een pisloontje en dan komen ze je nog even steken ook.
ik zou als personeel niet eens de moeite nemen om erachteraan te gaan, ik krijg er geen bonus voor en de baas is toch verzekerd
pi_126637447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:28 schreef boik het volgende:

[..]

ik zou als personeel niet eens de moeite nemen om erachteraan te gaan, ik krijg er geen bonus voor en de baas is toch verzekerd
Ik ook niet. Je kan er op z'n hoogst jezelf mee te pakken nemen.
pi_126637495
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef Apuleius het volgende:

[..]

ja precies, je word al in je flikker gestoken voor een pakje boter :')
pi_126637502
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:28 schreef Deetch het volgende:
:D
pi_126637534
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:28 schreef Deetch het volgende:
Nah. De actie van het winkelpersoneel heeft hem een trauma bezorgd. Dus die krijgt gewoon een schadevergoeding van AH.
pi_126637540
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Buiten het feit dat je je werkgever ook met een hoop kosten opzadelt.
pi_126637565
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:30 schreef boik het volgende:

[..]

ja precies, je word al in je flikker gestoken voor een pakje boter :')
Ja dat. Bij een pomp, ook zo'n wereldbaan. En wat dacht je van pizzakoerier, of buschauffeur. :')
pi_126637665
Laatst ook, bij een zwembad vroegen ze vrijwilligers voor allerlei zaken en daar kregen ze te horen dat je als vrijwilliger op moet treden als de boel onverhoopt mocht escaleren, want dat hoort er volgens hen allemaal bij. _O-
pi_126637681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ja dat. Bij een pomp, ook zo'n wereldbaan. En wat dacht je van pizzakoerier, of buschauffeur. :')
Nou noem je natuurlijk allemaal wel beroepen op die meestal worden uitgevoerd door mensen die door eigen falen niet verder in het leven zijn gekomen. Ik vind niet dat je dat op de werkgever of het werk zelf kan afschuiven.
pi_126637708
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nou noem je natuurlijk allemaal wel beroepen op die meestal worden uitgevoerd door mensen die door eigen falen niet verder in het leven zijn gekomen. Ik vind niet dat je dat op de werkgever of het werk zelf kan afschuiven.
Oh ja, dat is een reden om iemand te steken, dat vergat ik even. :')
pi_126637796
quote:

[..]

:')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:40:23 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126637889
quote:

[..]

):O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_126637984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Oh ja, dat is een reden om iemand te steken, dat vergat ik even. :')
Het ging in eerste instantie over het feit dat je een kutsalaris hebt en om die reden niet meer zou doen dan noodzakelijk. Dat heeft niks te maken met door een winkeldief gestoken te worden. Het is juist goed dat je niets doet, aangezien je de werkgever opzadelt met een hoop onnodige kosten omdat jij in de ziektewet komt, doordat je je even als Rambo denkt te profileren tegenover een winkeldief. Jij bent er niet voor om de winkeldief op te pakken, dat is de taak van de politie.

Maar jij maakt ervan dat doordat het toch maar een kutbaantje is met een schraal salaris je jezelf daardoor ook niet extra hoeft in te spannen. Sowieso is dat natuurlijk te allen tijde een zeer bedenkelijk werkethos.
pi_126638307
Conjo's, die dieven. Daarom moet je ook goed blijven opletten wanneer je d'er eentje aanhoudt.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:51:02 #24
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_126638319
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het ging in eerste instantie over het feit dat je een kutsalaris hebt en om die reden niet meer zou doen dan noodzakelijk. Dat heeft niks te maken met door een winkeldief gestoken te worden. Het is juist goed dat je niets doet, aangezien je de werkgever opzadelt met een hoop onnodige kosten omdat jij in de ziektewet komt, doordat je je even als Rambo denkt te profileren tegenover een winkeldief. Jij bent er niet voor om de winkeldief op te pakken, dat is de taak van de politie.

Maar jij maakt ervan dat doordat het toch maar een kutbaantje is met een schraal salaris je jezelf daardoor ook niet extra hoeft in te spannen. Sowieso is dat natuurlijk te allen tijde een zeer bedenkelijk werkethos.
Het is dan ook bedrijfsbeleid om er niet achteraan te gaan. Uit het stuk blijkt echter niet dat hier sprake is van een achtervolging; zoals ik het lees trok de winkeldief een mes toen hij in de winkel werd aangesproken door de medewerkers.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_126638481
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Blabla
Ik laat je nog even een stukje van je eigen post lezen, voordat ik klaar met je ben:

Nou noem je natuurlijk allemaal wel beroepen op die meestal worden uitgevoerd door mensen die door eigen falen niet verder in het leven zijn gekomen. :') ²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')