abonnement Unibet Coolblue
pi_126943032
Goede pick up *O*
Faka G
pi_126944550
Hele handen naar de klote :') Rechterschoen had ik binnen 2 minuten aan, de linkerschoen duurde ongeveer een kwartier :') Uiteindelijk een plastic zak om mijn voet heen gedaan, toen kon ik er een beetje in glijden :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:17:35 #128
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126944809
whut? dat is normaal?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126945224
Eigenaar zei dat dat in Amerika normaal is. Als je een nieuw paar 'cowboyboots' koopt pas je ze altijd met een plastic zakje om je voeten aan, zodat er minder weerstand is als je ze aandoet. Stug leer ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:23:37 #130
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_126946853
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:09 schreef Michhas het volgende:
Hele handen naar de klote :') Rechterschoen had ik binnen 2 minuten aan, de linkerschoen duurde ongeveer een kwartier :') Uiteindelijk een plastic zak om mijn voet heen gedaan, toen kon ik er een beetje in glijden :P
Wordt snel soepel zolang je het nu maar een paar dagen achter elkaar draagt.

Maak je nog pics?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_126949059


Zijn de 511 Levi's het beste als ik dezelfde soort jeans wil?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:30:32 #132
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126949395
Nou, ik weet niet of die zulke nauwe pijpen hebben eigenlijk.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126951323
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:31 schreef Michhas het volgende:
Eigenaar zei dat dat in Amerika normaal is. Als je een nieuw paar 'cowboyboots' koopt pas je ze altijd met een plastic zakje om je voeten aan, zodat er minder weerstand is als je ze aandoet. Stug leer ;)
Toffe kerel, met zijn Edwins, altijd Edwins. Ik had dat ook met mijn moc toe hoor, echt een hels karwei. Na 10x aan en uit doen gaat het al iets makkelijker, maar heb er zelf nog steeds moeite mee.
Full retail betaald neem ik aan?

Hadden ze nog andere interesse dingen liggen?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_126952836
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Wordt snel soepel zolang je het nu maar een paar dagen achter elkaar draagt.

Maak je nog pics?
Ja ik kan vanavond wel even wat kiekjes schieten, eerst maar eens zien dat ik op tijd thuis ben.

Ook nog een paar Iron Rangers gepast, maar daar paste mijn tenen echt niet in ;( Ik ging er in eerste instantie ook heen voor Iron Rangers. Jammer dat ze voorin zo smal zijn.

Weet nog niet of de Moc Toe's hou overigens. Toen ik ze kocht vanmorgen was ik er erg blij mee, maar begin nu te twijfelen. Laat de tags er sowieso dit weekend nog aanzitten, dan kan ik ze eventueel nog terugbrengen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Toffe kerel, met zijn Edwins, altijd Edwins. Ik had dat ook met mijn moc toe hoor, echt een hels karwei. Na 10x aan en uit doen gaat het al iets makkelijker, maar heb er zelf nog steeds moeite mee.
Full retail betaald neem ik aan?

Hadden ze nog andere interesse dingen liggen?
Erg chille vent inderdaad :P Kreeg nog een compliment over de fit van mijn Tellason van hem. Full retail, 260 euro lichter.

Er lag wel het een en ander, maar niks wat er echt uitstak. Wat spul van Edwin (waaronder wat toffe overhemden en een STF), zag wat denim van RRL en ALD liggen, verder het standaard Levi's e.d. spul. Overigens wel een goed grote collectie aan Red Wings, dat had ik niet verwacht.
pi_126952961
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja ik kan vanavond wel even wat kiekjes schieten, eerst maar eens zien dat ik op tijd thuis ben.

Ook nog een paar Iron Rangers gepast, maar daar paste mijn tenen echt niet in ;( Ik ging er in eerste instantie ook heen voor Iron Rangers. Jammer dat ze voorin zo smal zijn.

Weet nog niet of de Moc Toe's hou overigens. Toen ik ze kocht vanmorgen was ik er erg blij mee, maar begin nu te twijfelen. Laat de tags er sowieso dit weekend nog aanzitten, dan kan ik ze eventueel nog terugbrengen.

[..]

Erg chille vent inderdaad :P Kreeg nog een compliment over de fit van mijn Tellason van hem. Full retail, 260 euro lichter.

Er lag wel het een en ander, maar niks wat er echt uitstak. Wat spul van Edwin (waaronder wat toffe overhemden en een STF), zag wat denim van RRL en ALD liggen, verder het standaard Levi's e.d. spul. Overigens wel een goed grote collectie aan Red Wings, dat had ik niet verwacht.
Die vent is zo chill, het liefst haal ik daar al mijn spul. Die RRL is gaaf he, ze hebben ook een toffe indigofera (met selvedge ;) ) en wat ander spul. Maar veel overhemden, jacks en uitgebreide collectie RW inderdaad.

Heb je de oro-iginal gehaald, de 875? Maak maar eens een mooie fitpic met gelijk die tellason erover ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_126957646
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine update. Zonlicht.
pi_126958587
Goede stacks, me gusta. Kleur ziet er ook mooi uit.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_126959977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Die vent is zo chill, het liefst haal ik daar al mijn spul. Die RRL is gaaf he, ze hebben ook een toffe indigofera (met selvedge ;) ) en wat ander spul. Maar veel overhemden, jacks en uitgebreide collectie RW inderdaad.

Heb je de oro-iginal gehaald, de 875? Maak maar eens een mooie fitpic met gelijk die tellason erover ;)
Had jij niet ook een Indigofera? Of was dat iemand anders hier? Hoe gaat het by the way met je ALD?

Sowieso 875's. Donkerste kleur bruin.
Denk niet dat ik vandaag voor het donker thuis ben, en moet morgen terug naar kantoor omdat er werk is blijven liggen, dus moet even kijken wanneer ik een fitpic bij daglicht kan maken.
pi_126959982
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:52 schreef Licko het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine update. Zonlicht.
^O^
pi_126960135
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Had jij niet ook een Indigofera? Of was dat iemand anders hier? Hoe gaat het by the way met je ALD?

Sowieso 875's. Donkerste kleur bruin.
Denk niet dat ik vandaag voor het donker thuis ben, en moet morgen terug naar kantoor omdat er werk is blijven liggen, dus moet even kijken wanneer ik een fitpic bij daglicht kan maken.
Smurf heeft indigofera, ik wilde er graag een, maar ben toen toch voor Artist Denim gegaan.

Mijn ALD gaat wel lekker, ik draag hem niet zo heel vaak, momenteel AD en Edwin, omdat Sage bij kleermaker is, royston = crotch weer kapot.

875 zijn goed man :) Echt hele toffe boots, jij hebt vrij grote voeten toch? Je weet dat bij the Globe alleen tegoedbon is he ;) Dus je moet sowieso iets kopen haha. 8111 niks voor je?

Kom maar op met een foto, als het te kak is, doe maar via whatsapp ;p
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_126971686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:34 schreef Ditty het volgende:

[..]

ik denk dat wel even ga kijken vanmiddag :)
Hoe was de sale? Waard om er langs te gaan?
Vooral op zoek naar appearal btw, denim ben ik voorzien. Al kan ik nooit nee zeggen tegen een steal :+
pi_126971957
Volgens LB was denim 30 euro.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 00:14:02 #143
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_126973006
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Had jij niet ook een Indigofera? Of was dat iemand anders hier? Hoe gaat het by the way met je ALD?

Sowieso 875's. Donkerste kleur bruin.
Denk niet dat ik vandaag voor het donker thuis ben, en moet morgen terug naar kantoor omdat er werk is blijven liggen, dus moet even kijken wanneer ik een fitpic bij daglicht kan maken.
IndigoFera present.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 07:54:41 #144
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_126976991
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:40 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hoe was de sale? Waard om er langs te gaan?
Vooral op zoek naar appearal btw, denim ben ik voorzien. Al kan ik nooit nee zeggen tegen een steal :+
Vandaag misschien nog even langs TdN. Even kijken of er wat leuks van RRL ligt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_126977380
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Smurf heeft indigofera, ik wilde er graag een, maar ben toen toch voor Artist Denim gegaan.

Mijn ALD gaat wel lekker, ik draag hem niet zo heel vaak, momenteel AD en Edwin, omdat Sage bij kleermaker is, royston = crotch weer kapot.

875 zijn goed man :) Echt hele toffe boots, jij hebt vrij grote voeten toch? Je weet dat bij the Globe alleen tegoedbon is he ;) Dus je moet sowieso iets kopen haha. 8111 niks voor je?

Kom maar op met een foto, als het te kak is, doe maar via whatsapp ;p
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

IndigoFera present.
Ah het was smurf :P

Deze zijn maat 43, valt dus wel mee. Iron Rangers ook aan gehad, maar daar had ik niet genoeg ruimte bij mijn tenen ;( Erg jammer, ik ging in eerste instantie voor de Iron Rangers.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:37:31 #146
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_126977735
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:59 schreef Michhas het volgende:

[..]


[..]

Ah het was smurf :P

Deze zijn maat 43, valt dus wel mee. Iron Rangers ook aan gehad, maar daar had ik niet genoeg ruimte bij mijn tenen ;( Erg jammer, ik ging in eerste instantie voor de Iron Rangers.
De moc toe lijkt me zelf wel wat comfortabeler lopen. In het begin waren m'n 8113 best wel kut. Nu gaat het wel (ook al draag ik bijna alleen maar flyknits).

Gisteren zat ik op de fiets en ineens viel er een dikke plensbui a 20 seconden. Hele apc doorweekt. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:50:00 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_126977862
Ach, beter op je APC dan op je Momo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_126977933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:40 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hoe was de sale? Waard om er langs te gaan?
Vooral op zoek naar appearal btw, denim ben ik voorzien. Al kan ik nooit nee zeggen tegen een steal :+
Uiteindelijk niet meer gegaan, wel spijt achteraf vriendin van me was wel gegaan en heeft best wel toffe dingen gehaald.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:11:42 #149
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_126978142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, beter op je APC dan op je Momo
Dat zeker. Anders waren m'n benen nog blauw. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_126978720
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:55 schreef Ditty het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet meer gegaan, wel spijt achteraf vriendin van me was wel gegaan en heeft best wel toffe dingen gehaald.
Vandaag is het toch ook nog? Kan je niet een foto maken van die toffe dingen :P

@Michhas, Iron Ranger in een halve maat groter niet een optie?

Ik vind deze ook badass:
http://www.redwingamsterd(...)n-chukka-sage-mohave

O+
We fear that which we cannot see
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')