SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 18-05-2013 10:33:19 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tuurlijk, maar dan zou ik je het persoonlijk vertellen en niet zo op fok zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Er stond geen naam bij, dus het kan iedereen zijn.
nou enquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voordat de dm's binnenkomen: ik ben niet de hyperventilator uit MK haar verhaal.
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.quote:
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.
"Wat? Heb jij met MK geketst?Waarom wist ik dat niet?"
"Hoe houdt MK haar schaamhaar bij? "
"Slet"
etc
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?
vragen ze deze dingen ? wauwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.
"Wat? Heb jij met MK geketst?Waarom wist ik dat niet?"
"Hoe houdt MK haar schaamhaar bij? "
"Slet"
etc
goede vergelijking wel bobselquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?
Nee, maar wel of ze die regelmatig stofzuigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?
Gelukkig, dacht al dat ik gek was.quote:
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.quote:
Deze M.I.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel of ze die regelmatig stofzuigen.
Nee, zelf inspecteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?
Mannen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.
Nee ben je nietquote:
en ik maar denken dat alleen vrouwen deze gesprekken hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.
Jij steekt je neus vaker in andermans zaken?quote:
die eerste vragen boeien niet... die laatste 2 daar en tegen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Niet alleen mannen hoor.quote:
Heb ze ook met vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en ik maar denken dat alleen vrouwen deze gesprekken hebben.
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die eerste vragen boeien niet... die laatste 2 daar en tegen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij steekt je neus vaker in andermans laken?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij steekt je neus vaker in andermans zaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |