SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 18-05-2013 10:33:19 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tuurlijk, maar dan zou ik je het persoonlijk vertellen en niet zo op fok zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Er stond geen naam bij, dus het kan iedereen zijn.
nou enquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voordat de dm's binnenkomen: ik ben niet de hyperventilator uit MK haar verhaal.
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.quote:
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.
"Wat? Heb jij met MK geketst?Waarom wist ik dat niet?"
"Hoe houdt MK haar schaamhaar bij? "
"Slet"
etc
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?
vragen ze deze dingen ? wauwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.
"Wat? Heb jij met MK geketst?Waarom wist ik dat niet?"
"Hoe houdt MK haar schaamhaar bij? "
"Slet"
etc
goede vergelijking wel bobselquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?
Nee, maar wel of ze die regelmatig stofzuigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?
Gelukkig, dacht al dat ik gek was.quote:
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.quote:
Deze M.I.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel of ze die regelmatig stofzuigen.
Nee, zelf inspecteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?
Mannen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.
Nee ben je nietquote:
en ik maar denken dat alleen vrouwen deze gesprekken hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.
Jij steekt je neus vaker in andermans zaken?quote:
die eerste vragen boeien niet... die laatste 2 daar en tegen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Niet alleen mannen hoor.quote:
Heb ze ook met vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en ik maar denken dat alleen vrouwen deze gesprekken hebben.
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die eerste vragen boeien niet... die laatste 2 daar en tegen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij steekt je neus vaker in andermans laken?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij steekt je neus vaker in andermans zaken?
we hadden het over MK toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor.
[..]
Heb ze ook met vrouwen.
[..]
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.
Ow, sja. MK ken ik nog niet goed genoeg om te bepalen of ik dat wil weten.quote:
Ik zeg toch dat ik niks met haar heb gedaan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot nu toe nog geen antwoorden gehad.Ik kan beter gewoon direct jou DM'men gelof ik.
Ik ken geen vrouwen die met mij openlijk over seks lullen. But then again, ik ken ook niet zoveel vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor.
[..]
Heb ze ook met vrouwen.
[..]
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.
Gheghe.quote:
Ik vind het apart, maar debiel is het toch niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik stel niet eens dat soort vragen. Ik ben geen debiel
Ik 7quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die met mij openlijk over seks lullen. But then again, ik ken ook niet zoveel vrouwen.
PIquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Gheghe.
[..]
Ik vind het apart, maar debiel is het toch niet?
ja denk het ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot nu toe nog geen antwoorden gehad.Ik kan beter gewoon direct jou DM'men gelof ik.
Dan nog. Ik kan het op twee manieren opvatten.quote:
Niet te moeilijk denkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog. Ik kan het op twee manieren opvatten.
Nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou?moet je niet aan mij vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Misschien nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je mij er foto's van sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |