SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 18-05-2013 10:33:19 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tuurlijk, maar dan zou ik je het persoonlijk vertellen en niet zo op fok zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Er stond geen naam bij, dus het kan iedereen zijn.
nou enquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voordat de dm's binnenkomen: ik ben niet de hyperventilator uit MK haar verhaal.
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.quote:
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.
"Wat? Heb jij met MK geketst?Waarom wist ik dat niet?"
"Hoe houdt MK haar schaamhaar bij? "
"Slet"
etc
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?
vragen ze deze dingen ? wauwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit scheelt een hoop dm's als ik thuiskom.
"Wat? Heb jij met MK geketst?Waarom wist ik dat niet?"
"Hoe houdt MK haar schaamhaar bij? "
"Slet"
etc
goede vergelijking wel bobselquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je een auto koopt wil je toch ook dat de vloermatten er netjes uitzien?
Nee, maar wel of ze die regelmatig stofzuigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?
Gelukkig, dacht al dat ik gek was.quote:
Ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vragen ze serieus naar hoe het schaamhaar eruit ziet?
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.quote:
Deze M.I.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel of ze die regelmatig stofzuigen.
Nee, zelf inspecteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je andere kerels vragen hoe de vloermatten van hun auto's eruit zien?
Mannen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.
Nee ben je nietquote:
en ik maar denken dat alleen vrouwen deze gesprekken hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Ja hoor. En natuurlijk: Was ze goed? Hoevaak? Welke standjes? Heeft ze een goede kont? Hoe groot zijn haar boobs.
Jij steekt je neus vaker in andermans zaken?quote:
die eerste vragen boeien niet... die laatste 2 daar en tegen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak geen grap.
[..]
Niet alleen mannen hoor.quote:
Heb ze ook met vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en ik maar denken dat alleen vrouwen deze gesprekken hebben.
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die eerste vragen boeien niet... die laatste 2 daar en tegen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij steekt je neus vaker in andermans laken?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij steekt je neus vaker in andermans zaken?
we hadden het over MK toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor.
[..]
Heb ze ook met vrouwen.
[..]
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.
Ow, sja. MK ken ik nog niet goed genoeg om te bepalen of ik dat wil weten.quote:
Ik zeg toch dat ik niks met haar heb gedaan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot nu toe nog geen antwoorden gehad.Ik kan beter gewoon direct jou DM'men gelof ik.
Ik ken geen vrouwen die met mij openlijk over seks lullen. But then again, ik ken ook niet zoveel vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor.
[..]
Heb ze ook met vrouwen.
[..]
Hangt bij mij alleen van de vrouw af.
Gheghe.quote:
Ik vind het apart, maar debiel is het toch niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik stel niet eens dat soort vragen. Ik ben geen debiel
Ik 7quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die met mij openlijk over seks lullen. But then again, ik ken ook niet zoveel vrouwen.
PIquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Gheghe.
[..]
Ik vind het apart, maar debiel is het toch niet?
ja denk het ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot nu toe nog geen antwoorden gehad.Ik kan beter gewoon direct jou DM'men gelof ik.
Dan nog. Ik kan het op twee manieren opvatten.quote:
Niet te moeilijk denkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog. Ik kan het op twee manieren opvatten.
Nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou?moet je niet aan mij vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Misschien nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je mij er foto's van sturen.
What has happened to you?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je mij er foto's van sturen.
hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hierTijd om de poes weer eens te scheren zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee moka is van mij.. ik deel niet
Tenzij ze dat wilNIEUW: Foto's!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hierKijkt wel stout hoor, die poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Omdat je normaal niet het type bent wat om pics vraagt.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee moka is van mij.. ik deel niet
Tenzij ze dat wil
dit was voor mij ook nieuw, kaneel praat nooit zo tegen mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je normaal niet het type bent wat om pics vraagt.
Ik zit vol verrassingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je normaal niet het type bent wat om pics vraagt.
Eens moet de eerste keer zijn, niet waar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit was voor mij ook nieuw, kaneel praat nooit zo tegen me
wat een eerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn, niet waar?
Je bent de 2de die ik om pics vraag.
ik was net hetro aant wordenquote:
oke behalve voor jouquote:
ik kan niet tegen zielige vrouwenquote:
sorry maar ik wil wel een beetje exclusiviteit houdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen is het succespercentage nu naar 50%
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja leuke vrouwen scoren doe jij niet dus dan moet ik het maar doen
[..]
Bedankt hiermee zeg je dus dat ik geen leuke vrouw ben ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ja dag... het is weekend strakkies... mijn beurt hoor...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet jij nou.![]()
Jij hebt niet eens een vriendin
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt hiermee zeg je dus dat ik geen leuke vrouw ben ?
Ik ben van niemandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg dat je niet hoeft te hosselen voor het weekend, want dan ben je van mij
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben van niemandik ben je handtasje niet
kut mijn koffiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alsof ik een handtasje nodig heb.
ik heb een zak van mezelf...
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zo weer gutsend tussen je decoleté door?
en het is decolletéquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zo weer gutsend door je decoleté heen?
wees blij dat ik dat streepje op de e kreeg... duurde al lang genoeg voor ik die code gevonden had.quote:
Code?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wees blij dat ik dat streepje op de e kreeg... duurde al lang genoeg voor ik die code gevonden had.
Niet bij mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Code?
Zit gewoon een knopje tussen de L en shift.
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben van niemandik ben je handtasje niet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Cryothic het volgende:
Trouwens.. google'n op dat burn plaatje leverde tevens hetvolgende op...
[ afbeelding ]
nee want ik was aan het lezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
jeesus moka had dat nie in 1 post gekund
mij uitlachen bedoel jequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee want ik was aan het lezen
en ik moest iedere keer weer om je lachen
hallo, lola is geniaal; snap dat danquote:
Dat snap ik... zit er niet voor niks al 6 jaar hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hallo, lola is geniaal; snap dat dan
daaromquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat snap ik... zit er niet voor niks al 6 jaar hoor
Lachen is goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee want ik was aan het lezen
en ik moest iedere keer weer om je lachen
aan vast?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat snap ik... zit er niet voor niks al 6 jaar hoor
ik deed alsof ik het niet zagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lachen is goed
[..]
aan vast?
wat is deze?
Nee, niet vast... vrijwillig. Ik ben al 6 jaar vrijwillig bij jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lachen is goed
[..]
aan vast?
wat is deze?
pic`squote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, niet vast... vrijwillig. Ik ben al 6 jaar vrijwillig bij jou.
Zal jou eens vast zetten...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, niet vast... vrijwillig. Ik ben al 6 jaar vrijwillig bij jou.
Zal jou eens vast zetten...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je in de leer bij Moka![]()
Nee, ik krijg jou wel vast.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je in de leer bij Moka![]()
flauwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik krijg jou wel vast.
Dat is het probleem niet... het probleem is... iets dat ik hier niet ga typen
damn, dejavu tijdens het typen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik krijg jou wel vast.
Dat is het probleem niet... het probleem is... iets dat ik hier niet ga typen
damn, dejavu tijdens het typen...
[ afbeelding ]
nope. Laten we het houden op zelfverzekerheid.quote:
Ik lach alleenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet jij nou.![]()
Jij hebt niet eens een vriendin
is verboden, weetje tochquote:
God wat flauwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ga naar huis.
Prettig weekend menschjes.
Inderdaadquote:
Zwaar levenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zin in een wijntje en een sigaret. Helaas ben ik nog 80 minuten bezig hier.
Te zwaar bro. Volgende week vakantie.quote:
Jajajajaja...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te zwaar bro. Volgende week vakantie.
Dat is dan wel weer relaxedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te zwaar bro. Volgende week vakantie.
grinniker!quote:
Ik heb het ook maar op het nippertje gekregen. Voor wanneer wil je ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer relaxed
Ik moet nog vakantie aanvragen.
eetsmakelijkquote:
Liefst in juli, maar ik weet niet of dat kan want dan zijn veel collega's ook weg dacht ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar op het nippertje gekregen. Voor wanneer wil je ?
Das altijd naar ja. Ik moest eigenlijk zomervakantie aanvragen voor december.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liefst in juli, maar ik weet niet of dat kan want dan zijn veel collega's ook weg dacht ik.
Ja, lekker krom is datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das altijd naar ja. Ik moest eigenlijk zomervakantie aanvragen voor december.
jij ook pizza? hier ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan
* Vinniiee slingert de oven aan
Ja ziek bijna. Anywee, ik krijg toch wat ik wil dus care.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, lekker krom is datVorige week ging er een mailtje over rond geloof ik, nja ik zie wel
Ja, salamiquote:
Hehehe, mooi zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ziek bijna. Anywee, ik krijg toch wat ik wil dus care.Maar gewoon wat druk achter zetten als je denkt dat dat kan.
oeh Salami is lekker, ik heb 4soorten kaas geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, salami
[..]
Hehehe, mooi zo![]()
Ach, niet nodig. Ik heb toch geen vakantie geboekt en ga waarschijnlijk alleen een weekend of een lang weekend weg met de motor. Maar of dat nu in juli of augustus is maakt me ook niet veel uit.
Hmm, dat neem ik nooit. Is zo kaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oeh Salami is lekker, ik heb 4soorten kaas geloof ik
ik hou van kaaaasssquote:
ik mag geen vleesquote:
krijg ik maagpijn vanquote:
best wel. maar ik ben er aan gewend nuquote:
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:43 schreef Tamashii het volgende:
Oooohhh fuuu mijn oor doet pijn. Omdat ik teveel met mijn piercing heb lopen kloten
Dat zal in het begin wel erg wennen zijn geweest jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel. maar ik ben er aan gewend nu
I know, maar wilde er al graag een ringetje in maar da kan dus nog niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen
[..]
Dat zal in het begin wel erg wennen zijn geweest ja
viel juist mee.. was een opluchting. Niet meer elke keer ziek worden enzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen
[..]
Dat zal in het begin wel erg wennen zijn geweest ja
That sucksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know, maar wilde er al graag een ringetje in maar da kan dus nog niet.
Mja, dat is natuurlijk ook wel weer zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
viel juist mee.. was een opluchting. Niet meer elke keer ziek worden enz
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk ook wel weer zo
weersvooruitzichten voor zondag gezienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuwe BBQ kopen als het goed weer is
Nu welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weersvooruitzichten voor zondag gezien![]()
Als jij voor een BBQ, het vlees, de sausje en het bier zorgt dan doe ik wel meebunkerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Maar ik ga niet in m'n eentje BBQ'en
Ik heb morgen geen tijd om dat te kopen denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij voor een BBQ, het vlees, de sausje en het bier zorgt dan doe ik wel meebunkeren
De winkels zijn van 8 tot 8 open en jij hebt geen tijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb morgen geen tijd om dat te kopen denk ik
Motorritje van FOK!. Weet alleen nog niet zeker of ik er heen gaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De winkels zijn van 8 tot 8 open en jij hebt geen tijd.![]()
Wat ga je doen dan? Wie ga je neuken?
Huilie!quote:
Het is er maar 1 en die is al bijna opquote:
Oh noesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is er maar 1 en die is al bijna op
Erg hequote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
M'n ma ging om half 4 weg richting België. Ze is er nu pas bijna, 2x in een file van 10km gestaan
/edit: Sinds wanneer is m'n tante mee?
mag ik ook ?quote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig weer achter de rug.
Kantoor was bijna leeg. Nog een handvol die-hards bezig.
Haha zo modern zijn wij nog niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
2 collega's op (werk)vakantie en 1 ziek, zat ik alleen op dat kantoor. Licht ging vanmiddag zelfs uit omdat er geen beweging was voor een x aantal minuten
Stomer hurenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef DaMook het volgende:
Avond. Ik ga slapen
. Morgen behang afhalen bij mijn vader zijn nieuwe appartement
. Ik haat behang afhalen
.
Mja volgende week misschien nog een rondje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Gheghehge, ach overwerk heb je nu weer achter de rug
Bluhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja volgende week misschien nog een rondje.
Lijkt me ook zuur zeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bluh
Wij moeten overwerken om de planning te kunnen halen in de zomervakantie
Meerdere deadlines ja. Ik moet nu echt keihard doorbeunen omdat de andere afdeling fouten heeft gemaakt waardoor ik het overnieuw kan gaan zitten doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me ook zuur zeg.
Strakke deadline?
Ow balen wel man, stokslagen voor die plebs!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meerdere deadlines ja. Ik moet nu echt keihard doorbeunen omdat de andere afdeling fouten heeft gemaakt waardoor ik het overnieuw kan gaan zitten doen
Mja, en anders heeft de klant pechquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow balen wel man, stokslagen voor die plebs!
Tijd voor bier he.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
Maar het is weekend, laten we het ergens anders over hebben
Morgen eigenlijk FOK! motorrit, maar ik ga denk ik toch niet want ik word schijtziek er van dat ik m'n navigatie niet fatsoenlijk gemonteerd krijgquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij nog plannen voor dit lange weekend?
Ow nog niet gefixed nee? Vervelend wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen eigenlijk FOK! motorrit, maar ik ga denk ik toch niet want ik word schijtziek er van dat ik m'n navigatie niet fatsoenlijk gemonteerd krijg. Dus ik ga morgen vroeg op staan en die shit fixen
![]()
En als ik dan nog op tijd ben (denk het niet), ga ik er alsnog heen.
Zondag wordt het mooi weer dus sowieso motor rijden, misschien naar m'n ma in België. En verder niet.
Jij?
Ja, morgen even naar de gamma om te kijken of ze verbindingsmoeren hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nog niet gefixed nee? Vervelend wel.
Het weer wordt er ook niet echt beter op volgens mij. Beetje jammer wel.
Mwoah geen plannen. zondag een rommelmarkt aflopen.
En een aangeschoten hupsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt een uil die homo is.
Hoooiiii ben ik weer
Hoiquote:
Hoiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt een uil die homo is.
Hoooiiii ben ik weer
Van 1 biertje?quote:
Prosecco!!quote:
Nee bij bij Lotusss en ErwinRommel geweest en ik ga nu naar mn stiefzusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch iets uit je kast weten te halen wat je lust?
Kroegentocht, maar dan andersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bij bij Lotusss en ErwinRommel geweest en ik ga nu naar mn stiefzus
Jij snapt hem!!quote:
Ik mag nog tot 6 uurquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:50 schreef Tamashii het volgende:
Harrrr. Nog 3.5 uur werken en dan vakantie bitchezzzz! Ik bedoel liefjes.
Tsjaakkkaaaaaaa.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag nog tot 6 uur
Oh ik kan niet op 24 mei, 31 mei of 1 juni, de andere data wel.
Hehehehe, zal het nog wel overleggen.. Ff kijken wat ik die weekenden aan het doen benquote:
Kan ik je helpen?quote:
Ik zit nog even de kracht te verzamelen om nog een bak thee te gaan zetten, als je dat even voor mij zou willen doen!quote:
Ja hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog even de kracht te verzamelen om nog een bak thee te gaan zetten, als je dat even voor mij zou willen doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Beter wel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehehe, zal het nog wel overleggen.. Ff kijken wat ik die weekenden aan het doen ben![]()
Krijg ik anders klapjes?quote:
Daag me niet uit, meisjequote:
In 1998 was nog awesome...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik luister gewoon radio op mijn werk via mijn telefoon, daaa fucking awesome.
Sowieso wel. Dat weet je toch.quote:
Ik zie je straks wel, eens kijken of je dan nog zulke praatjes hebtquote:
Omfg, vet, qua mode?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Op national geographic is het 80's week ofzo. Geweldig om te kijken!!
Damn die schoudervullingen waren echt te erg!
Nee, alleen maar vanachter de computer, autist ftw.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel, eens kijken of je dan nog zulke praatjes hebt
Radio luisteren via de telefoon.quote:
Dank je voor het bevestigen van mijn gedachtengang :$quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, alleen maar vanachter de computer, autist ftw.
Tssk, je mag best zeggen dat ik geen autist ben. Come on zeg, ik een autist, waar haal ik het vandaan? Mega sociaal hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je voor het bevestigen van mijn gedachtengang :$
Tevens loopt er een koe hier op de straat, het is fantastisch, ik kan het iedereen aanbevelen
Ik mag wel meer, pas wanneer ik er zelf baat bij heb grijp ik het aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tssk, je mag best zeggen dat ik geen autist ben. Come on zeg, ik een autist, waar haal ik het vandaan? Mega sociaal hier.
Ik kreeg 450 gulden, dat was pas fantastisch!
Ik wil een mooi koe, zo'n speciale. Bruin/wit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag wel meer, pas wanneer ik er zelf baat bij heb grijp ik het aan
Maar inderdaad, jij bent geen autist hoor :$ Ik was aan het reflecteren weet je wel, neem het me niet kwalijk, lieve dochter, het zal niet weer gebeuren
Daar koop je alleen een lelijke koe voorDeze is haske mooi
Ja dat was toen hip!!quote:
Deze zal ik voor je kopenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil een mooi koe, zo'n speciale. Bruin/wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik heb nog wel colbertjes met schoudervulling. Ben ik nu ook hip?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was toen hip!!
Iedereen was breed!!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze zal ik voor je kopenTering, dat maakt me bang ja. Oooooooooofff, rodeo rijden! Daar was ik goed in man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
En 30 jaar te laatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nog wel colbertjes met schoudervulling. Ben ik nu ook hip?![]()
Would love to see thatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tering, dat maakt me bang ja. Oooooooooofff, rodeo rijden! Daar was ik goed in man!
Niet. Ik ben juist weer een vroege trendsetter.quote:
Er is een hoop van de 80's wat van mij terug mag komen maar niet de mode. Gewoon nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet. Ik ben juist weer een vroege trendsetter.
Zal een zadel meebrengen, mag je op mijn rug :$quote:
Ponyplay ftw.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is dqod een paard geworden dat klapjes krijgt en een zadel op?
Hippeshit. Lange rokken, wijde topjes, geen bh's (oke dat nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een hoop van de 80's wat van mij terug mag komen maar niet de mode. Gewoon niet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hippeshit. Lange rokken, wijde topjes, geen bh's (oke dat niet)
Wat Tamashii zegtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, is dqod een paard geworden dat klapjes krijgt en een zadel op?
Wat jij zegtquote:
De grenzen van het toelaatbare?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat Tamashii zegt
Grenzen verleggen, ik doe het
Soms moet je even buiten je comfort-zone denken/gaan..quote:
"Meer"?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms moet je even buiten je comfort-zone denken/gaan..
Wanneer het echt niet bevalt heb je altijd een stopwoord
"Release the Kraken"quote:
Is toch geyl zo'n Dqod onderop en ik erboven. Beide in bepaalde kleding enzo.quote:
Dat was een referentie naar tentaclepr0nquote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was een referentie naar tentaclepr0n
Niet bang zijn, je bent veilig hierquote:
Ja, m'n reet met jou, goodytwoshoesquote:
quote:
Dat is weer iets heel andersquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was een referentie naar tentaclepr0n
Ja, niemand wilt mij ontmaagden.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
Wat is dit. Heb geen idee waar je over praat hoor. Ponyplay? Dat deed ik altijd met de buurman.
Seks, brrrr.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms moet je even buiten je comfort-zone denken/gaan..
Wanneer het echt niet bevalt heb je altijd een stopwoord
quote:
Ik zou er op kunnen fappen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is toch geyl zo'n Dqod onderop en ik erboven. Beide in bepaalde kleding enzo.
Weet ik hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is weer iets heel andersen dat kwam toch uit Pirates?
Je eerste en derde zin spreken elkaar een beetje tegen, just sayin' :$quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks, brrrr.
[..]
[..]
Ik zou er op kunnen fappen.
Jij fapt op allesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks, brrrr.
[..]
[..]
Ik zou er op kunnen fappen.
Never heard of it :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |