Andere keuze was of thuisblijven (geen optie, ik verhang mezelf echt als ik de hele zomer in dit weer zit en thuis blijf) of alleen 3 weekjes op reis, maar das saai.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:09 schreef Roellie80 het volgende:
Je hoeft ook niet mee naar het stelletje opdringerige afzetters daarzo
Heb er sowieso wel zin in hoor. 100000 keer meer zin dan kansloos in Nederland blijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:12 schreef White_Flower het volgende:
Terechte klacht dit. Ik zou er ook geen zin in hebben.
De zomer is nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef 2013 het volgende:
ik verhang mezelf echt als ik de hele zomer in dit weer zit en thuis blijf
Precies. Mooi landquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:12 schreef Inscriviti het volgende:
Niks mis met Turkije hoor, het is wat je er zelf van maakt.
Lekker bruin wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:16 schreef 2013 het volgende:
[..]
Heb er sowieso wel zin in hoor. 100000 keer meer zin dan kansloos in Nederland blijven.
Kun je nagaan, ik ben nu al depressief. Maar ik ga er maar vanuit dat er 90 % kans is op een kutzomer. Misschien een keer 3 daagjes lekker weer, maar daarna gegarandeerd een nacht vol storm en onweer en een week regenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef 2013 het volgende:
Misschien een keer 3 daagjes lekker weer, maar daarna gegarandeerd een nacht vol storm en onweer en een week regen
Alles behalve. Het is alleen even een drempeltje over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef 2013 het volgende:
[..]
of alleen 3 weekjes op reis, maar das saai.
Weinig creativiteit dus.....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef 2013 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik ben nu al depressief. Maar ik ga er maar vanuit dat er 90 % kans is op een kutzomer. Misschien een keer 3 daagjes lekker weer, maar daarna gegarandeerd een nacht vol storm en onweer en een week regen
Plus Nederland heb ik nu ook wel gezien, vind het ook leuk om eens uit die omgeving te zijn. Toch anders dan saai bij je huis hangen of naar een stad die je al 300 keer gezien hebt.
turkijke xdxdxd XDXDXDquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
zolang je maar niet hier klaagt over turken, mensen die klagen over turken en dan wel naar turkijke gaan zijn pas klachtwaardig
Waar vier je dan je vakantie in Nederland?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weinig creativiteit dus.....
Vorige jaar 3 weken zomervakantie in Nederland gehad, top weken qua weer.
Limburg of Friesland i guessquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar vier je dan je vakantie in Nederland?
Dit. Plus het eten is 9 van de 10 keer niet te vreten of verveelt na een dag of 2 waardoor je vervolgens alsnog uit eten gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef Jachtgeweer het volgende:
Turkije is leuk, maar je moet niet in zo'n All-in resort gaan. Alleen maar van die pauper oostblokkers genaamd Dven daarzo en dikke engelse hoeren.
Waar niet..... ik slaap thuis maar verder maakt me het niet veel uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar vier je dan je vakantie in Nederland?
Denken is niet je sterkte punt toch?quote:
wtf is er kansloos aan in Nederland blijven?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:16 schreef 2013 het volgende:
[..]
Heb er sowieso wel zin in hoor. 100000 keer meer zin dan kansloos in Nederland blijven.
Nederlandse zomers zijn kansloos ja. Ieder jaar hoop ik op een hittegolf, maar word dan niet-verrast teleurgesteld met wekenlange regen, regen en nog eens regen. En bewolking. En regen. Dan ben ik achteraf enorm blij dat ik een vakantie heb kunnen boeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wtf is er kansloos aan in Nederland blijven?
Met je vrienden op vakantie is ook niet alles, kan ik je vertellen. Ik ga eigenlijk liever alleen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Wees blij man, sommige mensen hebben helemaal geen vrienden en zijn bijvoorbeeld ook nog nooit met vrienden op vakantie geweest.
Als je jezelf kan vermaken is dat een prima optie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Met je vrienden op vakantie is ook niet alles, kan ik je vertellen. Ik ga eigenlijk liever alleen. Heerlijk.
Je kan ook klagen over Turken in Nederland en de Turken in Turkije verder wel tof vinden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
zolang je maar niet hier klaagt over turken, mensen die klagen over turken en dan wel naar turkijke gaan zijn pas klachtwaardig
Haha echt he? "Ja die kenne gewoon nie eens Nederlands! wij komme daar helemaal heen maar zich ff aanpasse ho maar"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
Gaan we ook zeker doen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Begrijpelijk. Maar je wilt toch niet van begin tot eind aan het strand/zwembad liggen zuipen en iedere nacht naar de tering gaan? Sowieso zou een all-in resort niks voor mij zijn. Een appartement met slaapkamer(s), badkamer en keuken en dan je eigen maaltijden maken. Of desnoods een hotelkamer met een nabijgelegen goed restaurant is al voldoende. Je gaat toch voor 80% van je dag buiten zijn.
Huur een auto, fiets (of net als mij af en toe een quad) en ga het gebied in. Genoeg te zien en te doen daar lijkt mij. Het is wat je er zelf van maakt.
Saai, regen, dezelfde stad zien die je al 300 keer hebt gezien, thuis vervelen..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wtf is er kansloos aan in Nederland blijven?
Dat is hun eigen schuld. Iedereen kan vrienden maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Wees blij man, sommige mensen hebben helemaal geen vrienden en zijn bijvoorbeeld ook nog nooit met vrienden op vakantie geweest.
je kan thuis ook leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:38 schreef 2013 het volgende:
[..]
Saai, regen, dezelfde stad zien die je al 300 keer hebt gezien, thuis vervelen..
Waarom zit je dan All inclusive? Lijkt me dom om dan continu je hotel te ontwijken, zonde van je geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:17 schreef 2013 het volgende:
[..]
Precies. Mooi landGewoon zoveel mogelijk het hotel (vol Nederlandse paupers en Russen waarschijnlijk) ontwijken en genieten. Maar toch, het voelt een beetje fout
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:01 schreef JiggyJ het volgende:
Ben er ook geweest eind april. Ergens is het allemaal prima hoor ; Heerlijk weer en prima accomodaties, maar zelfs in de 5 sterrenaccomodaties loopt het vol met Eindhovuhhh accentjes, tattoos, en iedereen zit te roken tijdens het eten![]()
Dan heb ik het nog niet eens over die vreselijke Turken met hun flauwe grappen : ''Holland, holland, eh ey ey :: Paul de Leeuw!!!!'' waar dan heel veel mensen heel hard om moeten lachen![]()
Een keer maar nooit weer. Ergenis begon al bij de gate, en omdat we vlogen met ArkeFly, jankende kinderen, en iedereen heet Joey ofzo..
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:02 schreef JiggyJ het volgende:
Ohja, enige bestemming waar de mensen nog klappen in het vliegtuig zodra hij weer op schiphol landt
Singlereis? Als je niet bang bent voor vreemden maar geen zin hebt om alleen te gaan is dit ook een optie.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef 2013 het volgende:
[..]
Andere keuze was of thuisblijven (geen optie, ik verhang mezelf echt als ik de hele zomer in dit weer zit en thuis blijf) of alleen 3 weekjes op reis, maar das saai.
Die mensen die in Nederland geen turken in de vriendenkring willen, en denken dat alle turken alleen maar dealen of kebab verkopen. En dan wel met veel plezier naar Turkije gaan, wees dan consequent en ga ook niet naar Turkije. Zelfde natuurlijk voor Marokko. Maarjaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:37 schreef 2013 het volgende:
[..]
Haha echt he? "Ja die kenne gewoon nie eens Nederlands! wij komme daar helemaal heen maar zich ff aanpasse ho maar"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |