Ja vreemd hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijtje van dode vaders met op rond dezelfde tijd verdwenen kinderen?
Ik ben eigenaar van de site.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Jij bent vandaag de fok-rechercheur van de dag!
Ofcourse. Maar je hele 'juist zonder kinderen' slaat nergens op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het lijstje zonder kinderen helaas langer is
Dat zonder kinderen klopt dan toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je het niet meer ziet zitten, je er een eind aan maakt in je eigen huis en zonder kinderen. Juist zonder kinderen.
http://www.dichtbij.nl/br(...)5-weken-vermist.aspxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Begraven lijk Goirle is vermiste Vughtenaar
die vinden ze dan weer wel zonder te zoeken.
Het lijk werd gevonden door een voorbijganger die zijn hond uitliet
heeft volgens mij eerder te maken dat politie geen tunnelvisie mag hebben en dat is maar goed ook, maar denk eerlijk gezegd niet dat ze er serieus rekening mee houdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs de politie houdt rekening met het handlanger-scenario
Haaah!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een man van 60, daar organiseren ze geen zoektochten met Connexxionbussen vol regenjassen voor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Begraven lijk Goirle is vermiste Vughtenaar
die vinden ze dan weer wel zonder te zoeken.
Het lijk werd gevonden door een voorbijganger die zijn hond uitliet
Eerder een theorie die zo onderuit is gehaald.quote:
tja en geen burger zoekacties....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.dichtbij.nl/br(...)5-weken-vermist.aspx
Deze is al vijf weken vermist...
Nou ja... twee nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijtje van dode vaders met op rond dezelfde tijd verdwenen kinderen?
N is er toch niet vandoor met een negentienjarige stoot, hè?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:
man van 60???????quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een man van 60, daar organiseren ze geen zoektochten met Connexxionbussen vol regenjassen voor.
Ik las "Sloot" en dacht; Wat heeft Joran hiermee te maken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
N is er toch niet vandoor met een negentienjarige stoot, hè?
Nee, was gewoon een antwoord in het rijtje meestgestelde vragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heeft volgens mij eerder te maken dat politie geen tunnelvisie mag hebben en dat is maar goed ook, maar denk eerlijk gezegd niet dat ze er serieus rekening mee houden
is een jongetje van 13quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een man van 60, daar organiseren ze geen zoektochten met Connexxionbussen vol regenjassen voor.
Link niet bekeken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee die is gelukkig al gevonden....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde linkje gequote, ik dacht de link over de man uit Vught te quoten.
Dat geldt voor meer kinderen van die leeftijd (13), verder zijn alle kinderen onder de 12 die op de site van Amber Alert staan zonder toestemming meegenomen door een familielid, ontvoerd dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |