Ja vreemd hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijtje van dode vaders met op rond dezelfde tijd verdwenen kinderen?

Ik ben eigenaar van de site.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Goed bezig jij!
Jij bent vandaag de fok-rechercheur van de dag!
Ofcourse. Maar je hele 'juist zonder kinderen' slaat nergens op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het lijstje zonder kinderen helaas langer is

Dat zonder kinderen klopt dan toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je het niet meer ziet zitten, je er een eind aan maakt in je eigen huis en zonder kinderen. Juist zonder kinderen.

http://www.dichtbij.nl/br(...)5-weken-vermist.aspxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Begraven lijk Goirle is vermiste Vughtenaar
die vinden ze dan weer wel zonder te zoeken.
Het lijk werd gevonden door een voorbijganger die zijn hond uitliet

heeft volgens mij eerder te maken dat politie geen tunnelvisie mag hebben en dat is maar goed ook, maar denk eerlijk gezegd niet dat ze er serieus rekening mee houdenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs de politie houdt rekening met het handlanger-scenario

Haaah!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]

Ja, maar dat was een man van 60, daar organiseren ze geen zoektochten met Connexxionbussen vol regenjassen voor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Bayswater het volgende:
Begraven lijk Goirle is vermiste Vughtenaar
die vinden ze dan weer wel zonder te zoeken.
Het lijk werd gevonden door een voorbijganger die zijn hond uitliet

Eerder een theorie die zo onderuit is gehaald.quote:

tja en geen burger zoekacties....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.dichtbij.nl/br(...)5-weken-vermist.aspx
Deze is al vijf weken vermist...

Nou ja... twee nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe lang is het rijtje van dode vaders met op rond dezelfde tijd verdwenen kinderen?

N is er toch niet vandoor met een negentienjarige stoot, hè?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Leandra het volgende:

man van 60???????quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een man van 60, daar organiseren ze geen zoektochten met Connexxionbussen vol regenjassen voor.

Ik las "Sloot" en dacht; Wat heeft Joran hiermee te maken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
N is er toch niet vandoor met een negentienjarige stoot, hè?

Nee, was gewoon een antwoord in het rijtje meestgestelde vragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:34 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heeft volgens mij eerder te maken dat politie geen tunnelvisie mag hebben en dat is maar goed ook, maar denk eerlijk gezegd niet dat ze er serieus rekening mee houden

is een jongetje van 13quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een man van 60, daar organiseren ze geen zoektochten met Connexxionbussen vol regenjassen voor.

Link niet bekeken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]

Nee die is gelukkig al gevonden....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde linkje gequote, ik dacht de link over de man uit Vught te quoten.

Dat geldt voor meer kinderen van die leeftijd (13), verder zijn alle kinderen onder de 12 die op de site van Amber Alert staan zonder toestemming meegenomen door een familielid, ontvoerd dus.quote:

Miisschien ook het terrein van de CIOS in Sittard meenemen. Er is daar ook een vijver. Hij studeerde daar volgens mij en dus zal hij die plek zeer goed kennen. Is ook in de buurt van Neerbeek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:22 schreef NutKees het volgende:
Vanavond vrijwillige zoektocht in Geleen van de Luxemburglaan naar het Danikerbos.
Dat bos is:
-klein
-redelijk goed bezocht door wandelaars, mensen met honden en mountainbikers (ikzelf)
-met de auto nauwelijks te bereiken
Goed initiatief natuurlijk maar de kans dat ze daar wat vinden is heel klein naar mijn mening.

Wat is de reden dat daar gezocht gaat worden? Alleen door het woordje Luxemburg?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:22 schreef NutKees het volgende:
Vanavond vrijwillige zoektocht in Geleen van de Luxemburglaan naar het Danikerbos.
Dat bos is:
-klein
-redelijk goed bezocht door wandelaars, mensen met honden en mountainbikers (ikzelf)
-met de auto nauwelijks te bereiken
Goed initiatief natuurlijk maar de kans dat ze daar wat vinden is heel klein naar mijn mening.

Daar zijn ze van de week al geweest...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef beast2 het volgende:
[..]
Miisschien ook het terrein van de CIOS in Sittard meenemen. Er is daar ook een vijver. Hij studeerde daar volgens mij en dus zal hij die plek zeer goed kennen. Is ook in de buurt van Neerbeek.

Daar geloof ik ook niet zo in. Ik denk echt dat ze in de directe regio gezocht moeten worden. Dus Vleuten-Zeist-Doorn. Maar goed dat is "mijn gevoel"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Wat is de reden dat daar gezocht gaat worden? Alleen door het woordje Luxemburg?
Als hij niet wilt dat de kinderen gevonden gaan worden dan lijkt het mij sterk dat hij er een puzzel tocht van gemaakt heeft met allerlei aanwijzingen.

Oh crap...dat is vlak bij Best toch? Daar kwam hij ook langs. Zuilichem..Ligt wel op route.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Sponge-Bob het volgende:
Hoe past de waal in het plaatje?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Waal_gevonden__.html

ik wou het ook net posten...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Sponge-Bob het volgende:

Ja, goed, zelfs toen de waarneming in Leersum nog speelde had e Waal in het plaatje gepast,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef Sponge-Bob het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Overigens had hij binnen dat tijdsbestek ook naar Ochten kunnen rijden en ze in de Waal kunnen achterlaten...

Op de heenweg wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Oh crap...dat is vlak bij Best toch? Daar kwam hij ook langs. Zuilichem..Ligt wel op route.

Ja ik zie het...maar goed hij hoeft ze niet daar gedumpt te hebben natuurlijk?quote:

Maar op de heenweg is er bijzonder weinig tijd "kwijt" toch? EN er zijn beelden van de jongens bij het tankstation in Neerbeek.quote:

Tenzij verzwaard verwacht ik niet dat degene die nu gevonden is ook daar te water is gelaten....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Oh crap...dat is vlak bij Best toch? Daar kwam hij ook langs. Zuilichem..Ligt wel op route.

Mwah, dit lijkt me een behoorlijk koud kunstje:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:09 schreef beast2 het volgende:
Toch is het niet zo voor de hand liggend. De Waal is lastig te bereiken vanaf de weg, behalve in plaatsen zoals Nijmegen en Tiel. De kans om gesnapt te worden is te groot.

Het is idd niet het meest logische voor een ouder, maar ik sluit inmiddels vrij weinig meer uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:11 schreef beast2 het volgende:
En ik denk niet dat hij zijn kinderen respectloos in een rivier dumpt. Hij heeft ze waarschijnlijk begraven.

Nja, je kinderen vermoorden is ook niet het meest logische voor een ouder...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd niet het meest logische voor een ouder, maar ik sluit inmiddels vrij weinig meer uit.

Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef blanket het volgende:
http://www.bd.nl/regio/11(...)-zuilichem-1.3821628
Volwassen

Het klinkt vreemd, maar ik denk wel dat hij veel van die kinderen hield. Zomaar het water ingooien lijkt me niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Nja, je kinderen vermoorden is ook niet het meest logische voor een ouder...

Dat is iig lekker snel duidelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef blanket het volgende:
http://www.bd.nl/regio/11(...)-zuilichem-1.3821628
Volwassen

quote:
Jullie snappen niet wat ik bedoelde?quote:

tuurlijk wel, maar is gewoon een lompe uitspraakquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen niet wat ik bedoelde?

Welnee. Je kunt dingen ook perse verkeerd op willen vatten he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar is gewoon een lompe uitspraak

Zoals jij duidelijk doet door er zo serieus op in te gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee. Je kunt dingen ook perse verkeerd op willen vatten he?

De kans is groter dan dat ze in de luxemburgstraat zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef beast2 het volgende:
[..]
politie sluit niks uit, dit dus ook niet. Ook al is de kans nog geen 0,001 % dat dit waar is.

Ik zeg 3-landen punt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef webb2012 het volgende:
[..]
De kans is groter dan dat ze in de luxemburgstraat zijn

je bedoelt zeker daderkennisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
heb je voorkennis? pas op, anders gaan de complotdenkers denken dat jij de handlanger bent

Wacht maar tot de politie wat te melden heeft straks:)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:54 schreef Rachilda het volgende:
het wordt ook steeds stiller op het forum; eerst was dit topic steeds trending-fok-topic ben bang dat het na het weekend overal helemaal stilvalt

Zolang er niets nieuws vrij wordt gegeven valt er ook weinig te zeggen. Denk dat we alle mogelijke opties ondertussen wel hebben benoemd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:54 schreef Rachilda het volgende:
het wordt ook steeds stiller op het forum; eerst was dit topic steeds trending-fok-topic ben bang dat het na het weekend overal helemaal stilvalt

Dat is omdat er geen nieuwe info is. Mocht die er wel komen, dan wordt het hier vanzelf weer druk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:54 schreef Rachilda het volgende:

http://www.powned.tv/nieu(...)julian_had_hand.htmlquote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef Thorír het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de jongens wel in een vakantiehuisje achtergelaten met eten voor een week en gezegd dat ze pas na een week mama weer mogen bellen. Gewoon, om die moeder een (wreed) lesje te leren voor het wegnemen van zijn kinderen. Maarja, erg realistisch is dat jammer genoeg niet...

twitter:1miljoenfotos twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:54:19@Dagmar1970 @JulianRubenNL Blauwe kamer pontje Zetten natuurgebied niet in geweest andere kant bekeken 1 spoor was wiel naar beneden reageer retweet

Ze sluiten gewoon niks uit. Dat ze dit ook niet uitsluiten is in het geheel niet bijzonder, al doen de media enorm hun best het op te kloppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef Thorír het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)julian_had_hand.html

Ah...ballonnen en kaarsjes...kan niet op.twitter:briiittaxx_ twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:54:39vanavond gaan er #wensballonen op voor #vermistebroertjes ! reageer retweet

inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze sluiten gewoon niks uit. Dat ze dit ook niet uitsluiten is in het geheel niet bijzonder, al doen de media enorm hun best het op te kloppen.

ze gaan juist wel op.... die ballonnen dan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:
Ah...ballonnen en kaarsjes...kan niet op.twitter:briiittaxx_ twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:54:39vanavond gaan er #wensballonen op voor #vermistebroertjes ! reageer retweet

Oh jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
ze gaan juist wel op.... die ballonnen dan...

Ook stom. De oproep was om dat MORGEN om 22:00 uur te doen (wensballon oplaten)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:

Ik snap niks van die zin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:58 schreef Rachilda het volgende:
op twitter gaan de speculaasjes nog wel steeds rondtwitter:1miljoenfotos twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:54:19@Dagmar1970 @JulianRubenNL Blauwe kamer pontje Zetten natuurgebied niet in geweest andere kant bekeken 1 spoor was wiel naar beneden reageer retweet

ballonen.... weet niet of die op gaan...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:59 schreef blanket het volgende:

quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
ballonen.... weet niet of die op gaan...

volgens mij zegt hij dat hij de Blauwe Kamer bij pontje Zetten niet in is geweest, maar hij zag dat er een spoor wel naar beneden was, wat hij precies bedoelt is nog steeds onduidelijk, maar hij is blijkbaar prive rechercheur van ene Dagmar op twitter die bij de Blauwe Kamer een vuilniszak had gezien maar er niet dichterbij naartoe durfde te lopenquote:

Jezus, bij Powned maken ze het gewoon een feitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef Thorír het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)julian_had_hand.html

Handlangers en paragnosten, je moet toch iets hebben als laatste strohalm hè?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, bij POWned maken ze het gewoon een feit![]()
![]()

Nou idd, zo lust ik er nog wel een.... misschien heeft die handlanger zich ook wel net voor de verdwijning hier aangemeld en post hij/zij vrolijk meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Handlangers en paragnosten, je moet toch iets hebben als laatste strohalm hè?
slappezak | 17-05-13 | 16:13 | niet ok!

Nee, ze zetten het citaat van de politie tussen aanhalingstekens en denken zo een interessantere kop te hebben. Je kunt ze geen ongelijk geven, want hier klikken veel meer mensen op dan andere nieuwsberichten in deze zaak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, bij Powned maken ze het gewoon een feit![]()
![]()

Die zijn nooit getoond, en ze moesten de beelden bewerken voor ze vaststelden dat de kinderen nog in de auto zaten. Ik neem aan dat ze na het gestuntel met de beelden van de auto in Leersum, ook nog eens een tweede keer naar de beelden van het tankstation gekeken hebben? Meestal heb ik wel vertrouwen in politie onderzoek, maar als 't mogelijk dezelfde expert is geweest die de beelden van Leersum deed... dan toch wat minder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar op de heenweg is er bijzonder weinig tijd "kwijt" toch? EN er zijn beelden van de jongens bij het tankstation in Neerbeek.
Dus dat kan niet op de heenweg gebeurd zijn.

Nee, dat is geen citaat van de politie in de FAQ die de politie nav de zaak online gezet heeft staat dit:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef kuil het volgende:
[..]
Nee, ze zetten het citaat van de politie tussen aanhalingstekens en denken zo een interessantere kop te hebben. Je kunt ze geen ongelijk geven, want hier klikken veel meer mensen op dan andere nieuwsberichten in deze zaak.
Bronquote:12. Is het mogelijk dat de vader een handlanger heeft die de kinderen nu heeft?
Dat is één van de scenario’s waar het onderzoeksteam rekening mee houdt. Daarom worden tips (ook uit het buitenland) van mensen die aangeven de jongens na 6 mei gezien te hebben, ook goed geanalyseerd. Hieruit is nog geen aanwijzing gekomen waar de jongens na 6 mei (geweest) zijn.

Dat ze niet getoond zijn wil niet zeggen dat ze er niet zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Die zijn nooit getoond, en ze moesten de beelden bewerken voor ze vaststelden dat de kinderen nog in de auto zaten. Ik neem aan dat ze na het gestuntel met de beelden van de auto in Leersum, ook nog eens een tweede keer naar de beelden van het tankstation gekeken hebben? Meestal heb ik wel vertrouwen in politie onderzoek, maar als 't mogelijk dezelfde expert is geweest die de beelden van Leersum deed... dan toch wat minder.

Ja jou moest ik hebben......... de OP van # 40 had je aangepast, nieuwe routekaart en plaatjes van de schoenen, sleepkabel en spanband erin, met de teksten daaronder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |