Maar goed laat ik je even serieus nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
En toch blijf ik het gevoel houden dat hij er "ingeluisd" is
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat niet enkel de randstad supermarkten tot 22:00 uur open zijn. Ik heb geen plannen voor een zoektocht door het Groninger Stadspark.
Sluitingstijden zijn zo te vinden op internet, zo is het bij de AH meestal 21 of 22 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Denk niet op die route...in de randstad misschien.
Waarom niet? Er waren er twee die elkaar niet meer konden luchten heb ik begrepen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Maar goed laat ik je even serieus nemen
Waarom denk je dat hij er in is geluisd?
Zijn ex heeft hem erin geluisd door de jongens te laten verdwijnen en de moord op hem op zelfmoord te laten lijken? En dan verdwijnt ze straks ook en leeft ze nog lang en gelukkig met haar jongens?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef Dee69 het volgende:
Waarom niet? Er waren er twee die elkaar niet meer konden luchten heb ik begrepen?
De politie heeft een oproep gedaan, relatief laat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar naar gekeken is. Als er naar gekeken zou zijn en het is bekend bij politie zouden ze dat wel bekend hebben gemaakt denk ik.
Nee ik heb het dan ook over een vriendendienst van de ander. Iemand die zo aan zijn zijde stond dat diegene de kinderen zonder enige vergoeding zou willen 'opvangen'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje een schrale vergoeding is dat dan.
imo zijn die twee jongens dood en heeft pa ze met een vooropgezet plan op een 'slimme' plek laten verdwijnen. Om zo moeder voor eeuwig in het ongewisse te laten.
ok, tot zover mee eens, en toen..? wat gebeurde er toen volgens jou?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er waren er twee die elkaar niet meer konden luchten heb ik begrepen?
Ik ben geen helderziende hoor, maar het op zelfmoord laten lijken is niet zo moeilijk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, tot zover mee eens, en toen..? wat gebeurde er toen volgens jou?
je hebt ervaring!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik ben geen helderziende hoor, maar het op zelfmoord laten lijken is niet zo moeilijk!
Maar het is toch evenzeer raar wat jij zegt, op basis van een "vriendendienst"??? dan moet die vriend ook niet goed wijs zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee ik heb het dan ook over een vriendendienst van de ander. Iemand die zo aan zijn zijde stond dat diegene de kinderen zonder enige vergoeding zou willen 'opvangen'.
Het is gewoon raar dat er 170 Euro is gepind voor hij vertrok. Er van uitgaande dat hij op het moment van vertrek uit Vleuten om 20:15 dat geld met zich mee had genomen, kan hij tot aan Weert niet even naar de intratuin zijn geweest. Of dat moet zo dicht aan de snelweg liggen. Het duurt volgens Google Maps 1u20m om van Vleuten in Weert te komen, en daar zou hij dan om 21:35 zijn geweest. Dan heeft hij maar 7 minuten speling om 170 EUR aan een schep te kunnen verbrassen bij de intratuin die tot 22u open is?
Dan rijdt hij naar Neerbeek wat 33 minuten zou moeten duren. Tussen zijn registratie in Weert van 21:42 en zijn bezoek aan het tankstation in Neerbeek van 22:18 zit 36 minuten, dus dan heeft hij maar 3 minuten speling gehad.
Ik kan alleen concluderen dat hij nagenoeg rechtstreeks van Vleuten naar Neerbeek is gecrossd. Waar kan hij dan die 170 Eur hebben uitgegeven en waaraan?
Dat is waar ...quote:
maar wat ik dan niet van je snap, waarom kan dat wel, en omgekeerd (de vader de dader) niet als het allemaal niet zo moeilijk isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik ben geen helderziende hoor, maar het op zelfmoord laten lijken is niet zo moeilijk!
Ik denk dat in dat geval niet voorzien is dat het zo'n grote ophef zou veroorzakenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar ...
Maar die moeder zou in dit scenario dus haar zoontjes bij iemand anders hebben ondergebracht dan wel zelf hebben omgebracht om vervolgens de hand aan vader te slaan?
Nee, want er verdwijnen zo vaak kinderen van een vader die zelfmoord heeft gepleegd ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef Dee69 het volgende:
Ik denk dat in dat geval niet voorzien is dat het zo'n grote ophef zou veroorzaken
Een moord op een zelfmoord laten lijken is ontzettend moeilijk, zo niet onmogelijk. Dus dat lijkt me vrijwel uitgesloten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
En toch blijf ik het gevoel houden dat hij er "ingeluisd" is
Sterker nog, men heeft ook weleens mensen gedwongen tot zelfmoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ja dat is evenzeer raar ja. Michelle Dutroux was ook evenzeer raar net als haar man. Stel dat een goede vriend ze over heeft genomen en hij tegen de kinderen heeft gezegd: "Ga maar met ome Albèrt mee naar het vakantiehuis in Luxemburg. Papa is iets vergeten en moet nog even iets ophalen. Ik kom er morgenochtend ook aan."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Maar het is toch evenzeer raar wat jij zegt, op basis van een "vriendendienst"??? dan moet die vriend ook niet goed wijs zijn.
want dan zou de vader volgens jou hebben gezegd aan die vriend, zeg vriend luister, ik heb een hekel aan mijn ex, wil je mijn kinderen stiekem meenemen, ow ja, op de terugweg ga ik mijzelf ophangen in het Doornse Gat maar aan nieeeemand zeggen van dit plan , ok?
En dan zegt de Buddy "ok, geef de kinderen maar" ze geven me'kaar nog een knuffel en ze rijden weg, vader alleen en vriend met de kids?? zoiets???
Omdat ik denk dat als je het niet meer ziet zitten, je er een eind aan maakt in je eigen huis en zonder kinderen. Juist zonder kinderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar wat ik dan niet van je snap, waarom kan dat wel, en omgekeerd (de vader de dader) niet als het allemaal niet zo moeilijk is
je kan pas beweren dat je ergens geen ervaring voor nodig hebt als je zelf de ervaring hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Om dat te denken heb je geen ervaring nodig
Wie zegt dat hij die 170 euro 5 minuten voor vertrek richting Neerbeek heeft gepind?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef Doodkapje het volgende:
Ik kan alleen concluderen dat hij nagenoeg rechtstreeks van Vleuten naar Neerbeek is gecrossd. Waar kan hij dan die 170 Eur hebben uitgegeven en waaraan?
ja, punt, maar dat is een heel ander verhaal, je kan een zaak van Dutroux en een vader niet vergelijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja dat is evenzeer raar ja. Michelle Dutroux was ook evenzeer raar net als haar man. Stel dat een goede vriend ze over heeft genomen en hij tegen de kinderen heeft gezegd: "Ga maar met ome Albèrt mee naar het vakantiehuis in Luxemburg. Papa is iets vergeten en moet nog even iets ophalen. Ik kom er morgenochtend ook aan."
Who knows...
Ja dan kan je dit hele forum wel opdoeken!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je kan pas beweren dat je ergens geen ervaring voor nodig hebt als je zelf de ervaring hebt meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |