quote:Sinds maandagavond 6 mei zijn de 9-jarige Ruben en 7-jarige Julian uit Zeist vermist. Na de vondst van het lichaam van de vader in het Doornse Gat op 7 mei, werd een grootscheepse zoekactie gestart. Politie, burgers en media in binnen- en buitenland zoeken onverminderd door. Tot op heden zijn de jongetjes nog niet gevonden.
Ruben en Julian werden maandagavond rond 20.00 uur voor het laatst gezien in Vleuten door een bekende van de familie. In de ochtend van 7 mei is de vader van de jongens dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Hij pleegde zelfmoord. Zijn auto werd ook aangetroffen in het Doornse Gat. Het gaat hier om een zilverblauwe Hyundai Getz, met kenteken 08-NT-BV. Op het moment dat hij gevonden wordt, is nog niet duidelijk dat de man zijn kinderen bij zich zou moeten hebben. Na onderzoek blijkt aan het einde van de middag dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn.
Start grootscheepse zoekactie
Op dat moment begint de grootscheepse zoekactie. Er volgt een nationaal en Europees Amber Alert. Het hele recreatiegebied van het Doornse Gat wordt in de avond en nacht van 7 op 8 mei uitgekamd door politieagenten, speurhonden en militairen van het Korps Mariniers, ondersteund door een politiehelikopter. Er is tot 02.15 uur gezocht, maar de broertjes zijn hier niet aangetroffen.
Op woensdag 8 mei breidt het onderzoek zich uit naar het Limburgse Beek. Uit onderzoek blijkt dat de vader op maandagavond 22.15 uur in Beek getankt heeft. Later blijkt dat de twee jongens op dat moment nog in de auto zaten.
Een melding op 8 mei was voor de politie aanleiding om in het Bunderbos in Elsloo te gaan zoeken. Vanaf ongeveer 20.00 uur werd met hulp van politie, defensie, speurhonden en sonarapparatuur een zoektocht gestart. Rond 22.00 moest de zoektocht gestaakt worden, vanwege de invallende duisternis en het moeilijk begaanbare terrein. Op donderdag 9 mei werd de zoekactie hervat en afgerond. De jongens zijn niet aangetroffen. Die dag deed de politie een oproep om eventuele camerabeelden van bedrijven en particulieren te delen met de politie.
Op vrijdag 10 mei starten de eerste burgeracties. In overleg met de politie zoeken honderden mensen in Doorn, Leersum en Rhenen. Die dag is bekend geworden, naar aanleiding van ingezonden camerabeelden, dat de auto van de vader op dinsdag 7 mei omstreeks 01.40 uur is gezien op de Rijnbrug bij Rhenen. Vrijdagavond doet de politie live een oproep tijdens de uitzending van Tros Vermist. Hierbij tonen ze een kaartje van de vermoedelijke route die de vader in de nacht van 7 op 8 mei gereden moet zijn.
Dat is wat hij wou.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Onvoorstelbaar door wat voor een hel die moeder moet gaan
Dit bericht hebben jullie al eerder voorbij zien komen en ik geloof ook niet zo in de burgerzoekacties, maar goed los gezien daarvan was ik even benieuwd waar ze vandaan gaan zoeken en heb het Henschotenmeer gegoogled.twitter:DvanOmmeren twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:11:01Vrijwilligers zoeken vandaag opnieuw naar #vermistebroertjes. Nu in de buurt van het #Henschotermeer bij #Woudenberg http://t.co/txvyWqb6ou reageer retweet
Ja, iig al het feit dat de politie heeft lopen prutsen met de beelden in Leersum en het feit dat er out of the blue ineens een locatie op de site van de politie stond.... een locatie buiten het gebied waarvan ze zeggen dat hij geweest kan zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben de vorige 41 topics al iets opgeleverd ?
Ik laat het Henschotermeer 's zomers links liggen want druk druk druk, maar buiten het hoogseizoen is het een leuke plek om te wandelen of met de kinderen naartoe te gaan, 's winters wordt er ook veel geschaatst en ik kan me wel voorstellen dat ze, komend uit Zeist, daar wel kwamen om te spelen, schaatsen of zwemmen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:08 schreef Rachilda het volgende:
Dit bericht hebben jullie al eerder voorbij zien komen en ik geloof ook niet zo in de burgerzoekacties, maar goed los gezien daarvan was ik even benieuwd waar ze vandaan gaan zoeken en heb het Henschotenmeer gegoogled.twitter:DvanOmmeren twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 10:11:01Vrijwilligers zoeken vandaag opnieuw naar #vermistebroertjes. Nu in de buurt van het #Henschotermeer bij #Woudenberg http://t.co/txvyWqb6ou reageer retweet
Wat vinden jullie van de locatie zelf?
Ik ben niet zo van de burgerzoekacties, want er zijn zovele plaatsen die "zouden kunnen" maar als ik daar even niet aan denk en de foto's zie van het Henschotenmeer is het eerste wat me te binnen schiet wel dat hij daar wel de rust en de ruimte zou hebben om eventuele lugubere plannen uit te voeren
enerzijds ga ik er wel van uit dat hij ze goed verstopt heeft, dus dat zou dan een reden kunnen zijn dat men ze daarom op die plek nog niet gevonden zouden kunnen hebben, maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat het misschien toch niet aannemelijk is dat ze daar liggen want het is zoals je aangeeft toch een drukke plek met vakantiehuisjes en dan zou het misschien ook een te risicovolle plek zijn voor de vader, dat men hem daar dan toch zou zien of voorbij zien rijden of zou horen of wat dan ook (ik ken de plek zelf niet)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik laat het Henschotermeer 's zomers links liggen want druk druk druk, maar buiten het hoogseizoen is het een leuke plek om te wandelen of met de kinderen naartoe te gaan, 's winters wordt er ook veel geschaatst en ik kan me wel voorstellen dat ze, komend uit Zeist, daar wel kwamen om te spelen, schaatsen of zwemmen.
Het was echter de dagen vlak na de verdwijning mooi weer en vakantie, rondom het Henschotermeer liggen een aantal recreatieparken, het klinkt mij niet aannemelijk dat hij ze daar kan hebben achtergelaten en dat ze dan nog niet gevonden zijn, dat laatste eigenlijk vooral per toeval, de eerste dagen na de verdwijning.
Qua locatie is het daarentegen best een logische plek, maar ik geloof er niet zo in.
En zo wel, dan op het eilandje.
ook dat lijkt dan te risicovol inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:19 schreef tralalala het volgende:
Slagbomen zitten 's nachts dicht volgens mij dus dan moet hij parkeren vlak naast de toegangsweg voor de camping en verzorgingstehuis. Dat risico neem je niet als het echt voorbereid is.
Het parkeren idd nog even buiten beschouwing gelaten, ik weet zo niet wat het huidige beleid is, ik weet wel dat er 's zomers zelfs 's nachts soms een boswachter of terreinwachter rondrijdt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:19 schreef tralalala het volgende:
Slagbomen zitten 's nachts dicht volgens mij dus dan moet hij parkeren vlak naast de toegangsweg voor de camping en verzorgingstehuis. Dat risico neem je niet als het echt voorbereid is.
Ook een hele rare locatie om 's nachts sokken te gaan zitten breien daar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het parkeren idd nog even buiten beschouwing gelaten, ik weet zo niet wat het huidige beleid is, ik weet wel dat er 's zomers zelfs 's nachts soms een boswachter of terreinwachter rondrijdt.
(Ik ben daar ooit al eens bijna betrapt terwijl we....![]()
)
En zo een boswachter of terreinwachter of andere patrouille sluit waarschijnlijk die locatie dan uit en ook andere locaties.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het parkeren idd nog even buiten beschouwing gelaten, ik weet zo niet wat het huidige beleid is, ik weet wel dat er 's zomers zelfs 's nachts soms een boswachter of terreinwachter rondrijdt.
(Ik ben daar ooit al eens bijna betrapt terwijl we....![]()
)
Je moet maar net weten dat daar 's nachts boswachters rondlopen. Ik zou dat niet geweten hebben. Dat zou ik ook niet weten van de parken wél dicht bij mij in de buurt overigens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef Rachilda het volgende:
[..]
En zo een boswachter of terreinwachter of andere patrouille sluit waarschijnlijk die locatie dan uit en ook andere locaties.
Ik ga er van uit dat hij in zijn plan daar ook rekening mee heeft gehouden.
Ipv al die burgerzoekacties begin ik nu te denken dat men eerst beter kan nadenken over welke locaties uitgesloten kunnen worden omdat het gewoon te risicovol was voor hem en daarna pas te gaan zoeken
dat begrijp ik, en dat zou ik ook niet weten hoor, maar aangezien hij zijn plan goed voorbereid lijkt te hebben ga ik ervan uit dat hij dat wel wist of met de mogelijkheid rekening hield van mogelijke patrouilles.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Je moet maar net weten dat daar 's nachts boswachters rondlopen. Ik zou dat niet geweten hebben. Dat zou ik ook niet weten van de parken wél dicht bij mij in de buurt overigens.
Ik hoop dat zulke dingen duidelijk worden na onderzoek van zijn computer (hoewel hij natuurlijk best gebruik gemaakt kan hebben van openbare computers in bieb of in een internetcafé). De politie blijft maar roepen dat het zo goed voorbereid is, maar eigenlijk is daar nauwelijks bewijs voor. Simpelweg omdat we niet weten waarom hij pinde en omdat de jongens niet gevonden zijn. Is dat dan echt voorbereiding?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dat begrijp ik, en dat zou ik ook niet weten hoor, maar aangezien hij zijn plan goed voorbereid lijkt te hebben ga ik ervan uit dat hij dat wel wist of met de mogelijkheid rekening hield van mogelijke patrouilles.
Ja, maar dat was hartje zomer hè, zinderende nachten en dat soort dingen... ik denk niet dat die controles 's nachts het hele jaar door zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef Rachilda het volgende:
[..]
En zo een boswachter of terreinwachter of andere patrouille sluit waarschijnlijk die locatie dan uit en ook andere locaties.
Ik ga er van uit dat hij in zijn plan daar ook rekening mee heeft gehouden.
Ipv al die burgerzoekacties begin ik nu te denken dat men eerst beter kan nadenken over welke locaties uitgesloten kunnen worden omdat het gewoon te risicovol was voor hem en daarna pas te gaan zoeken
Ik vraag me ook af waarom mensen zo gefixeerd zijn op het zoeken naar de lichamen van de jongens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik hoop dat zulke dingen duidelijk worden na onderzoek van zijn computer (hoewel hij natuurlijk best gebruik gemaakt kan hebben van openbare computers in bieb of in een internetcafé). De politie blijft maar roepen dat het zo goed voorbereid is, maar eigenlijk is daar nauwelijks bewijs voor. Simpelweg omdat we niet weten waarom hij pinde en omdat de jongens niet gevonden zijn. Is dat dan echt voorbereiding?
Die hele autorit lijkt me niet bewust te zijn gedaan om het zoeken moeilijker te maken.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-afscheidsbrief.htmlquote:Voor vertrek heeft Denis 170 euro aan cash geld gepind. Dat is opmerkelijk omdat de man normaal gesproken alle aankopen pinde. De politie vermoedt dat hij met dat geld spullen heeft gekocht, onder meer de sleepkabel, die in het Doornse Gat is gevonden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Rachilda het volgende:
Was de vader fysiotherapeut?
Ik lees dat iemand schrijft :
Over dat rondrijden. De man was fysiotherapeut. Vakmatig kon hij beschikken over ‘spierontspannende middelen’. Hij kan zijn blijven rijden tot zijn kinderen knock-out zijn geraakt voordat hij zijn symbolische ‘klus’ tot een einde bracht.
Een beetje een schrale vergoeding is dat dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Doodkapje het volgende:
Het enige wat ik me kan indenken is dat hij zijn kinderen ergens in Zuid-Limburg heeft overgedragen aan iemand en het geld heeft meegegeven voor de onkosten (benzine, eten etc.). Wellicht zitten ze nu ergens in het buitenland ver hiervandaan. Dan wordt de hooiberg alleen maar groter.
Ben benieuwd of daar aanwijzingen voor zijn (telefoontjes, mailtjes, contacten/familie in het buitenland).
Ja hij was fysiotherapeut. Heeft voor zijn eigen bedrijf in een maatschap oid gezeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Rachilda het volgende:
Was de vader fysiotherapeut?
Ik lees dat iemand schrijft :
Over dat rondrijden. De man was fysiotherapeut. Vakmatig kon hij beschikken over ‘spierontspannende middelen’. Hij kan zijn blijven rijden tot zijn kinderen knock-out zijn geraakt voordat hij zijn symbolische ‘klus’ tot een einde bracht.
En al helemaal als je op de automatische piloot de zoveelste klant helpt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Leandra het volgende:
Iedereen roept wel zo makkelijk dat je je zo'n man echt wel herinnert als hij bij je aan de kassa is geweest, maar volgens mij overschat men het visueel geheugen van een hoop mensen dan flink.
Ik denk dat alleen als iemand vaker in de toko komt je gezichten gaat herkennen/onthouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En al helemaal als je op de automatische piloot de zoveelste klant helpt.
Dat.... de meeste mensen zullen ook niet weten wie er in de supermarkt voor of achter ze stond.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En al helemaal als je op de automatische piloot de zoveelste klant helpt.
Maar hij is 20:15 vertrokken uit Vleuten...dus denk niet dat hij daarna nog in supermarkt is geweest. Als hij op de rit nog iets gekocht heeft kan dat alleen in een tankstation zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat.... de meeste mensen zullen ook niet weten wie er in de supermarkt voor of achter ze stond.
Ja, maar juist in de buurt van snelwegen, met een hoop terugreizend vakantieverkeer kun je waarschijnlijk redelijk ongezien wegkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:52 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen als iemand vaker in de toko komt je gezichten gaat herkennen/onthouden.
Genoeg supermarkten die tot 22:00 uur open zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef blanket het volgende:
Maar hij is 20:15 vertrokken uit Vleuten...dus denk niet dat hij daarna nog in supermarkt is geweest. Als hij op de rit nog iets gekocht heeft kan dat alleen in een tankstation zijn geweest.
Ja, en?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Maar hij is 20:15 vertrokken uit Vleuten...dus denk niet dat hij daarna nog in supermarkt is geweest. Als hij op de rit nog iets gekocht heeft kan dat alleen in een tankstation zijn geweest.
Ik gok zomaar dat hij geen stampij heeft gemaakt of zich anderszins opvallend heeft gedragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Rachilda het volgende:
hangt er ook van af bij welke winkel, als het de hele dag druk is geweest zal niemand het zich herinneren en ook niet als het een normale aankoop is in die winkel, als je bij de intratuin bijvoorbeeld een schop koopt zal niemand dat zich nog zal herinneren behalve als je stampij maakt omdat je een lagere prijs in gedachten hebt
Ja bijvoorbeeld...en als hij het echt zo goed had voorbereid dan gaat hij niet de dag zelf nog van alles lopen kopen denk ik? Maar goed misschien had hij wel bonnetjes in zijn portomonee. Neem aan dat ze daar ook wel naar gekeken hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Rachilda het volgende:
hangt er ook van af bij welke winkel, als het de hele dag druk is geweest zal niemand het zich herinneren en ook niet als het een normale aankoop is in die winkel, als je bij de intratuin bijvoorbeeld een schop koopt zal niemand dat zich nog zal herinneren behalve als je stampij maakt omdat je een lagere prijs in gedachten hebt
Denk niet op die route...in de randstad misschien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Genoeg supermarkten die tot 22:00 uur open zijn.
Hier in het achtergebleven Brabant ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:58 schreef blanket het volgende:
Denk niet op die route...in de randstad misschien.
Ik woon in een redelijk dorp in Gelderland en zelfs hier is de AH open tot 22.00quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Hier in omgeving Rhenen maximaal tot 20:00quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier in het achtergebleven Brabant ook.
Ik weet niet of daar naar gekeken is. Als er naar gekeken zou zijn en het is bekend bij politie zouden ze dat wel bekend hebben gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en?
Ben je werkelijk in de veronderstelling dat alle tankstations die tussen Neerbeek en Doorn open waren die nacht hun videobeelden van 6 mei 20.00 uur tot 7 mei 08.00 uur bekeken hebben?
Dat ze ze allemaal überhaupt nog hebben, en niet gewist hebben omdat er die nacht niets gebeurd was?
Ik woon redelijk centraal maar hier is alles dicht na 20:00 uur. Behalve op koopavond dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier in omgeving Rhenen maximaal tot 20:00fucking irritant
Donderdag en vrijdag wel tot 22:00
Door wie en met welk doel? Zegt je gevoel dat ook?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
En toch blijf ik het gevoel houden dat hij er "ingeluisd" is
ingeluisd??? dat moet dan wel door een hele slimme luis zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
Daar is hij iig niet geweest, want dan was hij niet op tijd terug in Doorn om zich te verhangen, dus Groningen kunnen we uitsluiten.quote:
misschien staan je voelsprieten wel niet goed afgesteldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
Ik bedoelde meer te zeggen dat niet enkel de randstad supermarkten tot 22:00 uur open zijn. Ik heb geen plannen voor een zoektocht door het Groninger Stadspark.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is hij iig niet geweest, want dan was hij niet op tijd terug in Doorn om zich te verhangen, dus Groningen kunnen we uitsluiten.
Alsmede Leeuwarden en Den Helder
Maar goed laat ik je even serieus nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat niet enkel de randstad supermarkten tot 22:00 uur open zijn. Ik heb geen plannen voor een zoektocht door het Groninger Stadspark.
Sluitingstijden zijn zo te vinden op internet, zo is het bij de AH meestal 21 of 22 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Waarom niet? Er waren er twee die elkaar niet meer konden luchten heb ik begrepen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Maar goed laat ik je even serieus nemen
Waarom denk je dat hij er in is geluisd?
Zijn ex heeft hem erin geluisd door de jongens te laten verdwijnen en de moord op hem op zelfmoord te laten lijken? En dan verdwijnt ze straks ook en leeft ze nog lang en gelukkig met haar jongens?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef Dee69 het volgende:
Waarom niet? Er waren er twee die elkaar niet meer konden luchten heb ik begrepen?
De politie heeft een oproep gedaan, relatief laat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:00 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar naar gekeken is. Als er naar gekeken zou zijn en het is bekend bij politie zouden ze dat wel bekend hebben gemaakt denk ik.
Nee ik heb het dan ook over een vriendendienst van de ander. Iemand die zo aan zijn zijde stond dat diegene de kinderen zonder enige vergoeding zou willen 'opvangen'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje een schrale vergoeding is dat dan.
imo zijn die twee jongens dood en heeft pa ze met een vooropgezet plan op een 'slimme' plek laten verdwijnen. Om zo moeder voor eeuwig in het ongewisse te laten.
ok, tot zover mee eens, en toen..? wat gebeurde er toen volgens jou?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Waarom niet? Er waren er twee die elkaar niet meer konden luchten heb ik begrepen?
Ik ben geen helderziende hoor, maar het op zelfmoord laten lijken is niet zo moeilijk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, tot zover mee eens, en toen..? wat gebeurde er toen volgens jou?
je hebt ervaring!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik ben geen helderziende hoor, maar het op zelfmoord laten lijken is niet zo moeilijk!
Maar het is toch evenzeer raar wat jij zegt, op basis van een "vriendendienst"??? dan moet die vriend ook niet goed wijs zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee ik heb het dan ook over een vriendendienst van de ander. Iemand die zo aan zijn zijde stond dat diegene de kinderen zonder enige vergoeding zou willen 'opvangen'.
Het is gewoon raar dat er 170 Euro is gepind voor hij vertrok. Er van uitgaande dat hij op het moment van vertrek uit Vleuten om 20:15 dat geld met zich mee had genomen, kan hij tot aan Weert niet even naar de intratuin zijn geweest. Of dat moet zo dicht aan de snelweg liggen. Het duurt volgens Google Maps 1u20m om van Vleuten in Weert te komen, en daar zou hij dan om 21:35 zijn geweest. Dan heeft hij maar 7 minuten speling om 170 EUR aan een schep te kunnen verbrassen bij de intratuin die tot 22u open is?
Dan rijdt hij naar Neerbeek wat 33 minuten zou moeten duren. Tussen zijn registratie in Weert van 21:42 en zijn bezoek aan het tankstation in Neerbeek van 22:18 zit 36 minuten, dus dan heeft hij maar 3 minuten speling gehad.
Ik kan alleen concluderen dat hij nagenoeg rechtstreeks van Vleuten naar Neerbeek is gecrossd. Waar kan hij dan die 170 Eur hebben uitgegeven en waaraan?
Dat is waar ...quote:
maar wat ik dan niet van je snap, waarom kan dat wel, en omgekeerd (de vader de dader) niet als het allemaal niet zo moeilijk isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik ben geen helderziende hoor, maar het op zelfmoord laten lijken is niet zo moeilijk!
Ik denk dat in dat geval niet voorzien is dat het zo'n grote ophef zou veroorzakenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar ...
Maar die moeder zou in dit scenario dus haar zoontjes bij iemand anders hebben ondergebracht dan wel zelf hebben omgebracht om vervolgens de hand aan vader te slaan?
Nee, want er verdwijnen zo vaak kinderen van een vader die zelfmoord heeft gepleegd ...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef Dee69 het volgende:
Ik denk dat in dat geval niet voorzien is dat het zo'n grote ophef zou veroorzaken
Een moord op een zelfmoord laten lijken is ontzettend moeilijk, zo niet onmogelijk. Dus dat lijkt me vrijwel uitgesloten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Dee69 het volgende:
Sterker nog, men heeft ook weleens mensen gedwongen tot zelfmoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ja dat is evenzeer raar ja. Michelle Dutroux was ook evenzeer raar net als haar man. Stel dat een goede vriend ze over heeft genomen en hij tegen de kinderen heeft gezegd: "Ga maar met ome Albèrt mee naar het vakantiehuis in Luxemburg. Papa is iets vergeten en moet nog even iets ophalen. Ik kom er morgenochtend ook aan."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Maar het is toch evenzeer raar wat jij zegt, op basis van een "vriendendienst"??? dan moet die vriend ook niet goed wijs zijn.
want dan zou de vader volgens jou hebben gezegd aan die vriend, zeg vriend luister, ik heb een hekel aan mijn ex, wil je mijn kinderen stiekem meenemen, ow ja, op de terugweg ga ik mijzelf ophangen in het Doornse Gat maar aan nieeeemand zeggen van dit plan , ok?
En dan zegt de Buddy "ok, geef de kinderen maar" ze geven me'kaar nog een knuffel en ze rijden weg, vader alleen en vriend met de kids?? zoiets???
Omdat ik denk dat als je het niet meer ziet zitten, je er een eind aan maakt in je eigen huis en zonder kinderen. Juist zonder kinderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar wat ik dan niet van je snap, waarom kan dat wel, en omgekeerd (de vader de dader) niet als het allemaal niet zo moeilijk is
je kan pas beweren dat je ergens geen ervaring voor nodig hebt als je zelf de ervaring hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Om dat te denken heb je geen ervaring nodig
Wie zegt dat hij die 170 euro 5 minuten voor vertrek richting Neerbeek heeft gepind?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef Doodkapje het volgende:
Ik kan alleen concluderen dat hij nagenoeg rechtstreeks van Vleuten naar Neerbeek is gecrossd. Waar kan hij dan die 170 Eur hebben uitgegeven en waaraan?
ja, punt, maar dat is een heel ander verhaal, je kan een zaak van Dutroux en een vader niet vergelijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja dat is evenzeer raar ja. Michelle Dutroux was ook evenzeer raar net als haar man. Stel dat een goede vriend ze over heeft genomen en hij tegen de kinderen heeft gezegd: "Ga maar met ome Albèrt mee naar het vakantiehuis in Luxemburg. Papa is iets vergeten en moet nog even iets ophalen. Ik kom er morgenochtend ook aan."
Who knows...
Ja dan kan je dit hele forum wel opdoeken!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je kan pas beweren dat je ergens geen ervaring voor nodig hebt als je zelf de ervaring hebt meegemaakt
dat klopt hoor, volgens mij is nergens gezegd dat hij het geld pas rond 20.00 uur heeft gepindquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef kasper het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij die 170 euro 5 minuten voor vertrek richting Neerbeek heeft gepind?
Hij kan het toch ook 's middags in Vleuten uitgegeven hebben?
Dat is dus geen wet van Meden en Perzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Dee69 het volgende:
Omdat ik denk dat als je het niet meer ziet zitten, je er een eind aan maakt in je eigen huis en zonder kinderen. Juist zonder kinderen.
volgens mij komen er elk jaar wel tig familie drama's in het nieuwsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat als je het niet meer ziet zitten, je er een eind aan maakt in je eigen huis en zonder kinderen. Juist zonder kinderen.
RTV Utrecht NWS / Twee kinderen dode man vermist #42quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef kasper het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij die 170 euro 5 minuten voor vertrek richting Neerbeek heeft gepind?
Hij kan het toch ook 's middags in Vleuten uitgegeven hebben?
heb je wel eens andere topics gelezen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ja dan kan je dit hele forum wel opdoeken!
Nee, die bestaat niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dus geen wet van Meden en Perzen.
Daarom. En zoals Proxx al zegt: familiedrama's genoeg die jouw woorden tegenspreken.quote:
Maar wat als het "het niet zien zitten" niet zijn grootste probleem was, maar zo'n intense diepe woede en haat voor zijn ex had dat hij haar zo erg mogelijk pijn wilde doen als hij maar kon, zelfs als dat betekende dat hij een einde aan zijn leven moest maken om dat te bereiken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, alleen wat ik denkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. En zoals Proxx al zegt: familiedrama's genoeg die jouw woorden tegenspreken.
Mijn punt is dan ook dat mensen die dicht bij iemand staan meegezogen kunnen worden in zijn of haar zieke daden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, punt, maar dat is een heel ander verhaal, je kan een zaak van Dutroux en een vader niet vergelijken
Ik vroeg me ineens af, wat zou er eigenlijk gebeuren als je naar de Praxis gaat en die dingen op de toonbank gooit. Worden er dan vragen gesteld? Zou je dan toch even door iemand worden aangesprokenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
RTV Utrecht NWS / Twee kinderen dode man vermist #42
Ik zeg dan ook STEL dat hij die 170 Eur mee heeft genomen. RTV Utrecht zegt dat hij het vlak voor vertrek (ik neem dan niet om 16:00 's middags om nog even langs de Praxis te gaan en een hakbijl + waterdichte zakken + 10 kilo cement te kopen) gepind is.
Raar bedrag trouwens om te pinnen: 170 euro.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Doodkapje het volgende:
RTV Utrecht NWS / Twee kinderen dode man vermist #42
Ik zeg dan ook STEL dat hij die 170 Eur mee heeft genomen. RTV Utrecht zegt dat hij het vlak voor vertrek (ik neem dan niet om 16:00 's middags om nog even langs de Praxis te gaan en een hakbijl + waterdichte zakken + 10 kilo cement te kopen) gepind is.
Of vice versa dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat als het "het niet zien zitten" niet zijn grootste probleem was, maar zo'n intense diepe woede en haat voor zijn ex had dat hij haar zo erg mogelijk pijn wilde doen als hij maar kon, zelfs als dat betekende dat hij een einde aan zijn leven moest maken om dat te bereiken?
Tenzij die handlanger geen Albèrt was maar een 19-jarige blonde Michelle....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, punt, maar dat is een heel ander verhaal, je kan een zaak van Dutroux en een vader niet vergelijken
Je kan dat ook op een winkelboulevard resp. bij de Gamma, Karwei en Praxis kopen... (zitten meestal alledrie wel naast elkaar... )quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef hijweer het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af, wat zou er eigenlijk gebeuren als je naar de Praxis gaat en die dingen op de toonbank gooit. Worden er dan vragen gesteld? Zou je dan toch even door iemand worden aangesproken
Denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Dee69 het volgende:
[..]
De moeder die haar kinderen laat verdwijnen en daarna haar ex vermoordt?quote:
Weeer een andere vriendin? Ik raak de tel kwijt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Leandra het volgende:
Tenzij die handlanger geen Albèrt was maar een 19-jarige blonde Michelle....
hakbijl hoeft hij niet aangeschaft te hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef hijweer het volgende:
[..]
Ik vroeg me ineens af, wat zou er eigenlijk gebeuren als je naar de Praxis gaat en die dingen op de toonbank gooit. Worden er dan vragen gesteld? Zou je dan toch even door iemand worden aangesproken
Zal vast indruk maken en als ze zeggen dat je niemand mag doodslaan met het bijltjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef hijweer het volgende:
[..]
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Denk je?
http://moordzaken.com/Dani%C3%ABl_Weurding
http://moordzaken.com/Dylan_Bury
http://moordzaken.com/Ivan_Lupker
http://moordzaken.com/Kevin_de_Vos
http://moordzaken.com/Leon_Dijkhuizen
http://moordzaken.com/Lisa_Pierhagen
http://moordzaken.com/Matthias_Veenstra
Ik kan nog wel even doorgaan...
Ik denk zomaar dat het lijstje zonder kinderen helaas langer isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Denk je?
http://moordzaken.com/Dani%C3%ABl_Weurding
http://moordzaken.com/Dylan_Bury
http://moordzaken.com/Ivan_Lupker
http://moordzaken.com/Kevin_de_Vos
http://moordzaken.com/Leon_Dijkhuizen
http://moordzaken.com/Lisa_Pierhagen
http://moordzaken.com/Matthias_Veenstra
Ik kan nog wel even doorgaan...
En hoe lang is het rijtje van dode vaders met op rond dezelfde tijd verdwenen kinderen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dee69 het volgende:
Ik denk zomaar dat het lijstje zonder kinderen helaas langer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |