Yeah, geweldig. "Ancient Mystery pitch".quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zag hem net ook tegen Peavy
Heb je die forkball van Coello gezien? Die was echt bizar.
Die lijkt eindelijk zijn talent waar te makenquote:
Den Bosch - FC Oss. Ik was er bij Yankees - Orioles toen was er niets aan de hand jegens de tegenstander.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:21 schreef zjroentje het volgende:
Alsof er bij Feyenoord - Ajax veel respect is naar de tegenstander. Of bij NEC - Vitesse.
en dat te bedenken dat ze van hem af wilde maar zijn trade stock toen op een all time low zat. Blij dat ze dat niet gedaan hebben, al zal het wel in de blunders passen van de FO van de Philliesquote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die lijkt eindelijk zijn talent waar te maken
Het is Juni dus ook qua Super Two status zullen er wel verschillende prospects volgen. Wheeler maakt waarschijnlijk nog één start in Triple-A en komt dan naar de Majors.quote:Op maandag 3 juni 2013 03:32 schreef emokid het volgende:
Yasiel Puig fans hier? Called up, morgen in de line-up.
En C.C. Sabathia. Dat ik nou net die ene wedstrijd (van de laatste 8) van de Yankees moet zien die ze winnen. Helaas.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar wel gaaf dat je Rivera nog aan het werk hebt gezien.
Ik wilde het net posten!quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:53 schreef Chase_Utley het volgende:
“@TJQuinnESPN: BREAKING: MLB will seek to suspend A-Rod, Ryan Braun and about 20 players connected to Miami clinic. Founder Tony Bosch agreed to cooperate.”
Maar het schijnt allemaal nog gebaseerd te zijn op een getuigenis toch? Best bizar in ieder geval.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Tuurlijk is het waar. Braun kwam de vorige keer al heel goed weg door een fout.
Ze hebben ook documenten met de namen/codenamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Maar het schijnt allemaal nog gebaseerd te zijn op een getuigenis toch? Best bizar in ieder geval.
quote:The Biogenesis mess had seemed to calm down over the last couple months, but apparently there could be a major fallout yet to come. Quinn is reporting that founder Tony Bosch is prepared to testify against the players connected with his clinic. He also adds that because A-Rod and Braun could face 100-game suspensions because of their connection to Bosch and because they lied about PED use. Bosch has previously denied any knowledge of suspected PED distribution at Biogenesis but has apparently reversed course. Gio Gonzalez, who was connected to Biogenesis, will reportedly not be suspended because he only acquired legal substances. Quinn says suspensions could come within two weeks, though most players are expected to appeal.
twitter:
twitter:ZuckermanCSN twitterde op donderdag 06-06-2013 om 22:23:41Davey says Harper will have knee examined by James Andrews on Monday. Obviously not coming off DL on Tuesday. reageer retweet
Terug naar dead-ball eraquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Er zijn nog nooit zo veel hitters met een avg onder .220 geweest en zo veel pitchers met een ERA onder 3.50 in bijna 100 jaar.
Helaas wel. Op dit moment is er alweer een 1-0 wedstrijd aan de gang. Ik heb dit seizoen ook veel minder wedstrijden gekeken dan normaal. Ik kan al dat slechte hitting gewoon niet meer aanzien. Je hebt nu in de Majors gewoon een groep van misschien 50 goede hitters en de rest is gewoon middelmaat.quote:
Ik zou nu even checken. Hele mooie aanbieding, premium (voor de rest van het jaar) voor 49,99 dollar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Dos37 het volgende:
Zondag nog twee weken tot father's day, hopelijk een leuke mlb.tv aanbieding anders was het wachten voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |