Dat hele bedrijf moeten ze opdoeken, als je ziet wat daar rondloopt, althans hier,quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef Deezertje het volgende:
Klopt inderdaad dat steeds meer via Sandd gaat. ING, Rabobank afschriften nu voor een deel ook. Veel tijdschriften zijn al over. En dan de goede doelen en direct mailings... Is gewoon puur op prijs gebaseerd, want kwaliteit leveren ze hier helaas niet. Maar wat wil je ook met stukloon (10% heeft daar maar een CAO).
Als ontvanger heb je helaas bijna geen invloed op welke verzender een bedrijf kiest... Sandd brengt maar twee keer per week post rond, wat hier al vaak heeft opgeleverd dat of de bezorger alles opspaart en maar één keer per week langskomt (wat dus niet mag) of dat je simpelweg een halve week moet wachten omdat je bij Sandd soms al een week van te voren je post moet aanleveren willen ze het op de afgesproken dag leveren.
En natuurlijk zijn er altijd, net als bij ons, ook goede bezorgers! Maar helaas leert mijn ervaring dat ze bij Sandd ook door het geen zin hebben in zelf sorteren, soms de boel gewoon uitstellen.
En dat zou misschien minder uitmaken als ze alleen reclamespul bezorgen, maar tegenwoordig gaat dus onderhand de hele Belastingdienst, CBR, bankafschriften en andere papieren mee met Sandd, waar de afzender vaak jou aansprakelijk stelt als je iets niet hebt ontvangen...
ja normaal hoort dat niet als abo moet je hem eerder ontvangenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef superkimmi het volgende:
dat is inderdaad iets wat ik nog t stomst vind.. er is toendertijd geprivatiseerd om marktwerking te krijgen.. maar als consument heb je in 98% van de gevallen niets te kiezen (er zijn enkele postorderbedrijven waar je wel kan kiezen wie levert)..
En met sandd heb ik idd ook de ervaring dat de bezorger 1x per week komt. Resulteert erin dat ik mijn quest krijg als deze al in de winkel ligt.. op zich geen punt, want ik krijg hem wel altijd.. maar het idee van abonnee is toch ook dat je het blad eerder krijgt.. of iig even snel
je geeft me een goede tip ben gelijk gratis lid gewordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:54 schreef Deezertje het volgende:
Bij Sandd kan je inderdaad zien welke 'slag' het is aan de Sandd code. Ik krijg gewoon zowel slag 1 (dinsdag) als 2 (vrijdag) vaak samen binnen. Heb een gratis abonnement op Technisch Weekblad. Stelt niet zoveel voor hoor, maar door alle feestdagen zou de nieuwe editie afgelopen vrijdag komen. Niet ontvangen: denk ik komt ie dinsdag wel. Ook niet ontvangen. Ben benieuwd of ik hem vandaag dus een week later krijg. En als ik de reacties lees op fora ben ik niet de enige.. Zo heeft een wekelijkse bezorging natuurlijk geen zin als je hem toch standaard te laat krijgt. Slecht voor de abonnee maar misschien juist erger voor uitgevers, die hebben het toch al niet makkelijk de laatste jaren... en gaan mede daardoor juist naar Sandd om te besparen.
Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:08 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je geeft me een goede tip ben gelijk gratis lid geworden
Al zou je bij elke bedrijf zelf kunnen kiezen dan nog valt er weinig te kiezen. PostNL of Sandd, joepie vrije marktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef superkimmi het volgende:
dat is inderdaad iets wat ik nog t stomst vind.. er is toendertijd geprivatiseerd om marktwerking te krijgen.. maar als consument heb je in 98% van de gevallen niets te kiezen (er zijn enkele postorderbedrijven waar je wel kan kiezen wie levert)..
business post is toch een onderdeel van een sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef superkimmi het volgende:
ja ik had t met de keuzevrijheid bij postorders ook over bedrijven als dhl die er soms bijstaan.. daar is iets meer keus..
daarbij heb je hier in Roosendaal ook nog business post
heb hem aangepast raar dat mijne niet goed was dat was een erger berichtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef superkimmi het volgende:
ik had het gehoord ja!
http://www.omroepbrabant.(...)e+in+Roosendaal.aspx
(de juist link)
Ik ken de postbode in kwestie.. ik ken ook de wijk, die ligt naast de mijne.. zelfs sterker, ik kom hem eigenlijk altijd tegen als hij de voorstraat doet, want die kruist een van mijn straten.. Ik kwam m die dag nog tegen.. dus te bizar dat het echt 10 minuten later gebeurd is..
ja, want vrij krijgen is er niet echt bijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:45 schreef peter2671 het volgende:
Nog bedankt voor de antwoorden ivm verlofuren opnemen.
Pakkende topictitel trouwens![]()
vrijheid kennen ze nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, want vrij krijgen is er niet echt bij
Dat was toch een katje van 6 weken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:52 schreef ophaling10 het volgende:
op een der facebooks zag ik dat ze een hamster geloosd hadden in de brievenbus,
wordt steeds gekker met de mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |