SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,26501.0.html <- FOK!Craft @ Mcforum.
Info staat ook in de spoiler hier.
Server IP: play.fokcraft.nlSPOILER: Shaderons FOK!CraftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds enige tijd is er een apart Minecraft SC topic. In dit topic alleen on-topic posts over Minecraft, slowchat in het SC topic! Topicreeks: Minecraft SCquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door shaderon op 17-05-2013 02:03:11 ]![]()
En remy, hoe gevoelig het ook bij je zit..() Zet die FTB server ook even in de OP aub. Niet moeilijk over doen verder.
![]()
Is nooit om gevraagd. Stond er ook niet in. Als die er echt in moet was het hier al lang gevraagd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
En remy, hoe gevoelig het ook bij je zit..() Zet die FTB server ook even in de OP aub. Niet moeilijk over doen verder.
![]()
D4v1d
Denk je nu echt dat ik die vraag stelde voor mezelf?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ga zelf maar zoeken luie hondquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wait wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Exentric90 het volgende:
D4v1d
Denk je nu echt dat ik die vraag stelde voor mezelf?![]()
![]()
Als jij de SC komt (ghehe) joinen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Hier een leuk liedje. Komen jullie mijn Illuminati gang joinen?
GAM / [Minecraft SC #279] Lapohunters.....![]()
Zaterdag middag zal de server beschikbaar zijn om te oefenen voor UHC
We gebruiken de oude server @ daddycheese hiervoor, ip enzo komt nog wel daarvoor![]()
Ik wil graag mee doen zaterdag
Mijn vriendin trouwens ook (daar voor vroeg ik het dus ook d4v1d)
Wel het verzoek haar bij mij in het team te plaatsen aangezien ze nog niet zo lang minecraft speelt en al helemaal nooit UHC
Ben gebanned een paar weken geleden, had het spel toen net aangeschaft en wist niet hoe alles werkte. Ik had dus ergens zitten bouwen waar dat blijkbaar niet mocht ofzo?
Is het nog mogelijk om unbanned te worden? ik begrijp namelijk nu wat meer van alles.![]()
Wat is je ign?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef Boomeister het volgende:
Ben gebanned een paar weken geleden, had het spel toen net aangeschaft en wist niet hoe alles werkte. Ik had dus ergens zitten bouwen waar dat blijkbaar niet mocht ofzo?
Is het nog mogelijk om unbanned te worden? ik begrijp namelijk nu wat meer van alles.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
"Denk je nu echt dat ik die vraag voor mezelf stelde?"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:48 schreef Exentric90 het volgende:
Ik wil graag mee doen zaterdag
Mijn vriendin trouwens ook (daar voor vroeg ik het dus ook d4v1d)
Wel het verzoek haar bij mij in het team te plaatsen aangezien ze nog niet zo lang minecraft speelt en al helemaal nooit UHC
Ik volg even niet meer welke vraag je stelde?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef Boomeister het volgende:
Is het nog mogelijk om unbanned te worden? ik begrijp namelijk nu wat meer van alles.______!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 22:29:03 ]![]()
Vorig topic. Even terug lezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Denk je nu echt dat ik die vraag voor mezelf stelde?"
Ik volg even niet meer welke vraag je stelde?
Beter geheugen hebben werkt ookquote:
Ik vind die paarden echt zo niet passen bij minecraftvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Oh wacht... Oke, ja.. Nu snap ik hemquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 09:43:16 ]![]()
Oh, lees net dat song festival begint om 21.00. Dat wil ik toch wel volgen dus helaas kunnen ik en mijn vriendin niet mee doen dan.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Volgens mij is er niet echt over na gedacht inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Ik (mcnl) ben er ook niet. Niet vanwege het ESF trouwens..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
De datum was al een een maand bekend.quote:
OT:
Moge de beste winnen
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
het ESF niet dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
De datum was al een een maand bekend.
OT:
Moge de beste winnen
Anyways, zijn er al teams samengesteld?![]()
Berend heeft gewoon 170 mensen online op z'n server. Alleen wel veel lag.
Doneren kost bij hem 10, 25 of 50 euro![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door maurisioo op 18-05-2013 19:52:52 ]![]()
Reageer eens op skype.quote:
Als, zoals Dim zei, er 10+ teams zijn dan moet ik snel het een en ander aan die teamspeak server gaan aanpassen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 19:54:53 ]![]()
10+ mensenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Reageer eens op skype.
Als, zoals Dim zei, er 10+ teams zijn dan moet ik snel het een en ander aan die teamspeak server gaan aanpassen![]()
![]()
Doe jij nou ook mee?!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:44 schreef maurisioo het volgende:
Berend heeft gewoon 170 mensen online op z'n server. Alleen wel veel lag.
Doneren kost bij hem 10, 25 of 50 euro![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/RlXwsxVopE3l3k3eBW4Taw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9ODU1O2NyPTE7Y3c9MTMwMjtkeD0wO2R5PTA7Zmk9dWxjcm9wO2g9NDE0O3E9ODU7dz02MzA-/http://media.zenfs.com/en(...)03ae4.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Wie?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:25 schreef shaderon het volgende:
nog niemand. We gaan een andere keer verder met de overgebleven 3 man, van elk team 1![]()
![]()
Ze cave..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Graphics mod?quote:"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Sphaxquote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Hoe de fuck heeft dim overleeft?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 12:13:51 ]![]()
omdat die ene gozer weg moest uit dims team, mocht hij nadat hij dood ging terugkomen met het zelfde health als die gozer had toen hij weg moest, 4.5 hartjes.quote:![]()
en ik en pluym hadden 1 en 2 hartjes, gingen naar 7 en 8. Toen ging pluym dood en viel ik van een berg, nog 2 hartjes over :/![]()
oh..quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
omdat die ene gozer weg moest uit dims team, mocht hij nadat hij dood ging terugkomen met het zelfde health als die gozer had toen hij weg moest, 4.5 hartjes.
:")![]()
Maargoed, ik ben gewend om met dia armor rond te lopen.
Ik neem standaard dus risico, ik moet dat afleren voor uhc
(Mijn dood was opeens 2 creepers en een skeleton, ik zat vast in een hoek..)![]()
Stappen over op biomass eerdaags.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een grot met ftb, naar de oppervlakte man. Solar panels all the way.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Jawel, maar beetje klooien. Kom ook kijken dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoezo, of heeft deze mod niet de verbeterde solar panels?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Neen heb mijn goed vermaakt met tekkit.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jawel, maar beetje klooien. Kom ook kijken dan.![]()
Ok, we bouwen gezamelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Neen heb mijn goed vermaakt met tekkit.http://www.syfy.com/tinman/oz/
dat van vallend dirt en hardere steen is wel aardig jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.curse.com/server-mods/minecraft/fun-hard-mode
deze pluginspelplezier terug
![]()
![]()
Kunnen jullie de dynmap z.s.m. gaan repareren? Elke kant die ik oploop kom ik dorpjes tegen met daarnaast weer een mega toren van een andere pauper user.![]()
dynmap? waar gaat dit over mattieChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=164123&cat=1zit eraan te denken om mij gewoon te melden als eigenaar
nee maar srs waar halen mensen deze dingen?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=164123&cat=1zit eraan te denken om mij gewoon te melden als eigenaar
nee maar srs waar halen mensen deze dingen?Je weet zeker dat je in het juiste topique bent brah? Do u even lift?
![]()
Ja we bedenken iets. Dynmap zoals die nu is, echt live renderen, vreet cpu met zoveel mensen online en ook iedereen die die dynmap open heeft staan. We kijken of we hem 1x per dag ergens in de nacht kunnen laten renderen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen jullie de dynmap z.s.m. gaan repareren? Elke kant die ik oploop kom ik dorpjes tegen met daarnaast weer een mega toren van een andere pauper user.![]()
is dat wel serieus ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef shaderon het volgende:
ja op de fokcraft server. ip: play.fokcraft.nl
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zit je op de goede versie?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Hoi, ik ben vandermar
Ik heb het spel gedownload maar kan het helaas nog niet spelen omdat mijn videokaart van mijn laptop het niet aankande driver kan ik helaas niet meer updaten naar het vereiste niveau
Ik krijg dit bericht namelijk als ik minecraft wil starten:
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Update_LWJGLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
Hoi, ik ben vandermar
Ik heb het spel gedownload maar kan het helaas nog niet spelen omdat mijn videokaart van mijn laptop het niet aankande driver kan ik helaas niet meer updaten naar het vereiste niveau
Ik krijg dit bericht namelijk als ik minecraft wil starten:
[ afbeelding ]
Wie weet werkt het, anders heb je pech![]()
![]()
Ik snap er nu al niets vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Update_LWJGL
Wie weet werkt het, anders heb je pechik kijk morgen wel even. Bedankt
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
• Druk Win+R in. Je krijgt dan het volgende schermpje:
• Vul daar %appdata%\.minecraft in.
• Zorg eerst dat je je minecraft map backupt, als je niks te verliezen hebt is dit niet nodig (Je kan dan een nieuwe, schone versie downloaden.
• Download nu het volgende *klik*
• Open het bestand en ga naar \lwjgl-2.9.0\native\windows
• Hier zie je een aantal .dll bestanden staan. Deze kopieër je naar %appdata%\Roaming\.minecraft\bin\natives waardoor je de vorige bestanden overschrijft.
• In het zip bestand ga je nu twee mappen terug (Druk op het .. bovenaan de bestand lijst). Je zit nu weer in de hoofdmap, druk nu op 'jar'.
• Hier zie je nu een aantal .jar files staan. Kopieer lwjinput.jar, lwjgl.jar en lwjgl_util.jar. Deze plaats je in %appdata%\Roaming\.minecraft\bin.
• Probeer nu je minecraft te starten. Als het niet werkt zet je de backup terug of klik je op 'Force update' in de launcher
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 12:02:51 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |