nee doe niet mijn vriendenlijst heeft cuteness nodigquote:
ben ik alquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee doe niet mijn vriendenlijst heeft cuteness nodig
DAT HOORT ERBIJ JIJ ONGESTELD PERSOON.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan al je statussen enzo wel zien op mijn TL hoorAlleen dat likeknopverkrachten mis ik dan
scholieren.comquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Iemand voor-argumenten voor de stelling "er moet een wettelijk pestverbod komen" ?
Pesten is niet leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Iemand voor-argumenten voor de stelling "er moet een wettelijk pestverbod komen" ?
Pesten kan leiden tot ernstige depressiviteit bij het slachtoffer, en alleen dat is al genoeg om een pestverbod te hanteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Omdat pesten schade toebrengt aan iemands hele verdere leven, en een leven is waardevoller dan een winkelraam wat wel strafbaar is als je dat kapotmaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
Krabs? Heb jij wel eens buiksap gehad? :S Emiel wel :S
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
2 vrienden van mij zijn vroeger doodgepest door scholieren.com
Ik heb geen bloedend vagijn, jij intolerant vrouwmenschquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DAT HOORT ERBIJ JIJ ONGESTELD PERSOON.
Wachten is op Willem Buiksapquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
Pieter Post
1 gemeenschappelijke vriend
Henk Gerritse
Henk Gerritse
Sjaak Haak
Sjaak Haak
2 gemeenschappelijke vrienden__
blokkerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
Pieter Post
Henk Gerritse
Henk Gerritse
Sjaak Haak
Sjaak Haak
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Dat gevoel als je niet weet wat je moet doen in Skyrim.
Het kan psychologisch letsel veroorzakenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
He dat ben ik zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
Pieter Post
Henk Gerritse
Henk Gerritse
Sjaak Haak
Sjaak Haak
Ja. ABO is jouw thuis, JNG! is mijn thuis, jij wilt geen relatie met mij, dan wonen we ook niet samen.quote:
Moet je hier een betoog over houden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
(Ik ga niet iedereen quoten in 1 post want mobiel en anders spam ik het topic vol dus zo dan maar)
Ja pesten is heel zielig en leidt tot depressiviteit maar je kan het niet wettelijk verbieden, onmogelijk te controleren. :/ Goede voor-argumenten vinden is moeilijk.
Als het voor Nederlands is gewoon die argumenten die je kreeg gebruiken, ze kijken toch niet verder dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
(Ik ga niet iedereen quoten in 1 post want mobiel en anders spam ik het topic vol dus zo dan maar)
Ja pesten is heel zielig en leidt tot depressiviteit maar je kan het niet wettelijk verbieden, onmogelijk te controleren. :/ Goede voor-argumenten vinden is moeilijk.
Say what? Heb jij een piemol? :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen bloedend vagijn, jij intolerant vrouwmensch
ABO kom ik voorlopig niet meer, ik ben naar JNG verhuist.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. ABO is jouw thuis, JNG! is mijn thuis, jij wilt geen relatie met mij, dan wonen we ook niet samen.
Met voor-argumenten hoef je geen rekening te houden met de tegenargumenten daarop. Dat doe je pas met weerleggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
Daarvoor moet je mijn toestemming hebben en die heb je niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
ABO kom ik voorlopig niet meer, ik ben naar JNG verhuist.
Wedden van welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Say what? Heb jij een piemol? :S
Het is gewoon argumenten, niet voor-argumenten. Je hebt argumenten en tegenargumenten. Geen voor-argumenten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarvoor moet je mijn toestemming hebben en die heb je niet.
Het zijn meerdere woordenquote:
Ach, meisje toch. Wacht maar tot je je toompje eens scheurt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
mijn pink tintelten het doet pijn als ik erop druk
kutdeur
Gebeurt in ieder geval niet door jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, meisje toch. Wacht maar tot je toompje eens scheurt.
Ik heb een ijzeren grip, moet jij eens opletten wat ik dan allemaal kan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |