nee doe niet mijn vriendenlijst heeft cuteness nodigquote:
ben ik alquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee doe niet mijn vriendenlijst heeft cuteness nodig
DAT HOORT ERBIJ JIJ ONGESTELD PERSOON.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan al je statussen enzo wel zien op mijn TL hoorAlleen dat likeknopverkrachten mis ik dan
scholieren.comquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Iemand voor-argumenten voor de stelling "er moet een wettelijk pestverbod komen" ?
Pesten is niet leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Iemand voor-argumenten voor de stelling "er moet een wettelijk pestverbod komen" ?
Pesten kan leiden tot ernstige depressiviteit bij het slachtoffer, en alleen dat is al genoeg om een pestverbod te hanteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
Omdat pesten schade toebrengt aan iemands hele verdere leven, en een leven is waardevoller dan een winkelraam wat wel strafbaar is als je dat kapotmaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
Krabs? Heb jij wel eens buiksap gehad? :S Emiel wel :S
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
2 vrienden van mij zijn vroeger doodgepest door scholieren.com
Ik heb geen bloedend vagijn, jij intolerant vrouwmenschquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DAT HOORT ERBIJ JIJ ONGESTELD PERSOON.
Wachten is op Willem Buiksapquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
Pieter Post
1 gemeenschappelijke vriend
Henk Gerritse
Henk Gerritse
Sjaak Haak
Sjaak Haak
2 gemeenschappelijke vrienden__
blokkerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
Pieter Post
Henk Gerritse
Henk Gerritse
Sjaak Haak
Sjaak Haak
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Dat gevoel als je niet weet wat je moet doen in Skyrim.
Het kan psychologisch letsel veroorzakenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef msacras het volgende:
He dat ben ik zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
Pieter Post
Henk Gerritse
Henk Gerritse
Sjaak Haak
Sjaak Haak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |