"Never trust someone who doesn't like The Beatles" - iemand, weet niet meer wiequote:
Obvious trollscience is obvious trollquote:
Nee omdat je ze vergelijkt met one direction. Prima als the Beatles niet je ding is, maar als je het verschil niet ziet tussen the Beatles en one direction dat ben je of een troll of heb je niks begrepen van muziek.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik niet van een algemeen geliefde groep houd? Oke.
Ik kon het niet laten je nickname te misbruikenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik niet van een algemeen geliefde groep houd? Oke.
Ik leef met je meequote:Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar als mensen zeggen dat ze The Beatles kwalitatief gezien niet goed vinden, neem ik ze al niet meer serieus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, wat heb jij een haat tegen vroege beatles zeg. Ik vind Eight Days A Week, Love Me Do en Ticket To Ride een paar van de leukste Beatles-nummers. Misschien niet de beste, maar wel de leukstequote:Op zondag 19 mei 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik leef met je meeZe kunnen je smaak niet zijn, maar het staat vast dat ze onomstotelijk fantastisch zijn. Vanaf de helft van hun oeuvre dan tenminste
Wat moet ik daar nou weer meequote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Zolang Jim Morisson nog leeft, is elk Doors-album goed te doen
Je mist echt de essentie van The Beatles als je pas midden-60's begint met luisteren. Songwriting kan niet dateren.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, wat heb jij een haat tegen vroege beatles zeg. Ik vind Eight Days A Week, Love Me Do en Ticket To Ride een paar van de leukste Beatles-nummers. Misschien niet de beste, maar wel de leukste
Nou, vermijd Other Voices maar Waiting for the Sun en L.A. Woman zijn beide primaquote:
LA Womanquote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef neohu het volgende:
Welke The Doors albums moet ik luisteren? Ik heb eigenlijk alleen nog The Doors geluisterd![]()
Jawel. Hoe goed en baanbrekend de Beatles ook waren, die begin jaren 60 platen zijn gedateerd. Ik noem het het Beach Boys effectquote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Je mist echt de essentie van The Beatles als je pas midden-60's begint met luisteren. Songwriting kan niet dateren.
Flink verschil. Het feit dat je kan horen dat iets in een vroegere tijd opgenomen is betekent niet dat het nu ineens minder goed is. Zelfs in die tijd schreven ze al ijzersterke songs, ik stoor me totaal niet aan de wat oudbollige sound.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jawel. Hoe goed en baanbrekend de Beatles ook waren, die begin jaren 60 platen zijn vind ik gedateerd. Ik noem het het Beach Boys effect
Zeg ik ergens dat het niet goed is dan? Het is mijns inziens gedateerde muziek en ik vind dat niet meer leuk om te luisteren. Natuurlijk kan je dat wel leuk vinden. Ik luister ook naar Frank Sinatra of zo, dat is ook gedateerde muziek, maar ik zeg nergens dat het slechte muziek is.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Flink verschil. Het feit dat je kan horen dat iets in een vroegere tijd opgenomen is betekent niet dat het nu ineens minder goed is. Zelfs in die tijd schreven ze al ijzersterke songs, ik stoor me totaal niet aan de wat oudbollige sound.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het niet goed is dan? Het is mijns inziens gedateerde muziek en ik vind dat niet meer leuk om te luisteren. Natuurlijk kan je dat wel leuk vinden. Ik luister ook naar Frank Sinatra of zo, dat is ook gedateerde muziek, maar ik zeg nergens dat het slechte muziek is.Daar kan ik inkomen. Ik heb zelf een grote zwak voor oude Motowngroepjes als Four Tops of the Coasters. Enorm gedateerd, maar juist daarom zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik heb het probleem van gedateerdheid eigenlijk vooral met die Motown bandjes inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Ik heb zelf een grote zwak voor oude Motowngroepjes als Four Tops of the Coasters. Enorm gedateerd, maar juist daarom zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |