Nee, dat is de meest gefragmenteerde plaat. Volstrekt geniaal uiteraard. Meest vooruitstrevende werk van The Beatles zit vooral in Revolver, Sgt. Pepper's & Magical Mystery Tour.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:27 schreef Kerftminister het volgende:
Oja even advies nodig, wat is het meest aparte, vage en vreemde werk van The Beatles? Ga ik me daar aan wagen, denk White Album toch?
Hmm, tja. Lastig. Dat is wel het meest diverse album, maar dat is niet zo gek gezien de vele nummers. Echte vaagheid kan ik er, op Revolution 9 na, echter niet direct op ontdekken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:27 schreef Kerftminister het volgende:
Oja even advies nodig, wat is het meest aparte, vage en vreemde werk van The Beatles? Ga ik me daar aan wagen, denk White Album toch?
Begin met Rubber Soul. Je moet het gewoon chronologisch luisteren vanaf dat album.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm ok thanks, gaan we met Revolver beginnen. Beatles is nog een van de legendarische bands waar ik nog erg op achterloop eerlijk gezegd.
Kudo's voor de examenmakers, maar wat deed het daar in godsnaam?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef methodmich het volgende:
Tomorrow Never Knows zat dit jaar zelfs in het examen 'cultuur', begreep ik. Veel klagers hierover, stond in het artikel in AD.
Dat doe ik nooit, begin het liefste eerst met de dingen die me het meest kunnen aanspreken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Begin met Rubber Soul. Je moet het gewoon chronologisch luisteren vanaf dat album.
Kan wel zijn, maar dit zijn The Beatles.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, begin het liefste eerst met de dingen die me het meest kunnen aanspreken.
Ik begon bij Blur ook met 13 en bij QOTSA ook met Songs for the Deaf.
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef methodmich het volgende:
Tomorrow Never Knows zat dit jaar zelfs in het examen 'cultuur', begreep ik. Veel klagers hierover, stond in het artikel in AD.
Ja. Alles voor Rubber Soul is wel écht gedateerd. Alles vanaf Rubber Soul is fénomenaal goed en met de tijd meegegaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dit zijn The Beatles.
Ze moesten vertellen waardoor de Beatles geïnspireerd waren in dit nummer of iets dergelijks. Veel scholieren kenden het nummer echter niet goed en hebben maar wat gegokt. Vond het wel grappig om te lezen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:41 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Kudo's voor de examenmakers, maar wat deed het daar in godsnaam?
Ik kan naar Help! ook goed luisteren hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Alles voor Rubber Soul is wel écht gedateerd. Alles vanaf Rubber Soul is fénomenaal goed en met de tijd meegegaan.
Ja ok, die gaat ook nog wel. Nog net een mix tussen het latere en het eerdere werk. Maar dáárvoor echt niet hoor, op een paar leuke losse nummers na.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kan naar Help! ook goed luisteren hoor.
Dat is niet zo vreemdquote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Yellow Submarine echt kut trouwens.
Het stripboek van Yellow Submarine is zo awesome. Niet haten op mijn avatar, punk!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Kerftminister het volgende:
Vroeg me al tijden af wat die UI inhoudt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het stripboek van Yellow Submarine is zo awesome. Niet haten op mijn avatar, punk!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vroeg me al tijden af wat die UI inhoudt.
Met onder andere één van de beste nummers van ze (rest van de soundtrack is niet zo heel speciaal):quote:Yellow Submarine is een in 1968 uitgebrachte, geanimeerde avondvullende film, gebaseerd op de muziek van the Beatles. Het is eveneens de titel van het soundtrackalbum van de film, dat deel uitmaakt van het muzikaal oeuvre van de Beatles. De film werd geregisseerd door de in Canada geboren animatieproducer George Dunning, en geproduceerd door United Artists en King Features Syndicate. The echte Beatles zelf verschijnen pas in de eindscène van de film.
De film werd een hit in de bioscopen en ook de critici waren enthousiast. Zij prezen met name de vernieuwingen op het gebied van animatie. De Beatles zelf, die een soort Disneyfilm hadden verwacht, waren aangenaam verrast door het resultaat van 'Yellow Submarine' en besloten om die reden om zelf op te treden in de eindscène.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yellow_Submarine_(film)
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:27 schreef Kerftminister het volgende:
ik vind the beatles echt kutquote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |