Aah festival agendaatje?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:24 schreef neohu het volgende:
[..]
Heb hem vast nog wel ergens liggen, dan maak ik even een fotootje!
is een beetje ondergesneeuwd door Bill Clinton, maar lekker song is dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:53 schreef Merge het volgende:
En The Dodos hebben een nieuw nummer gereleased:
https://soundcloud.com/polyvinyl-records/the-dodos-confidence
Die had ik gelezen idd, om te jankenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:10 schreef neohu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe ik hem kan draaien
Edit: ik zie nu dat ze het in het internetstuk inmiddels hebben gerectificeerd.
Where the wild things are was toch wel uitverkocht voor de eerste naam bekend was? Misschien was de journalist daarmee in de war, nog slecht maar toch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:03 schreef neohu het volgende:
[..]
Viel me laatst ook op inderdaad, de Volkskrant dacht dat de kaarten van Best Kept Secret al waren uitverkocht vóórdat er überhaupt maar één naam bekend was gemaakt. En dat terwijl je nu, nu de hele line-up toch wel bekend is, je nog steeds kaartjes kunt kopen.....
Inderdaad! Heel erg benieuwd naar het nieuwe album.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is een beetje ondergesneeuwd door Bill Clinton, maar lekker song is dit!
Die deed ik, maar het plaatje faaldequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef Merge het volgende:
[..]
Inderdaad! Heel erg benieuwd naar het nieuwe album.
En dat niemand dit nog heeft gedaan[ afbeelding ]
Heldquote:
Dat ligt inderdaad aan jou.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef Trollscience het volgende:
Funeral is echt een heel goed album, maar ik vind het laatste nummer zo'n afknapper. Ligt dat aan mij? Het is heel anders dan de rest van de muziek.
Voor geen meterquote:
Inderdaad. Want ik vind dat bij verre het beste nummerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |