Vet stoer zeg om daar over op te scheppen dat je later in de gevangenis wil en dan niet als bewakerquote:
Ieder zijn droom hequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef spekbek het volgende:
Ik zie het al, deze man heegt zijn droom waar gemaakt.
Ik vond het ook al gek dat iemand niet naar zo'n begrafenis zou mogen. Maar toen was ie even vergeten te zeggen dat die begrafenis in Marokko was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
YepAltijd hetzelfde met dat soort gasten.
Ja en dan zijn ze hem kwijtquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vond het ook al gek dat iemand niet naar zo'n begrafenis zou mogen. Maar toen was ie even vergeten te zeggen dat die begrafenis in Marokko was.
Detailquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vond het ook al gek dat iemand niet naar zo'n begrafenis zou mogen. Maar toen was ie even vergeten te zeggen dat die begrafenis in Marokko was.
Omdat het alleen kijken bij het lichaam was en hij daar geen zin in had.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die herdenking, waarom heeft hij dat afgezegd? Ik miste het stukje.
Ah! Dank je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omdat het alleen kijken bij het lichaam was en hij daar geen zin in had.
Wat, liegen? Of iets zoeken om boos op de wereld te zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
YepAltijd hetzelfde met dat soort gasten.
Ik denk dat ze zelf echt denken dat ze eerlijk zijn. Omdat ze overal altijd boos op zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat, liegen? Of iets zoeken om boos op de wereld te zijn?
En als ze iemand omgelegd hebben was het altijd met een goeie reden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf echt denken dat ze eerlijk zijn. Omdat ze overal altijd boos op zijn.
Yep, zoiets zouden ze anders nooit doen, maar deze vroeg erom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als ze iemand omgelegd hebben was het altijd met een goeie reden.
Iets meer diepgang had wel gekund ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef opgebaarde het volgende:
Vind het echt een leuke serie maar blijf het gevoel houden dat er veel meer in gezeten had en dit bereikt kan worden door Menno te lozen
Echt hè en vooral als je ziet hoeveel openheid de EBI geeft.quote:
Ja iets meer uitleg over de aard van de stoornissen, welk gedrag erbij hoort, waarom dingen aangepakt worden zoals ze worden. Hoe het komt dat mensen zo zijn of worden. Nature nurture etc...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en als je ziet hoeveel openheid de EBI geeft, verbaasd me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |