Levenservaring, leven, weetje wel? Buiten je zolderkamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep ik doe het allemaal in mijn eentje, dat is het
In jouw ervaring, tering, welke ervaring? Please tell me more.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Levenservaring, leven, weetje wel? Buiten je zolderkamer.
'kan best', jij liet het klinken dat 'niet als een lustobject gezien willen worden' DE reden was waarom vrouwen niet meer topless zonnen. DAAR ging het mij om. Denk je echt dat de belangrijkste reden is? Tuurlijk willen ze niet dat zomaar iedereen hun tieten zien, maar dat is niet omdat ze dan als lustobject gezien worden. Ik vind het veel aannemelijker dat schaamte een reden is om het niet te doen of omdat vriendinnen ook hun topje aan houden, zoals AJ al suggereerde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik zie mezelf nergens tegenspreken hoor?
De motivatie om niet met blote borsten gezien te willen worden kan best zijn dat ze zich dan een lustobject voelen, het is inderdaad niet hetzelfde, maar ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is.
Ik heb al meer dan genoeg gezegd dat ik gewoon over dit soort dingen gepraat heb, met verschillende mensen, waaronder ook vrouwen die niet topless zonnen. (eigenlijk zat er geen tussen die wel topless zont terwijl dat vroeger dus wel degelijk heel normaal was (andere user gaf aan jaren 60 en 90 veel))quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Ironie spat er van af, om te huilen gewoon. Maar als je zo reageert en niet kunt reageren op mijn serieuze post en met alles roept: in mijn ervaring. Moet je het lekker zelf weten.
Veel plezier met jouw leven, wat ik niet heb, boehoee
Over een kam scherend... Ja dat is het argument van wat ik gehoord heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef opreis het volgende:
[..]
'kan best', jij liet het klinken dat 'niet als een lustobject gezien willen worden' DE reden was waarom vrouwen niet meer topless zonnen. DAAR ging het mij om. Denk je echt dat de belangrijkste reden is? Tuurlijk willen ze niet dat zomaar iedereen hun tieten zien, maar dat is niet omdat ze dan als lustobject gezien worden. Ik vind het veel aannemelijker dat schaamte een reden is om het niet te doen of omdat vriendinnen ook hun topje aan houden, zoals AJ al suggereerde.
je kan zoveel zeggen op het internet, dat maakt het nog geen waarheidquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan genoeg gezegd dat ik gewoon over dit soort dingen gepraat heb, met verschillende mensen, waaronder ook vrouwen die niet topless zonnen. (eigenlijk zat er geen tussen die wel topless zont terwijl dat vroeger dus wel degelijk heel normaal was (andere user gaf aan jaren 60 en 90 veel))
Nou pffff, wat een levenservaring door te praten met vrouwen op FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan genoeg gezegd dat ik gewoon over dit soort dingen gepraat heb, met verschillende mensen, waaronder ook vrouwen die niet topless zonnen. (eigenlijk zat er geen tussen die wel topless zont terwijl dat vroeger dus wel degelijk heel normaal was (andere user gaf aan jaren 60 en 90 veel))
Het is geen eens een discussie als iemand alleen maar wat emogift, en 'in mijn ervaring' roept terwijl hij geen ervaring heeft.quote:
Waarom heb ik dan ''geen ervaring''quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen eens een discussie als iemand alleen maar wat emogift, en 'in mijn ervaring' roept terwijl hij geen ervaring heeft.
Op Fok?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou pffff, wat een levenservaring door te praten met vrouwen op FOK!
Vroeger was het idd normaal, waarom? Omdat alle vrouwen het deden, dus doe ik het ook maar.
Maar tegenwoordig is het weer anders, dus we komen terug bij kudde gedrag.
Eens, en de enige die natuurlijk ervaring heeft met vrouwen hier ben ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen eens een discussie als iemand alleen maar wat emogift, en 'in mijn ervaring' roept terwijl hij geen ervaring heeft.
Ik ken je langer dan vandaag+ je post het ook wel regelmatig op FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan ''geen ervaring''
Volgens mij is 'vroeger', dus jaren 80 waar vrouwen topless zonnen, juist een tijdperk waar alle tieners opstandig werden, seks, drugs en rock&roll alles, het is nu juist verminderd om er social network is ontstaan en je eerder wordt bestempeld als een slet oid, maar in jouw ervaring zou het wel weer anders zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op Fok?
Ik kom ook buiten hoor.
Ik denk dat het klimaat nu een stuk geseksualiseerder is als vroeger.
Volgens mij weet je niks van mijn persoonlijke leven..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag+ je post het ook wel regelmatig op FOK!
Geef jouw mening dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Eens, en de enige die natuurlijk ervaring heeft met vrouwen hier ben ik
Die woorden passen precies in mijn straatje overigens, je bent tegen mij om tegen mij te zijn of wat? Had niet anders verwacht overigens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag+ je post het ook wel regelmatig op FOK!
[..]
Volgens mij is 'vroeger', dus jaren 80 waar vrouwen topless zonnen, juist een tijdperk waar alle tieners opstandig werden, seks, drugs en rock&roll alles, het is nu juist verminderd om er social network is ontstaan en je eerder wordt bestempeld als een slet oid, maar in jouw ervaring zou het wel weer anders zijn.
Prima. Dan moet je volgende keer ook niet posten/janken om vrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niks van mijn persoonlijke leven..
Wat doe ik dan in mijn leven? Hoeveel vrienden heb ik? Spreek ik vaak met ze af? Waar ben ik goed in?
Persoonlijk voor mij is het nummer 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef jouw mening dan.
Zonnen vrouwen minder topless omdat ze bang zijn dat ze als lustobject worden gezien, wat kingtoppie beweert met zijn levenservaring.
Of: omdat de vrouwen een stuk onzekerder zijn door de media(modellen met mooie borsten bijvoorbeeld), en mee lopen? Wat ik zeg.
Maar of ik geen vriendin heb gehad heeft geen flikker te maken met of ik van vrouwen gehoord heb waarom zij wel of niet topless willen zonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Prima. Dan moet je volgende keer ook niet posten/janken om vrouwen.
Reageer eens op deel 2, wat wel serieus is
Als een slet bestempeld worden door veel seks is anders dan als een lustobject gezien te worden omdat je topless gaat zonnen. Lezen, moeilijk hea.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die woorden passen precies in mijn straatje overigens, je bent tegen mij om tegen mij te zijn of wat? Had niet anders verwacht overigens.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als een slet bestempeld worden door veel seks is anders dan als een lustobject gezien te worden omdat je topless gaat zonnen. Lezen, moeilijk hea.
Ik heb geen zin meer in een discussie met jou, jouw levenservaring met de paar vrouwen met wie je hier over hebt gehad zou wel gewoon waar zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar of ik geen vriendin heb gehad heeft geen flikker te maken met of ik van vrouwen gehoord heb waarom zij wel of niet topless willen zonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |