abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126613952
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jep ik doe het allemaal in mijn eentje, dat is het :)

In jouw ervaring, tering, welke ervaring? Please tell me more.
Levenservaring, leven, weetje wel? Buiten je zolderkamer.
Rustig aan.
pi_126614216
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Levenservaring, leven, weetje wel? Buiten je zolderkamer.
Hardop gelachen.

Ironie spat er van af, om te huilen gewoon. Maar als je zo reageert en niet kunt reageren op mijn serieuze post en met alles roept: in mijn ervaring. Moet je het lekker zelf weten.
Veel plezier met jouw leven, wat ik niet heb, boehoee :'(
pi_126614263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ik zie mezelf nergens tegenspreken hoor?

De motivatie om niet met blote borsten gezien te willen worden kan best zijn dat ze zich dan een lustobject voelen, het is inderdaad niet hetzelfde, maar ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is.
'kan best', jij liet het klinken dat 'niet als een lustobject gezien willen worden' DE reden was waarom vrouwen niet meer topless zonnen. DAAR ging het mij om. Denk je echt dat de belangrijkste reden is? Tuurlijk willen ze niet dat zomaar iedereen hun tieten zien, maar dat is niet omdat ze dan als lustobject gezien worden. Ik vind het veel aannemelijker dat schaamte een reden is om het niet te doen of omdat vriendinnen ook hun topje aan houden, zoals AJ al suggereerde.
pi_126614290
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hardop gelachen.

Ironie spat er van af, om te huilen gewoon. Maar als je zo reageert en niet kunt reageren op mijn serieuze post en met alles roept: in mijn ervaring. Moet je het lekker zelf weten.
Veel plezier met jouw leven, wat ik niet heb, boehoee :'(
Ik heb al meer dan genoeg gezegd dat ik gewoon over dit soort dingen gepraat heb, met verschillende mensen, waaronder ook vrouwen die niet topless zonnen. (eigenlijk zat er geen tussen die wel topless zont terwijl dat vroeger dus wel degelijk heel normaal was (andere user gaf aan jaren 60 en 90 veel))
Rustig aan.
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:26:09 #130
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_126614355
Wat een discussie.
It's you my love, you who are the stranger
pi_126614403
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef opreis het volgende:

[..]

'kan best', jij liet het klinken dat 'niet als een lustobject gezien willen worden' DE reden was waarom vrouwen niet meer topless zonnen. DAAR ging het mij om. Denk je echt dat de belangrijkste reden is? Tuurlijk willen ze niet dat zomaar iedereen hun tieten zien, maar dat is niet omdat ze dan als lustobject gezien worden. Ik vind het veel aannemelijker dat schaamte een reden is om het niet te doen of omdat vriendinnen ook hun topje aan houden, zoals AJ al suggereerde.
Over een kam scherend... Ja dat is het argument van wat ik gehoord heb.
Rustig aan.
pi_126614416
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een discussie.
Echt he tifus...
Rustig aan.
pi_126614473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb al meer dan genoeg gezegd dat ik gewoon over dit soort dingen gepraat heb, met verschillende mensen, waaronder ook vrouwen die niet topless zonnen. (eigenlijk zat er geen tussen die wel topless zont terwijl dat vroeger dus wel degelijk heel normaal was (andere user gaf aan jaren 60 en 90 veel))
je kan zoveel zeggen op het internet, dat maakt het nog geen waarheid
pi_126614477
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou pffff, wat een levenservaring door te praten met vrouwen op FOK!
Vroeger was het idd normaal, waarom? Omdat alle vrouwen het deden, dus doe ik het ook maar.
Maar tegenwoordig is het weer anders, dus we komen terug bij kudde gedrag.
pi_126614554
quote:
Wat een discussie.
Het is geen eens een discussie als iemand alleen maar wat emogift, en 'in mijn ervaring' roept terwijl hij geen ervaring heeft. :)
pi_126614592
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is geen eens een discussie als iemand alleen maar wat emogift, en 'in mijn ervaring' roept terwijl hij geen ervaring heeft. :)
Waarom heb ik dan ''geen ervaring''
Rustig aan.
pi_126614609
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou pffff, wat een levenservaring door te praten met vrouwen op FOK!
Vroeger was het idd normaal, waarom? Omdat alle vrouwen het deden, dus doe ik het ook maar.
Maar tegenwoordig is het weer anders, dus we komen terug bij kudde gedrag.
Op Fok?
Ik kom ook buiten hoor.

Ik denk dat het klimaat nu een stuk geseksualiseerder is als vroeger.
Rustig aan.
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:31:32 #138
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_126614708
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Eens, en de enige die natuurlijk ervaring heeft met vrouwen hier ben ik :9~
It's you my love, you who are the stranger
pi_126614814
quote:
Wat een discussie.
Dit :)
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_126614971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan ''geen ervaring''
Ik ken je langer dan vandaag+ je post het ook wel regelmatig op FOK!
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Op Fok?
Ik kom ook buiten hoor.

Ik denk dat het klimaat nu een stuk geseksualiseerder is als vroeger.
Volgens mij is 'vroeger', dus jaren 80 waar vrouwen topless zonnen, juist een tijdperk waar alle tieners opstandig werden, seks, drugs en rock&roll alles, het is nu juist verminderd om er social network is ontstaan en je eerder wordt bestempeld als een slet oid, maar in jouw ervaring zou het wel weer anders zijn.
pi_126615042
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Volgens mij weet je niks van mijn persoonlijke leven..
Wat doe ik dan in mijn leven? Hoeveel vrienden heb ik? Spreek ik vaak met ze af? Waar ben ik goed in?
Rustig aan.
pi_126615090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Eens, en de enige die natuurlijk ervaring heeft met vrouwen hier ben ik :9~
Geef jouw mening dan.
Zonnen vrouwen minder topless omdat ze bang zijn dat ze als lustobject worden gezien, wat kingtoppie beweert met zijn levenservaring.
Of: omdat de vrouwen een stuk onzekerder zijn door de media(modellen met mooie borsten bijvoorbeeld), en mee lopen? Wat ik zeg.
pi_126615093
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij is 'vroeger', dus jaren 80 waar vrouwen topless zonnen, juist een tijdperk waar alle tieners opstandig werden, seks, drugs en rock&roll alles, het is nu juist verminderd om er social network is ontstaan en je eerder wordt bestempeld als een slet oid, maar in jouw ervaring zou het wel weer anders zijn.
Die woorden passen precies in mijn straatje overigens, je bent tegen mij om tegen mij te zijn of wat? Had niet anders verwacht overigens.
Rustig aan.
pi_126615132
Ik zeg overigens niet dat kudde gedrag geen invloeden heeft, dat heeft het sowieso wel.
Maar nu niet meer dan vroeger.
Rustig aan.
pi_126615147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Volgens mij weet je niks van mijn persoonlijke leven..
Wat doe ik dan in mijn leven? Hoeveel vrienden heb ik? Spreek ik vaak met ze af? Waar ben ik goed in?
Prima. Dan moet je volgende keer ook niet posten/janken om vrouwen.

Reageer eens op deel 2, wat wel serieus is :)
pi_126615190
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geef jouw mening dan.
Zonnen vrouwen minder topless omdat ze bang zijn dat ze als lustobject worden gezien, wat kingtoppie beweert met zijn levenservaring.
Of: omdat de vrouwen een stuk onzekerder zijn door de media(modellen met mooie borsten bijvoorbeeld), en mee lopen? Wat ik zeg.
Persoonlijk voor mij is het nummer 2.
Maar ik denk dat er meer achter zit niet alleen de media maar ook het taboe op bloot enz.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_126615203
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Prima. Dan moet je volgende keer ook niet posten/janken om vrouwen.

Reageer eens op deel 2, wat wel serieus is :)
Maar of ik geen vriendin heb gehad heeft geen flikker te maken met of ik van vrouwen gehoord heb waarom zij wel of niet topless willen zonnen.
Rustig aan.
pi_126615240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die woorden passen precies in mijn straatje overigens, je bent tegen mij om tegen mij te zijn of wat? Had niet anders verwacht overigens.
Als een slet bestempeld worden door veel seks is anders dan als een lustobject gezien te worden omdat je topless gaat zonnen. Lezen, moeilijk hea.
pi_126615274
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Als een slet bestempeld worden door veel seks is anders dan als een lustobject gezien te worden omdat je topless gaat zonnen. Lezen, moeilijk hea.
|:( :')
Rustig aan.
pi_126615332
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar of ik geen vriendin heb gehad heeft geen flikker te maken met of ik van vrouwen gehoord heb waarom zij wel of niet topless willen zonnen.
Ik heb geen zin meer in een discussie met jou, jouw levenservaring met de paar vrouwen met wie je hier over hebt gehad zou wel gewoon waar zijn.

Snotwijf gaat slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')