abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126609871
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee prima, maar ik vind het nogal voor de hand liggend.
Jouw argumenten _O_
pi_126609967
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jouw argumenten _O_
_O_ _O_ _O_
Rustig aan.
pi_126610656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Ze heeft wel een punt hoor, je doet nou net alsof je veel vrouwen kent die vroeger wel topless zonden en nu niet meer, en dat ze je verteld hebben dat ze het nu niet meer doen omdat ze dan als lustobject worden gezien. Maar dat trek ik in twijfel, dus vraag ik mij af hoe jij daar aan komt en kom je alleen maar met dingen als 'dat is toch logisch'.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met wat maatschappelijk als normaal gezien wordt dan dat vrouwen zich als lust object zien JUIST omdat ze topless gaan, alsof ze zich dat niet in een bikini zouden voelen.
Dit is uiteraard mijn visie op dit onderwerp, maar ik vind het dan ook logisch :)
pi_126610853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef opreis het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt hoor, je doet nou net alsof je veel vrouwen kent die vroeger wel topless zonden en nu niet meer, en dat ze je verteld hebben dat ze het nu niet meer doen omdat ze dan als lustobject worden gezien. Maar dat trek ik in twijfel, dus vraag ik mij af hoe jij daar aan komt en kom je alleen maar met dingen als 'dat is toch logisch'.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met wat maatschappelijk als normaal gezien wordt dan dat vrouwen zich als lust object zien JUIST omdat ze topless gaan, alsof ze zich dat niet in een bikini zouden voelen.
Dit is uiteraard mijn visie op dit onderwerp, maar ik vind het dan ook logisch :)
Ik weet het dat er vroeger meer topless gezond werd als nu, vraag het je ouders oid als je mij niet geloofd, vraag het aan een strandtent eigenaar.

En vraag eventueel de reden waarom vrouwen niet topless zouden zonnen.
1+1 = 2 voor mij.

Keb het over verschillende generaties overigens..
Rustig aan.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:45:19 #105
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_126610964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet het dat er vroeger meer topless gezond werd als nu, vraag het je ouders oid als je mij niet geloofd, vraag het aan een strandtent eigenaar.

1+1 = 2 voor mij.

Ik denk dat je wat specifieker moet zijn. In de jaren 90 was het een stuk normaler dan nu, net als in de jaren 60, daarvoor en daartussen en nu echter weer een stuk minder.
It's you my love, you who are the stranger
pi_126611514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

1+1 = 2 voor mij.

Hoe weet je dat nou, zit je ieder jaar tieten te tellen op zandvoort ofzo.

EN HET PUNT WAS VOOR ZO VER JE DAT NOG NIET DUIDELIJK WAS NA 2 KEER:
Hoe weet jij die motivatie van de vrouwen om dat niet te doen, want je komt bij mij niet bepaald over als een expert op het gebied van vrouwen.
Alsof angst om als lustobject gezien te worden de enige motivatie is om kleding aan te trekken.
pi_126611877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoe weet jij die motivatie van de vrouwen om dat niet te doen, want je komt bij mij niet bepaald over als een expert op het gebied van vrouwen.
Alsof angst om als lustobject gezien te worden de enige motivatie is om kleding aan te trekken.
Boeiend hoe ik op jou overkom :')

Hoe ik de motivatie weet? Ik weet de motivatie niet 100% zeker, maar van de ervaringen in mijn leven die ik heb (dit specifieke punt vragen aan meisjes) trek ik die conclusie.

Nou, het is wel obvious dat als vrouwen niet topless zouden willen zonnen omdat anders mannen dit kunnen zien dat daar iets seksistisch in zit.
Rustig aan.
pi_126611990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat de meeste vrouwen het niet zo gauw doen omdat hun vriendinnen/andere vrouwen op het strand het ook niet doen/minder snel doen de laatste tijd, dus bang om het als enige te doen, meelopen etc/onzekerheid over hun eigen lichaam kan ook meespelen.
pi_126612682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Boeiend hoe ik op jou overkom :')

Hoe ik de motivatie weet? Ik weet de motivatie niet 100% zeker, maar van de ervaringen in mijn leven die ik heb (dit specifieke punt vragen aan meisjes) trek ik die conclusie.

Nou, het is wel obvious dat als vrouwen niet topless zouden willen zonnen omdat anders mannen dit kunnen zien dat daar iets seksistisch in zit.
Dat is juist heel boeiend voor mij, omdat je niet als iemand met verstand van vrouwen op mij overkomt heb ik sterke aanleiding om te twijfelen aan jouw claims over vrouwen.

Ja man, obvious, een bikinitopje is een soort magisch kledingstuk dat een vrouw meteen seksueel onaantrekkelijk maakt voor mannen en waardoor zij niet meer als lustobject gezien wordt.
pi_126612797
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is juist heel boeiend voor mij, omdat je niet als iemand met verstand van vrouwen op mij overkomt heb ik sterke aanleiding om te twijfelen aan jouw claims over vrouwen.

Ja man, obvious, een bikinitopje is een soort magisch kledingstuk dat een vrouw meteen seksueel onaantrekkelijk maakt voor mannen en waardoor zij niet meer als lustobject gezien wordt.
Ah dan zeg ik toch het omgekeerde, misschien geloof je het dan wel..

:') :')

Naja ik ben er klaar mee, ga lekker zelf op avontuur uit.
Rustig aan.
pi_126612943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

misschien wel ja :P

En ik zou wel willen maar met dit weer zijn er weinig vrouwen die topless willen zonnen ;(
pi_126613003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je een lekker wijf bent, zullen de mannen je als een lustobject zien, of je nou naakt bent of bikini aan hebt.
Andersom: als je lelijk bent en je bent naakt, zullen de meeste je toch niet als lustobject zien.

Know the difference kingtoppie.
En idd: ga JIJ eens zelf op avontuur uit.
pi_126613297
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Als je een lekker wijf bent, zullen de mannen je als een lustobject zien, of je nou naakt bent of bikini aan hebt.
Andersom: als je lelijk bent en je bent naakt, zullen de meeste je toch niet als lustobject zien.

Know the difference kingtoppie.
En idd: ga JIJ eens zelf op avontuur uit.
Tgaat om de motivatie om het bikini topje aan te houden, ik kan mij erg goed voorstellen dat er vrouwen zijn die niet willen dat onbekende mannen hun blote borsten zien.

Know the difference :')
Godverdomme zeg. :')
Rustig aan.
pi_126613459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tgaat om de motivatie om het bikini topje aan te houden, ik kan mij erg goed voorstellen dat er vrouwen zijn die niet willen dat onbekende mannen hun blote borsten zien.

niet willen dat onbekende mannen hun blote borsten zien is niet hetzelfde als niet als lustobject gezien worden, know the difference.
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:13:48 #115
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_126613463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef opreis het volgende:
Dat is juist heel boeiend voor mij, omdat je niet als iemand met verstand van vrouwen op mij overkomt h
Goede constatering. Sowieso is kingtoppie een raar mannetje.
pi_126613519
quote:

[..]

Maar dat hoeft toch niks te maken hebben dat de vrouwen bang zijn om als lustobjecten gezien te worden? Denk dat een vrouw zelf prima in kan schatten of haar borsten oke zijn. De meeste doen het niet uit kudde gedrag of onzekerheid hoor. Snap echt niet hoe je aan sommige 'informatie' komt.

En reageer vooral op offtopic dingen joh, je komt er wel :*
pi_126613612
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef opreis het volgende:

[..]

niet willen dat onbekende mannen hun blote borsten zien is niet hetzelfde als niet als lustobject gezien worden, know the difference.
Dat heb ik dan ook nergens gezegd.
Rustig aan.
pi_126613627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef opreis het volgende:

[..]

quote:

[..]

pi_126613673
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch niks te maken hebben dat de vrouwen bang zijn om als lustobjecten gezien te worden? Denk dat een vrouw zelf prima in kan schatten of haar borsten oke zijn. De meeste doen het niet uit kudde gedrag of onzekerheid hoor. Snap echt niet hoe je aan sommige 'informatie' komt.

Zie hier een vrouwelijk exemplaar in de samenleving, zie hier haar antwoord. Deze redenatie vind ik daarom ook een stuk aannemelijker.
pi_126613687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Jij ook.
pi_126613709
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

En jou ken ik niet.
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

... Je doet het zelf hoor hypo.

Maargoed inhoudelijk:
Onzekerheid / kuddegedrag, naar mijn ervaring zijn dat niet de redenen.
Rustig aan.
pi_126613729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook nergens gezegd.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet..
Maar tegenwoordig doen vrouwen het niet meer omdat ze zich dus wel een lustobject voelen als ze het wel zouden doen, dus doen ze het niet.
De vrouwen die het nog wel doen hebben daar vast geen last van nee.
pi_126613756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef opreis het volgende:

[..]

Zie hier een vrouwelijk exemplaar in de samenleving, zie hier haar antwoord. Deze redenatie vind ik daarom ook een stuk aannemelijker.
Kingtoppie's reactie zou wel zijn:
ze is een 16 jarige snotwijf en geen vrouw.
pi_126613835
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En jou ken ik niet.

[..]

... Je doet het zelf hoor hypo.

Maargoed inhoudelijk:
Onzekerheid / kuddegedrag, naar mijn ervaring zijn dat niet de redenen.
Jep ik doe het allemaal in mijn eentje, dat is het :)

In jouw ervaring, tering, welke ervaring? Please tell me more.
pi_126613889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef opreis het volgende:

[..]

[..]

Ja ik zie mezelf nergens tegenspreken hoor?

De motivatie om niet met blote borsten gezien te willen worden kan best zijn dat ze zich dan een lustobject voelen (zich bekeken voelen), het is inderdaad niet hetzelfde, maar ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')