Precies. Wel raar ergens, want we zijn idd naakt geborenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Persoonlijk voor mij is het nummer 2.
Maar ik denk dat er meer achter zit niet alleen de media maar ook het taboe op bloot enz.

Ja het is waar wat ze gezegd hebben, om vervolgens te zeggen dat dat voor iedere vrouw zo geld is onzin, zelfs dat het voor het merendeel zo geld is onzin, maar dat ik daarvan overtuigd bent en dat die info daar naar lijkt te getuigen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in een discussie met jou, jouw levenservaring met de paar vrouwen met wie je hier over hebt gehad zou wel gewoon waar zijn.
Snotwijf gaat slapen.
We hadden het over topless zonnen niet over seks, zielig opeens een ander onderwerp verzinnen omdat je je gelijk niet wilt geven.quote:

Ik denk dat het deels een combinatie van beiden is, maar voornamelijk het eerste deel, dat vrouwen wellicht preutser zijn geworden. En niet door onzekerheid, maar door bijvoorbeeld door de invloed van een digitale cultuur, elke viespeuk kan gemakkelijk een foto nemen met zijn smartphone, en ik krijg het gevoel dat waar je in 2003/4 nog regelmatig vrouwen topless zag zonnen, je dat nu totaal niet meer ziet, behalve op naaktstranden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef jouw mening dan.
Zonnen vrouwen minder topless omdat ze bang zijn dat ze als lustobject worden gezien, wat kingtoppie beweert met zijn levenservaring.
Of: omdat de vrouwen een stuk onzekerder zijn door de media(modellen met mooie borsten bijvoorbeeld), en mee lopen? Wat ik zeg.

Dus toch door de media.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels een combinatie van beiden is, maar voornamelijk het eerste deel, dat vrouwen wellicht preutser zijn geworden. En niet door onzekerheid, maar door bijvoorbeeld door de invloed van een digitale cultuur, elke viespeuk kan gemakkelijk een foto nemen met zijn smartphone, en ik krijg het gevoel dat waar je in 2003/4 nog regelmatig vrouwen topless zag zonnen, je dat nu totaal niet meer ziet, behalve op naaktstranden.
Dm pleasequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Net mijn fluit op de foto gezet.
Link in DM.

Wat is er zo erg aan om als lustobject gezien te worden? Uberhaupt he, is toch gewoon een compliment, en denk je dat dat niet gebeurt als vrouwen hun topje aan houden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels een combinatie van beiden is, maar voornamelijk het eerste deel, dat vrouwen wellicht preutser zijn geworden. En niet door onzekerheid, maar door bijvoorbeeld door de invloed van een digitale cultuur, elke viespeuk kan gemakkelijk een foto nemen met zijn smartphone, en ik krijg het gevoel dat waar je in 2003/4 nog regelmatig vrouwen topless zag zonnen, je dat nu totaal niet meer ziet, behalve op naaktstranden.

Nog bedankt man, heb nu blaren op m'n pik en handquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Net mijn fluit op de foto gezet.
Link in DM.

Oke oke okequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dm please
En deel meteen jouw levenservaring met foksters met mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sop ze![]()
Wat wil je precies weten dan?
Beetje zalf erop doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog bedankt man, heb nu blaren op m'n pik en hand
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.

Ik noem niemand een viespeuk, ik heb niet de gehele discussie gelezen, ik reageerde enkel op Angel-Joy. Ik zeg niet dat het erg is om als een lust object gezien te worden, de vrouw in kwestie mag dat zelf bepalen. Ik heb echter helemaal in het begin van deze discussie gezegd dat ik het een gebrek aan eigenwaarde vind als je naaktfoto's deelt op het internet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan om als lustobject gezien te worden? Uberhaupt he, is toch gewoon een compliment, en denk je dat dat niet gebeurt als vrouwen hun topje aan houden?
En wie noem jij hier viespeuk, ik maak die foto's gewoon voor artistieke doeleinden.

Omdat liefde ook wel ergens hoort te wezen ipv. alleen lust ??quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan om als lustobject gezien te worden? Uberhaupt he, is toch gewoon een compliment, en denk je dat dat niet gebeurt als vrouwen hun topje aan houden?
En wie noem jij hier viespeuk, ik maak die foto's gewoon voor artistieke doeleinden.

quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oke oke oke
In een spoilerOMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sop ze![]()
Wat wil je precies weten dan?
[..]
Beetje zalf erop doensexy hoor
![]()
Zou het wel eens willen vasthouden![]()
![]()
Gewoon, jouw levenservaring met ze, waarom ze niet meer topless zonnen bijvoorbeeld.

Liefde en lust gaan samen vind ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Omdat liefde ook wel ergens hoort te wezen ipv. alleen lust ??

naja de discussie gaat over waarom vrouwen niet topless zonnen, is dat omdat ze niet als lustobject gezien willen worden (zoals kingtoppie beweert) of heeft dat andere redenen (zoals ik en AJ, en andere denken)quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik noem niemand een viespeuk, ik heb niet de gehele discussie gelezen, ik reageerde enkel op Angel-Joy. Ik zeg niet dat het erg is om als een lust object gezien te worden, de vrouw in kwestie mag dat zelf bepalen. Ik heb echter helemaal in het begin van deze discussie gezegd dat ik het een gebrek aan eigenwaarde vind als je naaktfoto's deelt op het internet.
Maar wat voor artistieke doeleinden? Ik heb namelijk hier eerder in een spoiler een filmpje gepost, gezien dit soort dingen in mijn huidige vakgebied regelmatig voorkomen.

Ja maar denk wel dat grooste gedeelte hier lust in de zin van neuken is en geen relatie verder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liefde en lust gaan samen vind ik.

Nee hoor, je ziet het niet verkeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja maar denk wel dat grooste gedeelte hier lust in de zin van neuken is en geen relatie verder.
Of zie ik het verkeerd??

Als er iets niet waar isquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liefde en lust gaan samen vind ik.

Blazen zal jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
OMFGsexy hoor
![]()
Zou het wel eens willen vasthouden![]()
![]()
Gewoon, jouw levenservaring met ze, waarom ze niet meer topless zonnen bijvoorbeeld.

Dus als je van iemand houdt is er geen lust meer vind je?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blazen zal je![]()
![]()
Hmm, de ervaring die ik heb met FOK!sters, al moet ik zeggen FOK!ster, is nooit tot dit onderwerp uitgegroeid. Kan je dus niet verder helpen

Nee, maar je insinueert in je vorige post dat lust en liefde onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Dus wanneer je een meid voorbij ziet lopen die je kapot wilt scheuren in je slaapkamer er automatisch liefde in het spel in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als je van iemand houdt is er geen lust meer vind je?

Ik denk wel dat er in een relatie lust komt kijken .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als je van iemand houdt is er geen lust meer vind je?
[..]![]()
Beetje teleurstellend, heb het beter verwacht.

Hoezo niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er in een relatie lust komt kijken .
Maar niet vanuit lust een relatie kan beginnen.

quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, ik verwoord me verkeerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, maar je insinueert in je vorige post dat lust en liefde onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Dus wanneer je een meid voorbij ziet lopen die je kapot wilt scheuren in je slaapkamer er automatisch liefde in het spel in.
En we weten beiden dat dat niet het geval.

Naja ik denk niet dat als je iemand helemaal wil kwa sex.quote:

Haha, ik las ik verkoord me verweerd. Haha.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik verwoord me verkeerd.

Dat lijkt me onzin. Je loopt niet een kroeg in om te zeggen dat iemand zo'n prachtig innerlijk heeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Naja ik denk niet dat als je iemand helemaal wil kwa sex.
Dat daar een relatie uitgroeid.
maar zal heus wel voorkomen maar denk weinig

quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha, ik las ik verkoord me verweerd. Haha.
Haha.
Haha.
Ha
H
[ afbeelding ]

Paar biertjes op, sorryquote:

Nee maar ik zie lust als puur sex gericht dus je ziet iemand wil neuken maar verder denk je niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Je loopt niet een kroeg in om te zeggen dat iemand zo'n prachtig innerlijk heeft.

Kan best, of het lang standhoudt is een tweede. Maar goed, dat is met veel relaties zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]

Ja ik zei later al het zal best voorkomen maar ik denk niet vaak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan best, of het lang standhoudt is een tweede. Maar goed, dat is met veel relaties zo.

Geeft niks, stiekem ben ik wel jaloers omdat ik op mijn zolderkamer zat, geen leven(servaring) heb, en niet met fokkers dm over of ik topless zon.quote:

Maar jij zegt dat een relatie niet kan beginnen uit lust. Toen ik vroeger in de kroeg kwam om vrouwen te ontmoeten was dat eerder vanuit een lust perspectief dan vanuit het idee dat ik een relatie wilde. Echter kan er nadat je met iemand naar bed bent geweest of wat dan ook, wel een relatie ontstaan. En jij gaf aan dat dat daar niet uit kan voorkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee maar ik zie lust als puur sex gericht dus je ziet iemand wil neuken maar verder denk je niet.
En het lijkt me als je iemand in de kroeg ontmoet je ook nog paartje maakt dus al meer contact ?
Betekenis:
Lust
Lust of seksuele begeerte is het verlangen iemand `te nemen` dat wordt opgeroepen door iemands lichaam, geur of stem.
Lust is vergelijkbaar met watertanden. Je ruikt zoute drop en het speeksel loopt je on de mond. Zonder iets in je mond te hebben proef je het al een beetje. Zo kunnen iemands billen je aandacht trekken en je in gedachten je hande

Geen idee wat je net gezegd heb, maar bij het woordje topless ging ik even rechtop zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geeft niks, stiekem ben ik wel jaloers omdat ik op mijn zolderkamer zat, geen leven(servaring) heb, en niet met fokkers dm over of ik topless zon.

Geen idee wat je net gezegd heb, maar bij het woordje rechtop ging ik onderuit liggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee wat je net gezegd heb, maar bij het woordje topless ging ik even rechtop zitten.

Persoonlijk denk ik dat je dan toch voor meer hebt opengestaan dan alleen lust.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat een relatie niet kan beginnen uit lust. Toen ik vroeger in de kroeg kwam om vrouwen te ontmoeten was dat eerder vanuit een lust perspectief dan vanuit het idee dat ik een relatie wilde. Echter kan er nadat je met iemand naar bed bent geweest of wat dan ook, wel een relatie ontstaan. En jij gaf aan dat dat daar niet uit kan voorkomen.

Het hangt er maar net vanaf hoe je er naar kijkt. Jij hebt het over een relatie die ontstaat terwijl je eigenlijk alleen voor lust bij elkaar was. Wellicht bloeit er dus iets op waarna je een relatie aangaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maar jij zegt dat een relatie niet kan beginnen uit lust. Toen ik vroeger in de kroeg kwam om vrouwen te ontmoeten was dat eerder vanuit een lust perspectief dan vanuit het idee dat ik een relatie wilde. Echter kan er nadat je met iemand naar bed bent geweest of wat dan ook, wel een relatie ontstaan. En jij gaf aan dat dat daar niet uit kan voorkomen.

Als een baviaan achterstevoren naar de supermarkt loopt, wordt het dan kerst in juni?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee wat je net gezegd heb, maar bij het woordje rechtop ging ik onderuit liggen.

quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee wat je net gezegd heb, maar bij het woordje topless ging ik even rechtop zitten.
Geen idee wat jullie net gezegd hebben, maar get a room.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee wat je net gezegd heb, maar bij het woordje rechtop ging ik onderuit liggen.

quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf hoe je er naar kijkt. Jij hebt het over een relatie die ontstaat terwijl je eigenlijk alleen voor lust bij elkaar was. Wellicht bloeit er dus iets op waarna je een relatie aangaat.
Wat zij bedoelt is een relatie puur gebaseerd op lust. Dat is natuurlijk ook mogelijk, maar de kans is groot dat het dan zo weer voorbij is.

Slagroomquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat jullie net gezegd hebben, maar get a room.

Hihi je zei achterstequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als een baviaan achterstevoren naar de supermarkt loopt, wordt het dan kerst in juni?

Moet het toch on-topic houden, aangezien we in SEX zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi je zei achterste
Nee, kerst is in mei, doe niet zo dom

Ik heet geen Mei, ik heet Lingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moet het toch on-topic houden, aangezien we in SEX zitten
In jou? Hmmmm

Iedereen kan dat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef titta1992 het volgende:
Maar nu meer vrouwen in topic zitten kunnen jullie sex hebben puur op lust ?
Zonder echt gevoelends te krijgen.
Ik wel maar wordt altijd vreemd aangekeken!!

Vanuit mannelijk perspectief vermoed ik dat dat makkelijk is gezegd. Ik denk niet dat elke vrouw er zo over denkt, niet in mijn ervaring in ieder geval. Ongetwijfeld zijn er vrouwen die dat kunnen. Een man is denk ik ook sneller geneigd naar een one night stand, dan een vrouw.quote:

Bij mannen gaat dat wel wat sneller dan vrouwen ja. Maar ik denk dat, wanneer de nood echt hoog is, iedereen het wel kan. De meeste vrouwen zullen echter minder snel de drang voelen om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Vanuit mannelijk perspectief vermoed ik dat dat makkelijk is gezegd. Ik denk niet dat elke vrouw er zo over denkt, niet in mijn ervaring in ieder geval. Ongetwijfeld zijn er vrouwen die dat kunnen. Een man is denk ik ook sneller geneigd naar een one night stand, dan een vrouw.

Of de meeste vrouwen zullen niet snel ervaren dat " de nood echt hoog is " .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bij mannen gaat dat wel wat sneller dan vrouwen ja. Maar ik denk dat, wanneer de nood echt hoog is, iedereen het wel kan. De meeste vrouwen zullen echter minder snel de drang voelen om zoiets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |