La Place lekker etenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
ja dat deed ik dus maar in het antwoordmodel gebruikten ze een combinatie van (n boven r) en breuken en kansdefenitie van laplace dus ja
goeie vraagquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
De kansdefinitie van LaPlace? Wat is dat?
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
goeie vraag
ik moet het morgen helaas wel weten
dat wist ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
De kansdefinitie van LaPlace? Wat is dat?
heb je getal en ruimte boek?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.Ik zit in zes vwo met A, en heb er nog nooit van gehoord.
Oh zo. Dat klinkt voor mij gewoon logisch, daar heb ik geen mooi woord aan gekoppeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
heb je getal en ruimte boek?
"dat de kans op een gebeurtenis te berekenen is door het totaal aantal gunstige mogelijkheden te delen door het totaal aantal mogelijkheden die theoretisch mogelijk zijn"
Ja het is ook wel achterlijk eigenlijk, maarja het woord komt wel 300 keer in het hoofdstuk voorbijquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh zo. Dat klinkt voor mij gewoon logisch, daar heb ik geen mooi woord aan gekoppeld.
Dan was ik zeker afwezig die weken dat het behandeld werd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Ja het is ook wel achterlijk eigenlijk, maarja het woord komt wel 300 keer in het hoofdstuk voorbij
Spontane nieuwsgierigheid hoe een geslachtsdeel eruit ziet na een operatie (bij transgenders)quote:
Daar vestig ik dus al mijn hoop op. Statistiek kan ik wel en algebra is mijn sterkste punt. Helaas zijn er nog wel schoolexamens die puur over kansberekening gaan, om te janken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig is het vwo-examen A bijna alleen maar statistiek en algebra.Echt pure kansberekening komt amper voor.
Dat heb ik vanmiddag ook gezienquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spontane nieuwsgierigheid hoe een geslachtsdeel eruit ziet na een operatie (bij transgenders)
Statistiekquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig is het vwo-examen A bijna alleen maar statistiek en algebra.Echt pure kansberekening komt amper voor.
Ik heb alle mogelijk opties opgezocht. Ik vind dat echt kei interessant.quote:
Wil je een mannetje worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijk opties opgezocht. Ik vind dat echt kei interessant.Maar die penis sloeg alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |