Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:27 schreef TienVingers het volgende:
Ik had laatst kansberekening/telmodel-toets.
Vet veel aan gewerkt. Lijkt allemaal vet makkelijk.
Krijg ik die toets, doe ik toch alles fout
Ja, krijg je zo'n heel verhaal en dan moet je nog maar even bedenken welke van de 100 telmethodes je wil gaan gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit.
Ik weet best een antwoord op te schrijven maar het is altijd fout. Ik gebruik altijd net de manier die ik niet moet gebruiken.
"bereken de kans dat van de 20 mensen 9 mensen over gewicht hebben"quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, krijg je zo'n heel verhaal en dan moet je nog maar even bedenken welke van de 100 telmethodes je wil gaan gebruiken
Geef mij maar weer rekenen uit groep 6
* Rezania rent de kast in.quote:
En je bent nu al bang dat je gaat zakken op A?quote:
nee das slecht ga maar huilen en je schamen ja doeiquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
is een 8,2 voor wisb oefenexamen goed? :S :S
nCr en nPr is het toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
"bereken de kans dat van de 20 mensen 9 mensen over gewicht hebben"
binomcdf
binompdf
normalcdf
normalpd
nRc
nRp
kansdefenitie van laplace
r boven n
breuken vermenigvuldigen
^een aantal van de mogelijke opties om dit te berekenen. ik kies altijd de verkeerde
brbquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nee das slecht ga maar huilen en je schamen ja doei
Binompdf denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
"bereken de kans dat van de 20 mensen 9 mensen over gewicht hebben"
binomcdf
binompdf
normalcdf
normalpd
nRc
nRp
kansdefenitie van laplace
r boven n
breuken vermenigvuldigen
^een aantal van de mogelijke opties om dit te berekenen. ik kies altijd de verkeerde
Ja ik sta nu net boven de 4. Lijkt me ook niet dat het makkelijker gaat wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania rent de kast in.
[..]
En je bent nu al bang dat je gaat zakken op A?
ja dat bedoel ik, sorry, dyslectquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
nCr en nPr is het toch?
En die rekenmachine kan ik ook helemaal niet mee overweg
Nice.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
is een 8,2 voor wisb oefenexamen goed? :S :S
ja dat deed ik dus maar in het antwoordmodel gebruikten ze een combinatie van (n boven r) en breuken en kansdefenitie van laplace dus jaquote:
Je bent nu bezig met kansberekening? Want dan wordt het wel makkelijker imo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ik sta nu net boven de 4. Lijkt me ook niet dat het makkelijker gaat worden
De kansdefinitie van LaPlace? Wat is dat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
ja dat deed ik dus maar in het antwoordmodel gebruikten ze een combinatie van (n boven r) en breuken en kansdefenitie van laplace dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |