quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk dat jullie gaan eten bij mijn ex-buren bij Pieke, AnneX
En ik weet niet waarom ik dacht dat je groene vingers hadMisschien omdat je een grijs kapsel hebt?
Blond ! lieverd...blondquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk dat jullie gaan eten bij mijn ex-buren bij Pieke, AnneX
En ik weet niet waarom ik dacht dat je groene vingers hadMisschien omdat je een grijs kapsel hebt?
Dan moet je CDA-rat worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga voor het burgervaderschap van Mestreech
Jij hebt toch never de kachel aan ? én het raam open ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Breaking Bad seizoen 2 afgekeken. EchtHet wordt steeds beter
Nu heb ik het koud. Maar het is 16 mei en ik vertik het om de kachel aan te doen
Nee, en in de winter valt het wel mee, maar ik kan er ineens niet meer tegen, de kouquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef AnneX het volgende:
Jij hebt toch never de kachel aan ? én het raam open ?![]()
Wanneer begint Ross met nederlandse les? én huiswerk
Ja he, je moet even door het bijzondere gegeven heen maar dan is het echt een goeie serie!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Breaking Bad seizoen 2 afgekeken. EchtHet wordt steeds beter
Ik moet wel lachen en vind het ook leuk hoe trots je bent op je werk golfer!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:34 schreef golfer het volgende:
Brrr..geheel verregend en verkleumd weer thuis van de openingsvoorstelling van ons Openluchttheater Caprera. In de pauze even met wat artiesten (operazangeres en de jongens van Percossa) achter de coulissen een drankje gedaan. Nog even een paar onzinverhalen en nummers van Bas Ragas en Richard Kemper na de pauze aangehoord en toen toch maar naar huis.
Hele hete douche genomen om weer op temperatuur te komen en nu verder warm worden met een borrel.
Misschien, als het wat beter weer is, morgenavond even kijken naar Gare du Nord. Klinkt wel aardig wat ik ervan gezien/gehoord heb.
Het moet vooral geen werk worden, dat is nou juist de grap.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet wel lachen en vind het ook leuk hoe trots je bent op je werk golfer!![]()
![]()
Hoe je het ook noemt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het moet vooral geen werk worden, dat is nou juist de grap.
Het is dan ook een hele leuke club alternatieve en eigenzinnige mensen die daar allemaal werken met hart voor de tent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe je het ook noemt.
Goed om je trots en enthousiasme te zien.
Pas dat toch gewoon aan naar "Dan moet je een verschrikkelijke gladde rat worden". Dan heb je tenminste een goeie, generieke, omschrijving van een willekeurige politicus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je CDA-rat worden.![]()
Hoewel Hoes is een VVD'er maar dat is een uitzondering op de regel
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele leuke club alternatieve en eigenzinnige mensen die daar allemaal werken met hart voor de tent.
En dan ben ik alleen nog maar een kassa-meisje.
Extra ondergoed, t-shirts, sweater, regenjas, spijkerbroeken, handdoeken, wandelschoenen, sokken heb ik allemaal ingepaktquote:
Je rent niet zelf mee toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extra ondergoed, t-shirts, sweater, regenjas, spijkerbroeken, handdoeken, wandelschoenen, sokken heb ik allemaal ingepaktDat wordt verder veel thee en broodjes ei en hamburger
Paraplu is niet handig, dude
Ja da's zo' n antiklapding!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:57 schreef golfer het volgende:
Mijn paraplu werkte ook nog vanavond:
[ afbeelding ]
Klopt, maar als ik niet onder de tent sta, dan sta ik er buiten met een schrijfbord en een pen. Dan heb jegeen handen vrij voor een paraplu.quote:
Stormplu!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:57 schreef golfer het volgende:
Mijn paraplu werkte ook nog vanavond:
[ afbeelding ]
Goretex kleding ftw!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extra ondergoed, t-shirts, sweater, regenjas, spijkerbroeken, handdoeken, wandelschoenen, sokken heb ik allemaal ingepaktDat wordt verder veel thee en broodjes ei en hamburger
Paraplu is niet handig, dude
Correct, maar ik vermeld dit even expliciet om duidelijk te maken waar ik het over heb, niet dat er hier mensen gaan roepen, ik ben zo vaak natgeregend in mijn spijkerbroek toe ik van school terug fietste maar ben nooit onderkoeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Van een half uurtje door de regen lopen raak je ook niet onderkoeld nee, alleen maar nat.
Haha ik snap het.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, maar ik vermeld dit even expliciet om duidelijk te maken waar ik het over heb, niet dat er hier mensen gaan roepen, ik ben zo vaak natgeregend in mijn spijkerbroek toe ik van school terug fietste maar ben nooit onderkoeld
Wel wat, maar ik zou met deze temperaturen zoals we nu hebben niet graag natgeregend een nachtje in een bos verdwalen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha ik snap het.
En ja: als je in beweging blijft is die kans natuurlijk ook nog eens kleiner he![]()
Nope, lijkt me niet tof iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel wat, maar ik zou met deze temperaturen zoals we nu hebben niet graag natgeregend een nachtje in een bos verdwalen.
Zekerquote:
En dan vandaag een huilverhaal in het AD van mensen die geneeskunde als tweede studie gingen doen en 15.000 euro per jaar voor de co-schappen te duur vonden. Je hebt al een studie afgerond en je gaat na je opleiding bakken met geld verdienen. Genoeg mensen betalen hun tweede studie zelf of zoeken een werkgever om dat te betalen. Die van mij was ook 15.000 euro per jaar kwijt voor mijn tweede studie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)allen-miljoenen.html
Dikke duh, artsen zijn ook mensen, en mensen willen hun gezin voeden en mooie auto's geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |