is geen naaktquote:
Ik pas net. Echt super tof hoe ze dat met gebouwen hebben gedaan. Ik upload wel even een screen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik had een preview aangevraagd maar nog niks binnen.
Hoeft nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik pas net. Echt super tof hoe ze dat met gebouwen hebben gedaan. Ik upload wel even een screen.
Amerika donker + realtime worlkenquote:
Wtf, is dat google maps? Is google earth eerderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Amerika donker + realtime worlken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] New ork.
ik mis de optie disastersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Amerika donker + realtime worlken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] New ork.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de optie disasters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spoiler please, Plex zit op werk
Omg. Gratis dingen.quote:Salaris en onze bonussen
Werken bij Albert Heijn levert heel wat op. Want bovenop je salaris kun je bijvoorbeeld ook nog een zondagtoeslag krijgen of korting op je beltegoed. Ook krijg je bij ons de ruimte om te leren en te groeien in je vak. En dan hebben we het nog niet eens over de gezelligheid die je er gratis bij krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |