Oke, mijnwerker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou je met vakantie hebben gestuurd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijnwerker is geen scheldwoord voor een homo, dan moet je bruinwerker gebruiken. Mijnwerker is gewoon een beroep
Is dat die prothese van die duitse militair?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou je met vakantie hebben gestuurd.
[ afbeelding ]
Nee, dat was wat ik kreeg toen ik googlde naar ijzeren vuist. Omdat ik dit topic met een ijzeren vuist zou regeren als mod zijnde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat die prothese van die duitse militair?
Aaah. Die gozer bedoelde ik: http://en.m.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6tz_von_Berlichingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dat was wat ik kreeg toen ik googlde naar ijzeren vuist. Omdat ik dit topic met een ijzeren vuist zou regeren als mod zijnde.
de op was gewoon normaal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe dan ook, de OP gewoon normaal houden. Dan is het ook nog leuk voor nieuwe users om hier te komen posten.
Het was een oude OP waar de servers die waren verwijderd nog in stonden, waar veel gezeik over was, dat was het probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de op was gewoon normaal...
die paar wijzigingen die ik heb aangebracht zijn geenzins noemens waardig om te modden, dan ben je gewoon spijkers op laag water aan et zoeken(lood om oud ijzer enzo..)
huh.. dat was de op van 2 topics terug ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het was een oude OP waar de servers die waren verwijderd nog in stonden, waar veel gezeik over was, dat was het probleem.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Ey. Waar zijn de servers gebleven uit de op? Zet ze eens terug.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Ey. Waar zijn de servers gebleven uit de op? Zet ze eens terug.
Ja, daar waren we ook achter daarom waren ze uit de vorige OP verwijderd. Maar als je er dan een oude in terug plaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
huh.. dat was de op van 2 topics terug ofzo?
achja.. gezeik met servers ook altijd... beter is om die dingen er gewoon uit te laten..
zet ze iig in het gewone topic dan. Waarom gezeik? Ene is vanilla andere ftb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, daar waren we ook achter daarom waren ze uit de vorige OP verwijderd. Maar als je er dan een oude in terug plakt
Het gezeik was men die ze namen als pay2win of retardcraft gaven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zet ze iig in het gewone topic dan. Waarom gezeik? Ene is vanilla andere ftb.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
en dan gewoon met hun normale namen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als outsider vind ik dat wel grappigquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het gezeik was men die ze namen als pay2win of retardcraft gaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |