Je bent vervelend. Ophouden nu. Laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Ey kap es, ik wil gewoon weten wat het betekend
Ja meneer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent vervelend. Ophouden nu. Laatste waarschuwing.
Altijd tijd voor pagga!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef d4v1d het volgende:
Nu ben ik dus vergeten wat ik aan het doen was
Het begon te bloeden bij de 30ste keer vandaag. Beter stop ik evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 20:46:21 ]
meurvis ging allemaal posts deletenquote:
En dan nog nagaan dat er wel 20 posts zijn verwijdertquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
En we hebben er gewoon 2,5 pagina aan vuil gemaakt
20? volgens mij overdrijf je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan nog nagaan dat er wel 20 posts zijn verwijdert
oh 20?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
20? volgens mij overdrijf je.
Morpheus, heb jij het bij gehouden?
Oke, mijnwerker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou je met vakantie hebben gestuurd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijnwerker is geen scheldwoord voor een homo, dan moet je bruinwerker gebruiken. Mijnwerker is gewoon een beroep
Is dat die prothese van die duitse militair?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou je met vakantie hebben gestuurd.
[ afbeelding ]
Nee, dat was wat ik kreeg toen ik googlde naar ijzeren vuist. Omdat ik dit topic met een ijzeren vuist zou regeren als mod zijnde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat die prothese van die duitse militair?
Aaah. Die gozer bedoelde ik: http://en.m.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6tz_von_Berlichingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dat was wat ik kreeg toen ik googlde naar ijzeren vuist. Omdat ik dit topic met een ijzeren vuist zou regeren als mod zijnde.
de op was gewoon normaal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe dan ook, de OP gewoon normaal houden. Dan is het ook nog leuk voor nieuwe users om hier te komen posten.
Het was een oude OP waar de servers die waren verwijderd nog in stonden, waar veel gezeik over was, dat was het probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
de op was gewoon normaal...
die paar wijzigingen die ik heb aangebracht zijn geenzins noemens waardig om te modden, dan ben je gewoon spijkers op laag water aan et zoeken(lood om oud ijzer enzo..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |