OT graag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef BasEnAad het volgende:
En daar heb jij last van?
Met je lakschoentjes?
Man > vrouw > terug naar man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef thenxero het volgende:
Reverse-shemales? Zijn dat een soort hefemales? Of shemales die weer hemale zijn geworden.
Wees blij dat je het verschil nu nog kan zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Toen ik in Thailand was, vond ik de shemales gewoon mooier dan de vrouwen zelf
Dat maakt het niet minder goor als je ineens een pik aantreft bij een chick.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef adnapekkid het volgende:
Schemales zijn toch gewoon fout geboren?
True, truequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder goor als je ineens een pik aantreft bij een chick.
Ja in Thailand zijn shemales vaak knapper dan de echte vrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Hier ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja in Thailand zijn shemales vaak knapper dan de echte vrouwen.
En hoe wist je dat het shemales waren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Sommige daar zeker wel ja hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
TS is dus gewoon op zoek naar een shemale en probeert via een verkapt topic contacten op te doenquote:
https://www.google.nl/sea(...)ad0AX2p4DIDQ#imgrc=_quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
wat is daar precies mis mee?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wees blij dat je het verschil nu nog kan zien.
Straks met de nieuwe technologie blijkt je beste vriendin opeens na 5 jaar een manwijf te zijn.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En hoe wist je dat het shemales waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |