1 God of thunder
2 War machine
3 100000 years (van Alive)
Nou ja, op dit moment dan, morgen is het weer anders, want dan herinner ik me andere titels.
Veel meer ken ik ook niet, dat maakt het samenstellen van een top 3 gemakkelijk...
1. Deuce
2. C'mon and love me
3. Black Diamond
KISS Rulez!!!
quote:1. I Was Made for Lovin' You
Op zaterdag 14 september 2002 00:40 schreef Arcee het volgende:
1. I Was Made for Lovin' You
2. Sure Know Something
3. Eh...
01 sure know something
02 i was made for loving you
03 magic touch
Sorry ik vind maar een nummer van hun goed en de rest vind ik niks.
quote:Excuses afgewezen.
Op zaterdag 22 maart 2003 19:43 schreef Djaser het volgende:
Sorry maar Kiss zijn toch neo-nazis?
quote:ja man, vooral Gene Simmons (wiens echte naam dacht ik Chaim Witz is...)......
Op zaterdag 22 maart 2003 19:43 schreef Djaser het volgende:
Sorry maar Kiss zijn toch neo-nazis?
quote:in duitsland hebben ze wat problemen door die laatste letters van hun naam, maar ze zijn geen nazi's.
Op zondag 23 maart 2003 10:26 schreef Djaser het volgende:
Was serieus, hun naam is toch me 2 SS tekens en ze hebben toch in nazi pakken opgetreden.
Of vergis ik me nu met een andere band
Enne, je snapte m'n hint blijkbaar niet. Gene Simmons (die met die tong dus) is joods.
quote:Oeps okee
in duitsland hebben ze wat problemen door die laatste letters van hun naam, maar ze zijn geen nazi's.
Voor Duitsland wordt dan ook vaak een iets ander logo gebruikt, waarin de S niet op die van die nazi's lijkt.
Enne, je snapte m'n hint blijkbaar niet. Gene Simmons (die met die tong dus) is joods.
quote:in jouw geval niet, want je staat toch al niet zo bekend om je muziekkennis.
Op donderdag 4 september 2003 09:00 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ken alleen I was made for loving you, is dat erg?
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 13:41 schreef pazuzu het volgende:
1 - Detroit Rock City
2 - Parasite
3 - Love Gun
(4 - Calling Dr. Love)
maar dan zonder parasite.
quote:Make that:
Op vrijdag 13 september 2002 23:13 schreef matthijn99 het volgende:
Alhoewel ik niet alles heb/ken, toch mijn top 3:1 God of thunder
2 War machine
3 100000 years (van Alive)
3 She
quote:die black diamont heeft Stratovarius ook..is dat dezelfde versie of zijn het twee totaal verschillende liedjes?
Op vrijdag 21 maart 2003 08:26 schreef Blasphemer het volgende:
1. Black Diamond
2. C'mon and love me
3. Love Gun
4.(Detroit Rock City)
ff ontopic:
1- I was made for lovin' you
voor de rest ken ik geen nrs
Eervolle vermeldingen voor:
4. I Walk Alone
5. Makin' Love (live)
6. Lick it Up
quote:Je bent in de war met Judas Priest.
Op zondag 14 september 2003 19:20 schreef spacemangraig het volgende:
Kiss wordt over het algemeen toch gezien als leernichten rock, of zit ik er nu helemaal naast.
* ontwijkt snel commentaar van yvonne *
quote:Is-ie al uit???
Op zondag 14 september 2003 19:45 schreef PietPrak het volgende:
Vanmiddag op koopzondag nog de Kiss Symphony dvd gekocht.
quote:Yep, en hij is erg goed. Laatste jaren nogal teleurgesteld in Kiss cd´s etc. Maar deze dvd maakt weer een hoop goed.
Is-ie al uit???
Het is gelukkig geen verkeerde beslissing geweest om deze dvd te kopen. Kiss heeft er goed aan gedaan om Ace Frehley te vervangen door Tommy Thayer. Hoewel ik zelf altijd een grote fan ben geweest van Ace Frehley. Maar de laatste keer dat ik Ace zag optreden vond ik hem ronduit belabberd. Maar Tommy " Rocks " en Peter is in vorm.
quote:Ben ik absoluut niet met je eens. Tommy Thayer zal best in betere vorm zijn dan Ace en misschien zelfs (technisch) wel een betere muzikant. Maar omdat hij nu 'Ace speelt', hij heeft dezelfde outfit en make-up en beweegt zelfs hetzelfde, is hij gewoon niet meer dan een kopie en die zijn nooit beter dan het origineel.
Op maandag 15 september 2003 20:20 schreef PietPrak het volgende:
Kiss heeft er goed aan gedaan om Ace Frehley te vervangen door Tommy Thayer.
Als Thayer zijn eigen 'character' zou krijgen, dan heb ik geen moeite met hem in de band. Nu is Kiss min of meer een tributeband. Dit is ook de reden dat ik de dvd niet gekocht heb, ik kan dat niet aanzien.
De cd Alive IV heb ik wel, want met ernaar luisteren heb ik minder moeite. Sterker nog, ik vind het erg goed klinken.
quote:Dat vind ik niet. De band bestaat voor 3 kwart uit originele leden, dus van een "tribute-band" kun je m.i. niet spreken. KISS is sowieso altijd al Gene en Paul geweest. En die DVD zou ik toch maar es aanschaffen: hij is écht mega goed!!
Op dinsdag 23 september 2003 11:42 schreef Rocket Ride het volgende:
Nu is Kiss min of meer een tributeband. Dit is ook de reden dat ik de dvd niet gekocht heb
Niet perse in die volgorde!
Ik zou ze zo graag eens willen zien
quote:Klopt, nou dat moet dan maar he!!
Op dinsdag 23 september 2003 16:37 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De kans bestaat dat ze volgend jaar met Aerosmith naar Europa komen, maar dan spelen ze maar 70 minuten (14 nummers), in plaats van 2 uur. Maar ja, beter dát dan helemáál geen KISS.
Een Kiss-show blijft namelijk altijd de moeite waard, of er nou 4, 3 of zelfs maar 2 originele leden aanwezig zijn.
Ik heb overigens een paar weken terug weer eens een bootleg aangeschaft: de dvd van Sydney 1980. Geweldig om een scherp en jong(er) Kiss te zien, met een fantastische Eric Carr (rip) op drums. Behoorlijke beeldkwaliteit trouwens.
quote:En een avontuurlijke setlist: "Is That You?", "Shandi", "Talk To Me", en tijdens die tour nog "You're All That I Want". Goed concert, idd. Ook de combinatie "Cold Gin / Strutter" was cool. En daarnaast wat leuke effectjes bij "Calling Dr Love".
Op woensdag 24 september 2003 11:01 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik heb overigens een paar weken terug weer eens een bootleg aangeschaft: de dvd van Sydney 1980. Geweldig om een scherp en jong(er) Kiss te zien, met een fantastische Eric Carr (rip) op drums. Behoorlijke beeldkwaliteit trouwens.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:30 schreef Riert het volgende:
1) Sure Know Something
quote:Ik heb je advies toch maar opgevolgd. 2 maanden na de release (dat zal ze leren
Op dinsdag 23 september 2003 15:25 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Dat vind ik niet. De band bestaat voor 3 kwart uit originele leden, dus van een "tribute-band" kun je m.i. niet spreken. KISS is sowieso altijd al Gene en Paul geweest. En die DVD zou ik toch maar es aanschaffen: hij is écht mega goed!!
"Sack Trick have finally finished recording their 3rd Album "Sheep in Kiss Make-up". It is the most amazingly diverse Kiss tribute album you will ever hear.
Sack Trick have filled every minute possible on a standard CD with bizarre interpretations of all your Kiss faves. We've even incuded tunes such as 100,000 Years, A Million to One, All American Man, All Hells Breakin Loose, Almost Human, Audio Video, Beth, Black Diamond, Boys Are Gonna Rock, Cmon and Love Me, Calling Dr Love, Deuce, Do You Love Me?, Do You Wanna Make Love?, God of Thunder, Great Expectations, I Love it Loud, I Still Love You, I Stole Your Love, I Was Made For Lovin You, Im a Legend Tonight, Ive Had Enough (Into the Fire), King of the Night Time World, Love Gun, Love Her All I Can, Psycho Circus, Shout it out Loud, Snowblind, Stanley The Parrot, Sure Know Something, War Machine and What Makes the World go Round...
...oh, and the whole of the Elder. Did we miss any out?
Joining regular Sack Trick members such as Chris Dale, Alex Dickson, Robin Guy, Ben Calvert, Sponder, Reuben Gotto, Chris Nubile, Bobby the Bus Driver, Jem Davis and Joe Inferno are such guests as Bruce Dickinson (Iron Maiden), Ace (Skunk Annansie), Doogie White (Yngwie J Malmsteen's Rising Force), Pete Friesen (Alice Cooper) CJ (Wildhearts), Jack Endino (Nirvana/Skunkworks producer), James Spreada Bailes (The Appletons), Alex Kane (AntiProduct), Leigh Marklew (Terrorvision) and the Kings Head Choir.
Hehe, ben benieuwd wat dit is
quote:Klinkt goed. Dat discje zal een aardig lange playtime hebben.
Op maandag 8 december 2003 20:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De band Sack Trick gaat een KISS cover album uitbrengen: "Sheep In Kiss Make-Up"."Sack Trick have finally finished recording their 3rd Album "Sheep in Kiss Make-up". It is the most amazingly diverse Kiss tribute album you will ever hear.
Sack Trick have filled every minute possible on a standard CD with bizarre interpretations of all your Kiss faves. We've even incuded tunes such as 100,000 Years, A Million to One, All American Man, All Hells Breakin Loose, Almost Human, Audio Video, Beth, Black Diamond, Boys Are Gonna Rock, Cmon and Love Me, Calling Dr Love, Deuce, Do You Love Me?, Do You Wanna Make Love?, God of Thunder, Great Expectations, I Love it Loud, I Still Love You, I Stole Your Love, I Was Made For Lovin You, Im a Legend Tonight, Ive Had Enough (Into the Fire), King of the Night Time World, Love Gun, Love Her All I Can, Psycho Circus, Shout it out Loud, Snowblind, Stanley The Parrot, Sure Know Something, War Machine and What Makes the World go Round...
...oh, and the whole of the Elder. Did we miss any out?
Joining regular Sack Trick members such as Chris Dale, Alex Dickson, Robin Guy, Ben Calvert, Sponder, Reuben Gotto, Chris Nubile, Bobby the Bus Driver, Jem Davis and Joe Inferno are such guests as Bruce Dickinson (Iron Maiden), Ace (Skunk Annansie), Doogie White (Yngwie J Malmsteen's Rising Force), Pete Friesen (Alice Cooper) CJ (Wildhearts), Jack Endino (Nirvana/Skunkworks producer), James Spreada Bailes (The Appletons), Alex Kane (AntiProduct), Leigh Marklew (Terrorvision) and the Kings Head Choir.
Hehe, ben benieuwd wat dit is
Maar een top 3 is veel te weinig...
And the list goes on and on
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |