Ai, wat een back-fire zeg...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.facebook.com/TonikaMusic/posts/555967044454763
gitaar winkel zoekt mensen die niet rock'n'roll zijn![]()
Die reacties ook op reacties van mensen. Sterk stukje webcarequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Goed voorbeeld van hoe het niet moet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die reacties ook op reacties van mensen. Sterk stukje webcare
eens maar familie wil ook wat, al gaat er redelijke bak weg van vakantiegeld aan gitaargear.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:46 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarheen?
Ik doe nog steeds niet aan vakanties, kost alleen maar geld... Een gitaar (of andere gear) heb je langer wat aan en kun je ook altijd weer verkopen.
Mijn voordeel misschien ook wel dat ik met bandjes het een en ander van de wereld zie.
Zegt niet veel over de gitaar behalve dat deze een sunburst kleurtje heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Met een vriend naar gitaren gaan kijken (hij heeft er wel aardig kijk op, is zelf gitarist) en heb besloten om een Fender Sunburst te kopen.
Niet slim.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Zal ik hem op de Feedback facebook delen![]()
![]()
Wij betalen iets van 100 euro per persoon per jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar is dat? Want wij willen dat ook nog wel. Alleen de optie die we nu gezien hebben is 450,- per maand. PM me ofzo.
Ja dat delen moet je maar net willen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Wij betalen iets van 100 euro per persoon per jaar.
Delen we de ruimte wel met twee bevriende bands...
Als we zouden willen, dan kunnen we 2-3 keer in de week oefenen en er is altijd voldoende ruimte voor andere projectjes, enzovoort. Als je goede afspraken kunt maken, dan is het niet zo erg om te 'delen'. Wil ik zelf wat spelen of opnemen, doe ik dat toch eigenlijk altijd thuis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat delen moet je maar net willen.
Levert vaak een hoop gezeik op met betalingen en dergelijke..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat delen moet je maar net willen.
Ik gebruik nu de versterker van iemand anders die daar ook speelt. Er staat bij ons maar een drumstel, dat iedereen mag gebruiken, maar zoals ik al zei, het is bij ons erg relaxed en dat scheelt. Iedereen ruimt af en toe wat op of zet wat neer, enzovoort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Levert vaak een hoop gezeik op met betalingen en dergelijke..
ben blij dat ik nu weer terug ben in een oefenruimte die we huren voor een dagdeel op een vaste dag. Stuk minder gezeik omtrent huur (ook stuk lager), en met de kasten daar niet eens zo heel veel gesleep met apparatuur.
Gek dat die zaak zo'n advertentie plaatst, heb er mijn fender telecaster gekocht. Goeie zaak met uitstekende service .. /reclame mode offquote:
Ja snap het ook wel. Maar wij komen meestal ergens tussen 4 en 6 uur snachts pas terug. Dan is het de bus uitladen en ziet de oefenruimte er zo uit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Als we zouden willen, dan kunnen we 2-3 keer in de week oefenen en er is altijd voldoende ruimte voor andere projectjes, enzovoort. Als je goede afspraken kunt maken, dan is het niet zo erg om te 'delen'. Wil ik zelf wat spelen of opnemen, doe ik dat toch eigenlijk altijd thuis.
Maken wij ook wel mee, alleen is onze oefenruimte wel vier keer zo groot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja snap het ook wel. Maar wij komen meestal ergens tussen 4 en 6 uur snachts pas terug. Dan is het de bus uitladen en ziet de oefenruimte er zo uit:
[ afbeelding ]
Dat laten we dan soms een paar dagen staan voor we gaan repeteren. En ik denk dus niet dat andere bands waarmee we het zouden delen dat relax zouden vinden
Als het bij jullie vooral repeteren is en alles blijft staan dan is het prima. Maar hier gaat zeker iedere week de hele handel eruit en mee naar optredens. Dan is het niet practisch meer
Ja, ik ga eens een huis zoeken in de Randstad. Sowieso veel meer werk in de muziek daarzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |