abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126591329
Misschien rare gedachte, maar volgens mij kun je niet uitsluiten dat hij wel veel van ze kinderen hield, maar enorme haat naar ze vrouw, ok wat doe je dan? Je gaat op zoek naar een paar met een ouderwens en zorgt dat alles geregeld word, echter omdat je het liefst de politie in het ongewisse laat moet je wel een enorm dwaalspoor op zetten, enerzijds om zo te verbergen waar en aan wie de kinderen zijn afgeleverd, anderzijds om zoveel mogelijk de optie dat de kinderen begraven zijn in leven te houden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_126591365
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Dit is alweer gebaseerd op een oudere studie, maar desalniettemin interessant gezien deze zaak. Hier lijkt toch wel vrij duidelijk dat het om de laatste categorie, ofttewel 'Spouse revenge filicide' gaat. En dit schijnt maar in 2% van alle gevallen zo te zijn. Vrij zeldzaam dus. Dit is een vooropgezet plan geweest en goed uitgedacht en voorbereid door de vader. Ik had de eerste paar dagen nog de hoop dat de kinderen nog gevonden zouden worden. Nu is die hoop zo goed als nihil, het duurt gewoon te lang en er is te weinig informatie om concreet mee aan de slag te kunnen. Toch hoop ik nog steeds op een doorbraak, iemand die iets gezien heeft, íets.. ;(
Het is helemaal niet duidelijk dat het om wraak gaat, die vader heeft toch ook zelfmoord gepleegd? Dat doe je niet als je de wereld zo mooi vindt lijkt me, kam dus net zo goed liefde voor z'n kinderen achter zitten (weghalen uit deze rotwereld).

Ik vind iedereen maar raak speculeren over de mogelijkheid dat hij zijn ex dit expres aan wil doen, vind ik juist niet het meest voor de hand liggende. Dit is een radeloze man geweest en diep ongelukkig natuurlijk. Dat zijn laatste nacht en dag zo goed voorbereid zijn hoeft daar niets aan af te doen.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:55:37 #203
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126591392
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef raptorix het volgende:
Misschien rare gedachte, maar volgens mij kun je niet uitsluiten dat hij wel veel van ze kinderen hield, maar enorme haat naar ze vrouw, ok wat doe je dan? Je gaat op zoek naar een paar met een ouderwens en zorgt dat alles geregeld word, echter omdat je het liefst de politie in het ongewisse laat moet je wel een enorm dwaalspoor op zetten, enerzijds om zo te verbergen waar en aan wie de kinderen zijn afgeleverd, anderzijds om zoveel mogelijk de optie dat de kinderen begraven zijn in leven te houden.
Mogelijk. Maar dan moet het wel in het buitenland zijn waar de kinderen niet worden herkend, of de kinderen moeten een flinke tijd binnenshuis blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 16-05-2013 18:15:42 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:59:34 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126591546
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:51 schreef kuil het volgende:
Over de motoranalyse:

PolitieUtrecht twitterde op donderdag 16-05-2013 om 17:48:01 @Rkkreeft Er is gekeken naar details van het voertuig, zoals het brandstofverbruik en de actieradius. reageer retweet
:D :')

Moeten ze eens op de verbruiksmonitor kijken wat een verschil dat kan zijn.
Twee keer een Getz uit 2004 op benzine:
http://www.autoweek.nl/ve(...)-dynamicversion-2004
http://www.autoweek.nl/verbruik/7919/hyundai-getz-13i-gl-2004
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126591548
quote:
Dat is een rare gedachte. Er is niemand die met zo'n debiel plan instemt (al helemaal niet met de suïcide van de vader). We moeten er vanuit gaan dat het hoofdmotief dé ultieme wraak is geweest. Het is geen ultieme wraak als de kinderen later weer ergens opduiken.
pi_126591557
quote:
Dat is wel weer sickminded in het kwadraat.
pi_126591593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:59 schreef kuil het volgende:

[..]

Dat is een rare gedachte. Er is niemand die met zo'n debiel plan instemt (al helemaal niet met de suïcide van de vader). We moeten er vanuit gaan dat het hoofdmotief dé ultieme wraak is geweest. Het is geen ultieme wraak als de kinderen later weer ergens opduiken.
Er zijn altijd wel mensen te vinden, hoe gestoord een idee ook is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:03:03 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126591672
quote:
Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat die kinderen dood zijn...
KuikenGuppy
pi_126591692
quote:
Of hij heeft een ongelofelijke haat ontwikkeld voor zijn ex-vrouw. Doordat die 2 kinderen qua uiterlijk veel op de moeder lijken is deze haat misschien wel "overgesprongen".
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126591723
quote:
Die oudste is oud genoeg om dan contact te zoeken.
Dit is echt wat vergezocht.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:04:34 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126591728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef eight het volgende:

[..]

En niemand heeft door dat er bij de kinderloze Paul en Jacqueline ineens 2 kinderen wonen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:04:53 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126591741
Hij deed het uit vaderliefde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:06:02 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126591799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

En niemand heeft door dat er bij de kinderloze Paul en Jacqueline ineens 2 kinderen wonen?
En die kinderen kunnen communiceren. Enige optie zou zijn opsluiting in een kelder ofzo. Maar dat zou wel een heel extreme draai zijn :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126591845
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat die kinderen dood zijn...
Ik ook niet, maar ik schaar het onder de categorie 'wishfull thinking'.
Het is puur de wetenschap dat hij bovengemiddelde intelligent was en gelijktijdig ook geliefd was onder de mensen dat ik hoop dat hij voor een andere oplossing gekozen heeft dan kindermoord.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:07:36 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126591857
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
Hij deed het uit vaderliefde.
Als hij van z'n vader hield dan had hij z'n vader dit niet aangedaan :6
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126591864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef eight het volgende:

[..]

Voor zover bekend is er geen vergelijkbaar geval van een vader die zelfmoord pleegde en daarnaast zijn kinderen ergens (levend) onderbracht, met de bedoeling iedereen op een dwaalspoor te brengen.

Wat wel bestaat is het fenomeen 'Spouse revenge filicide' waar deze zaak vermoedelijk ook onder valt. Dit komt relatief weinig voor zoals al eerder gezegd, maar is op grond van psychologische analyse wel waarschijnlijker.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:07:58 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126591870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef eight het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik schaar het onder de categorie 'wishfull thinking'.
Het is puur de wetenschap dat hij bovengemiddelde intelligent was en gelijktijdig ook geliefd was onder de mensen dat ik hoop dat hij voor een andere oplossing gekozen heeft dan kindermoord.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126591879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:59 schreef kuil het volgende:

[..]

Juist wel, ze ergens verstoppen slaat drie keer nergens op. Dat doe je dan echt om te kwetsen, te pesten. Vandaar dat ik dat ook heel onlogisch zou vinden.

Als ie ze vermoord heeft, dát hoeft helemaal geen wraak te zijn. Kan net zo goed wanhoop/angst/liefde zijn.

Het wraak motief is wellicht t spannendst maar ik heb niets over de relatie van die ouders gelezen waaruit blijkt dat dat het meest logische is.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:08:52 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126591902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Leandra het volgende:

Als hij van z'n vader hield dan had hij z'n vader dit niet aangedaan :6
Uit moederliefde deed-ie het zeker niet.
pi_126591952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Enige optie is dan buitenland. Iemand die betaald wordt om zijn kinderen elders te laten opgroeien. Meest voor de hand liggende optie blijft natuurlijk moord.
pi_126592005
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Juist wel, ze ergens verstoppen slaat drie keer nergens op. Dat doe je dan echt om te kwetsen, te pesten. Vandaar dat ik dat ook heel onlogisch zou vinden.
Het slaat idd nergens op, ook omdat die kinderen zich echt niet vrijwillig laten ontvoeren. Om te kwetsen neem je je kinderen mee in je dood en zorg je ervoor dat ze nooit meer gevonden worden. Dat is nog altijd het hardste scenario.
pi_126592048
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het wraak motief is wellicht t spannendst maar ik heb niets over de relatie van die ouders gelezen waaruit blijkt dat dat het meest logische is.
Moeizame relatie, vervolgens een vechtscheiding en uiteindelijk na oordeel van van de rechtbank een versoberde omgangsregeling. Vader zag zijn kinderen waarschijnlijk maar eens in de zoveel weken. Het is juist wel het meest logische.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:13:24 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126592086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef eight het volgende:

[..]

Of hij heeft een ongelofelijke haat ontwikkeld voor zijn ex-vrouw. Doordat die 2 kinderen qua uiterlijk veel op de moeder lijken is deze haat misschien wel "overgesprongen".
De jongste lijkt juist als twee druppels water op z'n vader...
Maar misschien had de moeder de kinderen wel allerlei nare dingen ingefluisterd, die ze steeds in bijzijn van hun vader herhaalden?
KuikenGuppy
pi_126592107
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef kuil het volgende:

[..]

Het slaat idd nergens op, ook omdat die kinderen zich echt niet vrijwillig laten ontvoeren. Om te kwetsen neem je je kinderen mee in je dood en zorg je ervoor dat ze nooit meer gevonden worden. Dat is nog altijd het hardste scenario.
Nee, niet per se om te kwetsen, waarom zou hij dit hoe dan ook voor een ander (z'n ex) doen en niet gewoon voor zichzelf omdat hij denkt dat de kids zo beter af zijn?
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:15:29 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126592153
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef eight het volgende:

[..]

Enige optie is dan buitenland. Iemand die betaald wordt om zijn kinderen elders te laten opgroeien. Meest voor de hand liggende optie blijft natuurlijk moord.
Ik had Paul en Jacqueline eigenlijk expres al als Franse namen gekozen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126592207
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nee, niet per se om te kwetsen, waarom zou hij dit hoe dan ook voor een ander (z'n ex) doen en niet gewoon voor zichzelf omdat hij denkt dat de kids zo beter af zijn?
Ja, misschien dacht hij dat wel. Hij zal niet hebben gedacht dat zijn kinderen beter af waren zonder beide ouders in het buitenland, hoogst onwaarschijnlijk.
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 18:17:35 #227
184769 crew  Deisyy
pi_126592233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nous adoptons :7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_126592425
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D Dat is me dan ontgaan..
pi_126592496
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

De jongste lijkt juist als twee druppels water op z'n vader...
Maar misschien had de moeder de kinderen wel allerlei nare dingen ingefluisterd, die ze steeds in bijzijn van hun vader herhaalden?
Ik vind ze beiden het meest op hun moeder lijken, maar de jongste heeft idd. ook wel wat van de vader weg.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:30:35 #230
264694 blanket
its human nature
pi_126592713

JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:30:19 @PolitieUtrecht Misschien niet helemaal handig?... https://t.co/ja8craEXcm #vermistebroertjes reageer retweet
Nah doe maar ff niet.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126592917
Hoe gedroeg de vader zich tov de kinderen?
Mepte hij er op los, mishandelde hij ze?
Werd daarom de omgang versobert?

Dan is moord ook waarschijnlijker, maar dat zijn vragen waar alleen de politie een antwoord op heeft.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126592966
In principe hebben ze tijd zat om voor die GPS-tocht het bos even te doorzoeken. Handig is het niet nee. Destijds in groep 7 waren we op kamp naast een bos waar een meisje dood gevonden was. Toen werd door de politie ons verboden daar spelletjes te organiseren e.d..

Neem dus aan dat er wel maatregelen getroffen zullen worden.
pi_126592981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef mar1m het volgende:

Dan is moord ook waarschijnlijker, maar dat zijn vragen waar alleen de politie een antwoord op heeft.
Als hij erop los mepte werd de omgang vast wel stopgezet ipv versoberd
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:37:17 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126592985
Ik denk niet dat moeder ze alleen op vakantie had laten gaan als hij ze door de tent sloeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:38:58 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126593055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef portie het volgende:
In principe hebben ze tijd zat om voor die GPS-tocht het bos even te doorzoeken. Handig is het niet nee. Destijds in groep 7 waren we op kamp naast een bos waar een meisje dood gevonden was. Toen werd door de politie ons verboden daar spelletjes te organiseren e.d..

Neem dus aan dat er wel maatregelen getroffen zullen worden.
Maar nu is er nog niks gevonden en kunnen ze overal zijn, en is de kans dat ze daar zijn bovengemiddeld groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126593058
Vooropgezet plan, overal aan gedacht, echt overal. Zie je aan alles, dat de kinderen gevonden gaan worden is wat mij betreft nagenoeg uitgesloten. Anderhalve week verder, en wat is er bekend? Niks.
pi_126593064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef mar1m het volgende:

Versobering van omgang zegt m.i. meer over hoe het contact was tussen de ouders dan tussen de vader en zijn zoons.
pi_126593075
Het is Nederland, het land waar een of andere sociaal werker ergens wel een voet tussen krijgt.
pi_126593132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vooropgezet plan, overal aan gedacht, echt overal. Zie je aan alles, dat de kinderen gevonden gaan worden is wat mij betreft nagenoeg uitgesloten. Anderhalve week verder, en wat is er bekend? Niks.
Ik voel een film hierover aankomen ;(
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:41:27 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126593165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef eight het volgende:

[..]

Versobering van omgang zegt m.i. meer over hoe het contact was tussen de ouders dan tussen de vader en zijn zoons.
Het kan ook nog steeds op praktische gronden zijn geweest; kinderen vaak te laat op school als ze bij vader waren bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126593216
Interessant stuk(je) van emotiepsycholoog Ad Vingerhoets.

quote:
Wat vond u het belangrijkste nieuws vandaag?
'Of het nog echt nieuws is weet ik niet, maar de vermiste jongetjes houden me heel erg bezig. Wat ging er in die vader om? Dit geeft een familiedrama weer een hele nieuwe dimensie. Ik lees nu toevallig het werk van Frans de Waal. Daarin stelt hij dat empathie meestal goed is, maar dat je ook heel empathisch moet zijn om iemand het hardst te treffen. De vader heeft de moeder volgens mij zo willen treffen, door de jongetjes onvindbaar te maken.

Je ziet ook hoeveel emotie dit bij iedereen oproept. Medelijden, maar ook ontroering. Ontroering is een emotie waar je niet echt controle over hebt, een soort instinct. Dat zag je bij de kroning ook, ook al was dat een ander soort ontroering.'

Zorgt die ontroering ook voor de burgerzoektochten?
'Ja, dat denk ik wel. Mensen hebben een enorm gevoel van machteloosheid en willen daar iets aan doen. Ik vind het mooi dat mensen het met zo'n initiatief kunnen kaderen, een plek kunnen geven.'
Zoals sommige users hier al eerder zeiden denkt hij ook dat het een soort wraakactie is, of in elk geval bedoeld om de moeder zo veel mogelijk pijn te doen.
pi_126593223
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik denk dat 2 archeologen over pakweg 500 jaar op 2 lichamen stuiten en ze dan afvragen wat er destijds in dat verre verre verleden kan zijn gebeurd :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_126593235
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef eight het volgende:

[..]

Ik voel een film hierover aankomen ;(
Zit er dik in. Las begin van de week in het AD iets over een vergelijkbare zaak in Zwitserland geloof ik. Nou was dat gebied veel groter, Frankrijk en Italie geloof ik, maar toch. Zelfde idee en die kinderen zijn nooit gevonden. Je kan 1001 scenario's verzinnen rond dit, hoe treurig het ook is, maar ik zie het heel somber in. Te goed over nagedacht.
  Spellchecker donderdag 16 mei 2013 @ 18:43:38 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126593251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:30:19 @PolitieUtrecht Misschien niet helemaal handig?... https://t.co/ja8craEXcm #vermistebroertjes reageer retweet
Nah doe maar ff niet.
tttttsssssssssss dat geloof je toch niet....
pi_126593293
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef maily het volgende:

[..]

tttttsssssssssss dat geloof je toch niet....
Het is niet alsof die kinderen gaan graven, hoor. Het gebied waar ze kunnen zijn beslaat drie en halve provincie, dat kun je niet geheel afsluiten voor alle andere mensen.
pi_126593315
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is niet alsof die kinderen gaan graven, hoor. Het gebied waar ze kunnen zijn beslaat drie en halve provincie, dat kun je niet geheel afsluiten voor alle andere mensen.
Dit dus. Je kan zo wel door blijven gaan, de wereld staat niet stil helaas door dit. Het leven gaat verder.
pi_126593408
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan ook nog steeds op praktische gronden zijn geweest; kinderen vaak te laat op school als ze bij vader waren bijvoorbeeld.
Klopt, alleen is dit vanwege de vechtscheiding wel minder aannemelijk.
pi_126593428
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dit dus. Je kan zo wel door blijven gaan, de wereld staat niet stil helaas door dit. Het leven gaat verder.
Inderdaad. Dit geeft alleen maar aan dat deze twitteraar misschien maar eens wat anders moet gaan doen... :')
pi_126593435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit geeft alleen maar aan dat deze twitteraar misschien maar eens wat anders moet gaan doen... :')
Schatzoeken of zo
pi_126593575
quote:

[..]

Misschien? Ik weet het wel zeker.
  Spellchecker donderdag 16 mei 2013 @ 18:52:09 #251
197773 crew  maily
pi_126593584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Snap ik wel... maar ga dan in een ander bos... niet in Zeist...
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:52:49 #252
264694 blanket
its human nature
pi_126593611
Burgerinitiatiefbeek
beste vrijwilligers wij hebben een sponsor weten te vinden die ons van drank wil voorzien voor de goede inzet wat jullie tonen naar het zoeken van Julian en ruben morgenavond zullen jullie van ons uit iets te drinken mee krijgen. wij willen dan ook deze sponsor bedanken voor de drank Albert heijn scharnerweg 110 te maastricht

Van facebook...hé Jongens...gratis drank?!
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126593618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Laat die arme kinderen helemaal naar Groningen reizen. Wie weet wat je daar wel niet tegenkomt!

Nee, ik vind het allemaal wat overdreven allemaal. Wat? Helemaal eigenlijk.
pi_126593677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Je hebt toch dit plaatje gezien?

Waarom niet in Zeist? Ze kunnen in Zeist liggen, maar ook rond Amsterdam, en rond Zwolle, en in België. Wil je alles dan maar afsluiten?

Als er énige aanwijzing zou zijn dat de kinderen in dat specifieke bos liggen ging zoiets nooit door. Je kunt helaas niet het halve land afsluiten voor zo'n zoektocht, hoe tragisch het ook is.
pi_126593713
quote:

[..]

Het zou me verbazen als dit drama niet binnen enkele maanden herhaalt wordt.
Dat is meestal het geval bij drama's die breed worden uitgemeten in de pers. Op de een of andere manier werkt de enorme aandacht als een trigger bij bepaalde mensen.
pi_126593770
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef blanket het volgende:
Burgerinitiatiefbeek
beste vrijwilligers wij hebben een sponsor weten te vinden die ons van drank wil voorzien voor de goede inzet wat jullie tonen naar het zoeken van Julian en ruben morgenavond zullen jullie van ons uit iets te drinken mee krijgen. wij willen dan ook deze sponsor bedanken voor de drank Albert heijn scharnerweg 110 te maastricht

Van facebook...hé Jongens...gratis drank?!
Waar kan ik me aanmelden? :@
pi_126594103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:31 schreef Rachilda het volgende:

[..]

ik vind dat bericht over de Romeinse Put zo raar, iemand zou de auto exact om 00.18 uur daar hebben gezien en weet dat ook nog een dag later met aanduiding op de minuut nog, raar
Stond daar misschien om een telefoontje/smsje/mailtje te versturen? Dan kan je het zo opzoeken. Hoop wel dat diegene gekeken heeft of z'n telefoon gelijk stond :P
pi_126594566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die oudste is oud genoeg om dan contact te zoeken.
Dit is echt wat vergezocht.
Dat bedacht ik me ook, maar er zijn volgens mij vergelijkbare gevallen waarbij het kind gewoon gemanipuleerd is en het daarom pas zeer laat uitkwam.
pi_126594612
Hoe lang nog tot de politie en de mensen stoppen met zoeken, vraag ik me af? Zal niet heel lang meer zijn.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:15:29 #260
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126594668
Ja op den duur moet je toch opgeven. Dat zal na dit weekend wel zijn, als die combat trackers dat stuk bos rond Zeist en Doorn hebben uitgekamd.
Zeker als er geen nieuw nieuws meer komt of nieuwe aanknopingspunten.
pi_126594704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef Xeanor het volgende:
Hoe lang nog tot de politie en de mensen stoppen met zoeken, vraag ik me af? Zal niet heel lang meer zijn.
Tjah het probleem is dat men eigenlijk niet eens weet waar men moet zoeken, ik denk dat men nu eerst het materiaal goed wilt uit rechercheren en dan gerichter gaan zoeken.
pi_126594883
Conclusie: er blijft een gat van bijna 4 uur (totaal) op de terugroute. De kans dat er op die route nu nog camerabeelden of getuigemeldingen beschikbaar komen is zéér klein. Zonder extra aanwijzingen zullen ze eind deze week (wanneer die mariniers klaar zijn) stoppen met zoeken (2 weken zoeken op deze schaal is eigenlijk al ontzettend lang). Ik verwacht de komende dagen weinig bijzonder nieuws meer.

En van zo'n scenario hoeven we ook niet van op te kijken, genoeg vermissingszaken waarbij het lichaam nooit is teruggevonden. Misschien dat over 20 jaar een wichelroedeloper nog naar sporen gaat zoeken, net zoals bij de zaak Tanja Groen. ;)
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:20:29 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126594925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef raptorix het volgende:
maar er zijn volgens mij vergelijkbare gevallen waarbij het kind gewoon gemanipuleerd is en het daarom pas zeer laat uitkwam.
Heb je daar concrete voorbeelden van?
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:28:31 #264
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126595252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Rachilda het volgende:
Zenza07 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:33:41 @JulianRubenNL Heb politie getipt te zoeken in ijskelders op landgoederen. Soms in onbruik geraakt, nauwelijks meer herkenbaar. Waardige 1/2 reageer retweet
Zenza07 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 16:35:24 @JulianRubenNL koele plek, vaak op afgelegen deel landgoed, buiten het zicht. http://t.co/bFQGQDM2Xr 2/2 reageer retweet
Dit mens is NOG steeds met haar ijskelders bezig. oO<
pi_126595491
Opmerkelijk is trouwens dat pas na 5 jaar vermissing iemand officieel dood verklaard kan worden (en alleen als de familie dit zelf aanvraagt). Ik neem aan dat er voor die tijd nog wel een stille tocht komt.
pi_126595616
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Volgens mij jij in je eentje. Deze berichten zijn van uren geleden...
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:37:32 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126595650
Vast wel. Een herdenkingsmoment...
Nu zijn die kinderen wel weg maar die vader heeft natuurlijk ook nabestaanden die in verbijstering leven momenteel.
pi_126595667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Als ze er nou bij zegt dat er in Doorn een ijskeldersbos is, met bijbehorende ijskelder op de heuvel.(gesloten)
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:38:24 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126595690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Volgens mij jij in je eentje. Deze berichten zijn van uren geleden...
Op twitter heeft ze 11 minuten geleden nog een tweet geplaatst:
quote:
@huizen_jolien @JulianRubenNL Geen specifieke locaties genoemd. Die ken ik niet. Als ze googlen op (vervallen) ijskelder vinden ze die wel.
pi_126595728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef kuil het volgende:
Opmerkelijk is trouwens dat pas na 5 jaar vermissing iemand officieel dood verklaard kan worden (en alleen als de familie dit zelf aanvraagt). Ik neem aan dat er voor die tijd nog wel een stille tocht komt.
Een jaar tegenwoordig. Sinds 2002 al...
pi_126595743
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Op twitter heeft ze 11 minuten geleden nog een tweet geplaatst:

[..]

Aha, excuus dan. Wat een doos dat mens. :')
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:44:39 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126596006
De kaart op politie.nl is aangepast.

Die waarneming bij Venray is eraf gehaald, alsook die tijdstippen van die restaurantcamera bij Leersum.

Nu is er dus een enorm tijdgat: van 1.42 bij Rhenen tot 7.50 bij het Doornse Gat. 6 uur maarliefst.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:44:53 #273
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126596020
Heb een vraag heb ze die vader van die kinderen al begraven.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:45:52 #274
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126596074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:
Heb een vraag heb ze die vader van die kinderen al begraven.
Denk het wel. Dat moet binnen zoveel dagen, en het lichaam was door de politie al vrijgegeven.
pi_126596278
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Nah doe maar ff niet.
Dan kan je in het hele zoekgebied, van Limburg tot midden Nederland, geen bosaktiviteiten meer organiseren. Tot ze gevonden zijn? Als ze nou niet gevonden worden, nooit meer een speurtocht? Het gebied is gewoon toegankelijk, afgezien van de zoekers hebben er ook al honderden wandelaars gelopen.. de mensen die de speurtocht uitzetten lopen de exacte route eerst.. Het leven gaat toch ook door en dat is goed zo.
  Spellchecker donderdag 16 mei 2013 @ 19:52:39 #276
197773 crew  maily
pi_126596467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Denk het wel. Dat moet binnen zoveel dagen, en het lichaam was door de politie al vrijgegeven.
Als het voor het onderzoek nodig is, kan hij in de koelcel bewaard worden...
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:54:58 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126596633
Micha Kat neemt het satanische stokje van Martin Vrijland/Martijn Alberda over:

quote:
De 54-jarige fysiotherapeute Toos Nijenhuis wijst plekken aan buiten Zwolle waar volgens haar verklaring kinderen ritueel zijn misbruikt en vermoord. Hier alle achtergronden met video. De politie heeft ‘honderden tips’ gekregen over de verdwenen broertjes. Wordt hier een grote enorme operette opgevoerd, een gigantische satanische ‘speurtocht’ terwijl de ‘hoge heren’ weten dat de kinderen nooit zullen worden gevonden? Een soort ‘omgekeerde false flag’? Laat de politie daarom de burgers het werk doen? Vragen, vragen, vragen. Is vader Jeroen al begraven? Er komt geen snipper info over door. Is zijn lijk ook verdwenen net als die van zijn zoons?
http://www.klokkenluidero(...)-van-ruben-en-julian

Wederom een heleboel ongefundeerde crap bij elkaar.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:55:33 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126596669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
De kaart op politie.nl is aangepast.

Die waarneming bij Venray is eraf gehaald, alsook die tijdstippen van die restaurantcamera bij Leersum.

Nu is er dus een enorm tijdgat: van 1.42 bij Rhenen tot 7.50 bij het Doornse Gat. 6 uur maarliefst.
Dat GSM-signaal van 04.16 is ook verdwenen?
Vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:57:49 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_126596803
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

dat is serieus? :o die zijn toe aan een trui met héle lange mouwen. :{
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:57:53 #280
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126596806
quote:

[..]

Jammer dat die website niet verboden kan worden.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:59:01 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126596886
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:

dat is serieus? :o die zijn toe aan een trui met héle lange mouwen. :{
Om te janken, zo serieus die gekkies die onzin nemen.
pi_126597341
Ik weet niet of dit al voorbij was gekomen :

De gisteren gevonden kruizen in het bos in Zeist zijn volgens de politie waarschijnlijk het werk van spelende kinderen geweest.
bron HvNL
pi_126597877
Ik had vanmiddag sterk het gevoel dat hij ze in een ondergrondse vuil of papiercontainer of in een rioolput gedumpt zou hebben.
Je gaat immers niet meer dan een 10 meter met 1 of 2 dode of bewusteloze kinderen slepen, probeer maar eens iemand op te tillen die zich slap houdt... dat tilt niet zo makkelijk.
Ik zat nog ff rond te kijken op wat plaatsen zie ik deze kledingcontainer naast de Tinq in Neerbeek. Als ik een dumpplek zocht dan wist ik het wel:
http://goo.gl/maps/rei2K
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:17:51 #284
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_126597925
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat GSM-signaal van 04.16 is ook verdwenen?
Vreemd.
Ja, zo te zien wel.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_126597979
Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik had vanmiddag sterk het gevoel dat hij ze in een ondergrondse vuil of papiercontainer of in een rioolput gedumpt zou hebben.
Je gaat immers niet meer dan een 10 meter met 1 of 2 dode of bewusteloze kinderen slepen, probeer maar eens iemand op te tillen die zich slap houdt... dat tilt niet zo makkelijk.
Ik zat nog ff rond te kijken op wat plaatsen zie ik deze kledingcontainer naast de Tinq in Neerbeek. Als ik een dumpplek zocht dan wist ik het wel:
[/quote]
De camera's staan ook de andere kant op gericht
pi_126598068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef aegir_de_viking het volgende:
Het gaat hier niet om zomaar twee lijken eh, het zijn wel zijn kinderen waar hij ongetwijfeld veel van hield.
pi_126598326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Messina het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om zomaar twee lijken eh, het zijn wel zijn kinderen waar hij ongetwijfeld veel van hield.
Toch lijkt het me makkelijker om het luikje te openen en erin te kieperen dan eerst een half uur sjouwen, een uur kuil graven en weer dichtgooien.
Tevens kleine kans dat ze snel gevonden worden.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:28:01 #288
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_126598494
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef aegir_de_viking het volgende:
Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef aegir_de_viking het volgende:
De camera's staan ook de andere kant op gericht
[/quote]
Best kans dat die container daar dus niet meer staat ;)
fotodatum oktober 2009,
Toen de euro95 nog 1,31 was...en de diesel 0,79 ? (Echt klopt dat? nee toch? Kan me niet herinneren dat het zó goedkoop was :o )
pi_126598537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef aegir_de_viking het volgende:

[..]

Toch lijkt het me makkelijker om het luikje te openen en erin te kieperen dan eerst een half uur sjouwen, een uur kuil graven en weer dichtgooien.
Die kledingcontainer is trouwens verplaatst
http://www.gemeentebeek.n(...)-schoenen_16423.html

https://maps.google.nl/ma(...)rsp=0&sz=18&t=m&z=18
pi_126598567
Wat was het nieuws dat rtv utrecht te melden had? Niets bijzonders waarschijnlijk?
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:30:18 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126598621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef aegir_de_viking het volgende:
Want die kledingcontainers worden nooit geleegd? Als ze al niet een van de eerste plaatsen binnen het zoekgebied zijn waarin wordt gekeken.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:32:21 #292
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_126598754
quote:

[..]

Toch nog maar even reageren, omdat ik zie dat deze reeks nog steeds bestaat.

Er zijn nu zo veel aanwijzingen richting moord en pedofielennetwerken dat er wel iets van waar moét zijn. Waar rook is is vuur. Helaas heeft de opdrachtgever van de huurmoordenaar nu al veel te veel tijd gehad om een verhaal te verzinnen. Het zal moeilijk zijn om haar nog te verhoren.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_126598788
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Er zijn nu zo veel aanwijzingen richting moord en pedofielennetwerken dat er wel iets van waar moét zijn. Waar rook is is vuur. Helaas heeft de opdrachtgever van de huurmoordenaar nu al veel te veel tijd gehad om een verhaal te verzinnen. Het zal moeilijk zijn om haar nog te verhoren.
Waar rook is, is barbecue. Zeker in de zomer.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:33:19 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126598824
quote:

Er zijn nu zo veel aanwijzingen richting moord en pedofielennetwerken dat er wel iets van waar moét zijn.
Wat zijn die aanwijzingen precies?
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:33:29 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126598844
Ze liggen in de duinen van den haag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126598864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Ticootje het volgende:
_O- _O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:34:07 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126598888
quote:

[..]

Hou toch op, Kat en consorten verzinnen desnoods de "aanwijzingen" als hun verhaal niet sterk genoeg is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:34:31 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126598924
quote:
In de achtertuin van Demmink, want de alugekkies zeggen het. En dat zijn gegronde aanwijzingen.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:35:37 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126599001
quote:
Bij Rijswijk toch?
Woont Micha Kat daar ook niet ergens?!
Dan zal hij het wel gedaan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:35:46 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126599018
Nee maar ff zonder dollen, als je kijkt in hoeverre ze het doornse gat al hebben uitgeplozen. Het verbaast me echt dat ze niet gevonden worden, het is de meest logische plek.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:36:04 #301
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126599041
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Rijswijk toch?
Woont Micha Kat daar ook niet ergens?!
Dat ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')