Toch vind ik roze gay bij mannen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.
Allemaal hommo'tjes!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Roze, nog steeds moeilijk. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij weet dat als hij er eerst wat drankjes in giet, dat jongetje al wat meer loskomt.quote:
Ouwe snoepertquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij weet dat als hij er eerst wat drankjes in giet, dat jongetje al wat meer loskomt.
quote:
Jij snapt het! En om het verder te illustreren. Leden van bijvoorbeeld deze Heren societeit die dragen ook een rode broek. Wat zeg ik: Die mogen alleen de rode 'Maas' broek dragen aldaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
Wel typisch om te zien. Uiteindelijk kopieert de hbo'er met een mediaopleiding uit Hilversum met zijn rode chino (van de Jack&Jones) de gegoede burgerij uit het Gooi. En het Gooi kopieert weer de Britse elite.
Als je er zo uitziet vraag je er echt om om in elkaar geslagen te worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met rode broeken trouwens.
[ afbeelding ]
Met rode broeken van de Jack&Jones echter wel. Heel veel zelfs.
Is dat niet dé Heeren sociëteit uit Rotterdam van enkel havenbaronnen en adellijke lieden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij snapt het! En om het verder te illustreren. Leden van bijvoorbeeld deze Heren societeit die dragen ook een rode broek. Wat zeg ik: Die mogen alleen de rode 'Maas' broek dragen aldaar.
[ afbeelding ]
Als een vreemde/gast dat doet en het wordt geconstateerd dan word die verwijderd uit het gebouw.
Beetje jammer trouwens dat jij je pretentieuze adeltopic links laat liggen want ik heb vanochtend vroeg nog even speciaal de tijd genomen om met mijn historische kennis jouw verhaal te falsifiëren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is dat niet dé Heeren sociëteit uit Rotterdam van enkel havenbaronnen en adellijke leiden?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje jammer trouwens dat jij je pretentieuze adeltopic links laat liggen want ik heb vanochtend vroeg nog even speciaal de tijd genomen om met mijn historische kennis jouw verhaal te falsifiëren.
In zekere zin is er al een schisma te vinden tussen hoger en lager opgeleiden hoor. Sommigen spreken soms al van een 'klassenverschil'. Het verschil echter met vroeger is dat het niet altijd in kledingstijl naar voren komt en andere dingen zoals het recht bijv. Maar een verschil is er zeker. Hoewel ik niet wil zeggen dat ik het leuk vind om te zien dat er jonge mensen zijn zoals jij die een zeker stijlideaal qua kleding najagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Dat het historisch niet 100% overeenkomt met de werkelijkheid betekend niet dat er een scherpe constatering in is te vinden. We hebben in dit land gewoon mensen nodig waar we tegen op kijken. Als dat nou het geval was met de Tweede Kamer en het koningshuis had ik niets te klagen maar helaas dwingen zij niet zo veel respect af en worden niet zelden belachelijk gemaakt. Dit is toch wel degelijk een slechte zaak te noemen. gr gr wenfer2
Mijn liefde voor bepaalde kleding en mijn aristocraten topique moet je nou niet met elkaar in verwarring brengen. Ik vraag gewoon om een groep mensen die een meer de redelijk aanzien zou mogen genieten en belangrijke beslissingen zou mogen nemen en anders als de heren in Den Haag niet bij voorbaat ambtenaar zijn. Als zij er dan vervolgens voor kiezen om allemaal double monks te dragen laat ik aan hun over.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In zekere zin is er al een schisma te vinden tussen hoger en lager opgeleiden hoor. Sommigen spreken soms al van een 'klassenverschil'. Het verschil echter met vroeger is dat het niet altijd in kledingstijl naar voren komt en andere dingen zoals het recht bijv. Maar een verschil is er zeker. Hoewel ik niet wil zeggen dat ik het leuk vind om te zien dat er jonge mensen zijn zoals jij die een zeker stijlideaal qua kleding najagen.
Ja maar die groep schaar jij onder 'aristocratie' terwijl geboorte niets met meritocratie te maken heeft. Dat jouw vader een geniaal bestuurders was, wil niet zeggen dat jij ook een goed bestuurder wordt. Dus dat vind ik kul. Jouw standpunt over algemeen kiesrecht deel ik wel, daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn liefde voor bepaalde kleding en mijn aristocraten topique moet je nou niet met elkaar in verwarring brengen. Ik vraag gewoon om een groep mensen die een meer de redelijk aanzien zou mogen genieten en belangrijke beslissingen zou mogen nemen en anders als de heren in Den Haag niet bij voorbaat ambtenaar zijn. Als zij er dan vervolgens voor kiezen om allemaal double monks te dragen laat ik aan hun over. Maar het is het beste van het slechte denk ik.
Klopt maar ik vind dat nu alles maar vrijblijvend is. Als een minister zijn/haar baantje een beetje zat begint te worden of het word een beetje heet onder de voeten kan hij/zij zo het bedrijfsleven instromen wat ook financieel aantrekkelijk is. Zoals Eurlings, een niet beroerd politicus ging er na een paar deals met KLM gemaakt te hebben als minister er zelf werken. Belachelijk en dit was puur uit eigenbelang.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar die groep schaar jij onder 'aristocratie' terwijl geboorte niets met meritocratie te maken heeft. Dat jouw vader een geniaal bestuurders was, wil niet zeggen dat jij ook een goed bestuurder wordt. Dus dat vind ik kul. Jouw standpunt over algemeen kiesrecht deel ik wel, daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van.
Eerst de kater er even uitlopen op 9 holes, als het ff kan 18. Dan een krat bier op tafel met Henk en Dirk en pizza bestellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ja lekker golfen? En daarna lekker een drankje doen met Floris en het dispuut?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ja lekker golfen? En daarna lekker een drankje doen met Floris en het dispuut?
Dat is inderdaad dé Heeren sociëteit uit Rotterdam waar WA lid van is, zijn moeder beschermvrouwe en zij weleens hier een bezoek pleegt brengen. Hier kan je niet zomaar lid van worden getuige de ballotagecommissie en de voorwaarden waar geld absoluut geen rol in speelt daar alle leden gefortuneerd zijn maar meer je familieachtergrond van belang is. (oud geld dus)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef wenfer2 het volgende:
Is dat niet dé Heeren sociëteit uit Rotterdam van enkel havenbaronnen en adellijke lieden?
Old boys network.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé Heeren sociëteit uit Rotterdam waar WA lid van is, zijn moeder beschermvrouwe en zij weleens hier een bezoek pleegt brengen. Hier kan je niet zomaar lid van worden getuige de ballotagecommissie en de voorwaarden waar geld absoluut geen rol in speelt daar alle leden gefortuneerd zijn maar meer je familieachtergrond van belang is. (oud geld dus)
Leden van KRZV De Maas mogen ook gratis hier naar binnen.
Precies dié Heeren sociëteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |