abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126587634

Roze, nog steeds moeilijk. :{
pi_126588058
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.
Toch vind ik roze gay bij mannen.
pi_126588091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Roze, nog steeds moeilijk. [ afbeelding ] :{
[ afbeelding ]
Allemaal hommo'tjes! :) :W
pi_126588211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is die dude aan het doen?! :')
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:47:51 #105
351780 Piye
King of Kush
pi_126588383
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef strontboer het volgende:

[..]

wtf is die dude aan het doen?! :')
Hij weet dat als hij er eerst wat drankjes in giet, dat jongetje al wat meer loskomt. ~O>
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_126588756
Wel typisch om te zien. Uiteindelijk kopieert de hbo'er met een mediaopleiding uit Hilversum met zijn rode chino (van de Jack&Jones) de gegoede burgerij uit het Gooi. En het Gooi kopieert weer de Britse elite. :+
pi_126588925
Dit verpest het imago dan wel weer een beetje. :')
pi_126588937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Piye het volgende:

[..]

Hij weet dat als hij er eerst wat drankjes in giet, dat jongetje al wat meer loskomt. ~O>
Ouwe snoepert ~O>
pi_126666058
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef fratsman het volgende:
Roze broek! :D _O_
:D _O_

Toen tijdens het golfen ja. Samen met zijn geuite vestje een beetje stereotype en daarom juist extra prachtig. :D
pi_126675906
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef wenfer2 het volgende:
Wel typisch om te zien. Uiteindelijk kopieert de hbo'er met een mediaopleiding uit Hilversum met zijn rode chino (van de Jack&Jones) de gegoede burgerij uit het Gooi. En het Gooi kopieert weer de Britse elite. :+

Jij snapt het! En om het verder te illustreren. Leden van bijvoorbeeld deze Heren societeit die dragen ook een rode broek. Wat zeg ik: Die mogen alleen de rode 'Maas' broek dragen aldaar.

Als een vreemde/gast dat doet en het wordt geconstateerd dan word die verwijderd uit het gebouw.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2013 15:00:19 ]
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:00:32 #111
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_126675969
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met rode broeken trouwens. :)
[ afbeelding ]
Met rode broeken van de Jack&Jones echter wel. Heel veel zelfs. :')
Als je er zo uitziet vraag je er echt om om in elkaar geslagen te worden. :')
pi_126676023
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jij snapt het! En om het verder te illustreren. Leden van bijvoorbeeld deze Heren societeit die dragen ook een rode broek. Wat zeg ik: Die mogen alleen de rode 'Maas' broek dragen aldaar.

[ afbeelding ]

Als een vreemde/gast dat doet en het wordt geconstateerd dan word die verwijderd uit het gebouw.
Is dat niet dé Heeren sociëteit uit Rotterdam van enkel havenbaronnen en adellijke lieden?

[ Bericht 0% gewijzigd door wenfer2 op 18-05-2013 15:09:20 ]
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:03:33 #113
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_126676078
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Is dat niet dé Heeren sociëteit uit Rotterdam van enkel havenbaronnen en adellijke leiden?
Beetje jammer trouwens dat jij je pretentieuze adeltopic links laat liggen want ik heb vanochtend vroeg nog even speciaal de tijd genomen om met mijn historische kennis jouw verhaal te falsifiëren.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_126676355
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Beetje jammer trouwens dat jij je pretentieuze adeltopic links laat liggen want ik heb vanochtend vroeg nog even speciaal de tijd genomen om met mijn historische kennis jouw verhaal te falsifiëren.
_O-

Dat het historisch niet 100% overeenkomt met de werkelijkheid betekend niet dat er een scherpe constatering in is te vinden. We hebben in dit land gewoon mensen nodig waar we tegen op kijken. Als dat nou het geval was met de Tweede Kamer en het koningshuis had ik niets te klagen maar helaas dwingen zij niet zo veel respect af en worden niet zelden belachelijk gemaakt. Dit is toch wel degelijk een slechte zaak te noemen. gr gr wenfer2
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:17:37 #115
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_126676499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

_O-

Dat het historisch niet 100% overeenkomt met de werkelijkheid betekend niet dat er een scherpe constatering in is te vinden. We hebben in dit land gewoon mensen nodig waar we tegen op kijken. Als dat nou het geval was met de Tweede Kamer en het koningshuis had ik niets te klagen maar helaas dwingen zij niet zo veel respect af en worden niet zelden belachelijk gemaakt. Dit is toch wel degelijk een slechte zaak te noemen. gr gr wenfer2
In zekere zin is er al een schisma te vinden tussen hoger en lager opgeleiden hoor. Sommigen spreken soms al van een 'klassenverschil'. Het verschil echter met vroeger is dat het niet altijd in kledingstijl naar voren komt en andere dingen zoals het recht bijv. Maar een verschil is er zeker. Hoewel ik niet wil zeggen dat ik het leuk vind om te zien dat er jonge mensen zijn zoals jij die een zeker stijlideaal qua kleding najagen.
pi_126676574
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

In zekere zin is er al een schisma te vinden tussen hoger en lager opgeleiden hoor. Sommigen spreken soms al van een 'klassenverschil'. Het verschil echter met vroeger is dat het niet altijd in kledingstijl naar voren komt en andere dingen zoals het recht bijv. Maar een verschil is er zeker. Hoewel ik niet wil zeggen dat ik het leuk vind om te zien dat er jonge mensen zijn zoals jij die een zeker stijlideaal qua kleding najagen.
Mijn liefde voor bepaalde kleding en mijn aristocraten topique moet je nou niet met elkaar in verwarring brengen. Ik vraag gewoon om een groep mensen die een meer de redelijk aanzien zou mogen genieten en belangrijke beslissingen zou mogen nemen en anders als de heren in Den Haag niet bij voorbaat ambtenaar zijn. Als zij er dan vervolgens voor kiezen om allemaal double monks te dragen laat ik aan hun over.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:27:22 #117
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_126676798
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:20 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Mijn liefde voor bepaalde kleding en mijn aristocraten topique moet je nou niet met elkaar in verwarring brengen. Ik vraag gewoon om een groep mensen die een meer de redelijk aanzien zou mogen genieten en belangrijke beslissingen zou mogen nemen en anders als de heren in Den Haag niet bij voorbaat ambtenaar zijn. Als zij er dan vervolgens voor kiezen om allemaal double monks te dragen laat ik aan hun over. Maar het is het beste van het slechte denk ik.
Ja maar die groep schaar jij onder 'aristocratie' terwijl geboorte niets met meritocratie te maken heeft. Dat jouw vader een geniaal bestuurders was, wil niet zeggen dat jij ook een goed bestuurder wordt. Dus dat vind ik kul. Jouw standpunt over algemeen kiesrecht deel ik wel, daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van.
pi_126677036
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja maar die groep schaar jij onder 'aristocratie' terwijl geboorte niets met meritocratie te maken heeft. Dat jouw vader een geniaal bestuurders was, wil niet zeggen dat jij ook een goed bestuurder wordt. Dus dat vind ik kul. Jouw standpunt over algemeen kiesrecht deel ik wel, daar ben ik persoonlijk ook geen voorstander van.
Klopt maar ik vind dat nu alles maar vrijblijvend is. Als een minister zijn/haar baantje een beetje zat begint te worden of het word een beetje heet onder de voeten kan hij/zij zo het bedrijfsleven instromen wat ook financieel aantrekkelijk is. Zoals Eurlings, een niet beroerd politicus ging er na een paar deals met KLM gemaakt te hebben als minister er zelf werken. Belachelijk en dit was puur uit eigenbelang. :r Als er een paar families (clans) voor verantwoordelijk zouden zijn zou dat nooit gebeuren, hier zou men dan schande over spreken.
En als deze families nou over genoeg financiële middelen zouden beschikken dat zij niet als het even misgaat als een schoothondje alles te doen wat het buitenland / Europa zouden zeggen zou het denk ik veel beter met Nederland gaan op economisch en maatschappelijk niveau.
pi_126677200
Ik ga morgen weer golfen :Y Wat is je handicap? Waar speel je?
pi_126679460
Ja lekker golfen? En daarna lekker een drankje doen met Floris en het dispuut?
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_126679556
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Eerst de kater er even uitlopen op 9 holes, als het ff kan 18. Dan een krat bier op tafel met Henk en Dirk en pizza bestellen :P
pi_126724318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:
:')
pi_126810562
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef wenfer2 het volgende:

Is dat niet dé Heeren sociëteit uit Rotterdam van enkel havenbaronnen en adellijke lieden?
Dat is inderdaad dé Heeren sociëteit uit Rotterdam waar WA lid van is, zijn moeder beschermvrouwe en zij weleens hier een bezoek pleegt brengen. Hier kan je niet zomaar lid van worden getuige de ballotagecommissie en de voorwaarden waar geld absoluut geen rol in speelt daar alle leden gefortuneerd zijn maar meer je familieachtergrond van belang is. (oud geld dus)

Leden van KRZV De Maas mogen ook gratis hier naar binnen.

Precies dié Heeren sociëteit. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 15:01:40 ]
pi_126818533
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:00 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat is inderdaad dé Heeren sociëteit uit Rotterdam waar WA lid van is, zijn moeder beschermvrouwe en zij weleens hier een bezoek pleegt brengen. Hier kan je niet zomaar lid van worden getuige de ballotagecommissie en de voorwaarden waar geld absoluut geen rol in speelt daar alle leden gefortuneerd zijn maar meer je familieachtergrond van belang is. (oud geld dus)

Leden van KRZV De Maas mogen ook gratis hier naar binnen.

Precies dié Heeren sociëteit. :)
Old boys network. :7
pi_126822526
Ik huil altijd een beetje van binnen als ik wenfer2 zo'n topic kaapt om weer eens te proberen om aangezien te worden als stijlicoon. Je probeert te hard iets te zijn wat je nooit zult worden en dat maakt je hele verschijning nog schrijnender. ;( :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')