kan nogal makkelijk verschillen ik kan dag tot dag ook makkelijk een kilo meer of minder wegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef Oksel het volgende:
Nu je het over vet hebt.. vanochtend slechts 87,1 op de weegschaal, 3 maanden terug nog 92,7..
Zal wel te weinig hebben gedronken gisteren op de fiets. Was de dag ervoor nog 88,3.
Die post ik niet meer, m'n trainer zit ook op FB.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Tommeke het volgende:
Mooie fiets kaas!
En Okkie, goed bezig! Zie op Facebook ook nooit meer uit eten foto's van je
je kan klikken en slepen in het grafiekje onder de kaart. als je dan op create segment drukt kun je nog finetunen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef MCH het volgende:
Ik heb mijn eerste rit ingevoerd op Strava maar hoe maak ik nou een nieuw, eigen segment aan? Kan ik niet ergens op het kaartje van mijn ritje een stuk aanklikken en daar een segment van maken of zit zoiets alleen in de premium versie?
Duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef muzas het volgende:
[..]
je kan klikken en slepen in het grafiekje onder de kaart. als je dan op create segment drukt kun je nog finetunen.
In de openingspost staan meestal een aantal tochten waar een aantal mensen van hier aan meedoen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef nickhguitar het volgende:
Gaan jullie ook wel eens met alle mensen van dit forum wielrennen?:P Zo ja, waar dan meestal in de buurt?
Dat zou een ware verademing zijn! Lekker al die km's met een straffe wind in de rug afleggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |