SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, BobbyB,
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Tamashii op 17-05-2013 10:47:06 ]
Beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
goed, die mocht vanmorgen weer naar huis en hij had nergens last meer van....
noujah, wel van de hechtingen maar had geen pijn meer iig
Ja, want mevrouw van de leasemaatschappij is geen ambtenaar, dus duurder tijdens het inscannen en zoeken naar een postzegel om door te sturen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Snelheidsbon gehad.
32 euro
7 euro administratiekosten van justitie
10 euro administratiekosten van de leasmaatschappij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet akkoord, dan sturen ze de envelop maar direct door.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, want mevrouw van de leasemaatschappij is geen ambtenaar, dus duurder tijdens het inscannen en zoeken naar een postzegel om door te sturen.
Tja, op m'n vorige werk heb ik ze er ook wel eens over gehoord.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga niet akkoord, dan sturen ze de envelop maar direct door.
Welkom bij de club.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Snelheidsbon gehad.
32 euro
12,1 euro administratiekosten van de leasmaatschappij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even 51 euro aftikken omdat ik 55 km/u na correctie reed.
Goede vraag, gevalletje rechtsbijstand? In principe kunnen ze de overtreding wel verhalen ja, of ze daar ook zoveel extra kosten voor mogen rekenen vraag ik me af. Vroeger schoven ze de gehele bon door. Gewoon een nieuw adres op de envelop en weer op de bus. Nu vragen ze een boel geld voor precies hetzelfde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, op m'n vorige werk heb ik ze er ook wel eens over gehoord.
Weet niet meer of ze daar die kosten nou wel of niet konden aanvechten.
Staat er niks over in je leasecontract?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goede vraag, gevalletje rechtsbijstand? In principe kunnen ze de overtreding wel verhalen ja, of ze daar ook zoveel extra kosten voor mogen rekenen vraag ik me af. Vroeger schoven ze de gehele bon door. Gewoon een nieuw adres op de envelop en weer op de bus. Nu vragen ze een boel geld voor precies hetzelfde.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Snelheidsbon gehad.
32 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 14:32:16 ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te hard is te hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarbij... lease-auto, dus het kost al geen reet om rond te karren, en dan klagen over 55 euro die je zelf veroorzaakt![]()
ik wil ook een auto van de zaak om gratis rond te kunnen karrenNIEUW: Foto's!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
daarbij... lease-auto, dus het kost al geen reet om rond te karren, en dan klagen over 55 euro die je zelf veroorzaakt![]()
ik wil ook een auto van de zaak om gratis rond te kunnen karren
Kom!! Dans met mijquote:
/care en om mijn happy feeling te delen natuurlijk!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen, maar waarom moet ik dansen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care en om mijn happy feeling te delen natuurlijk!!
Zeik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een regenDaar moet ik straks doorheen
Ja maar jij kan een paraplu gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeik nietik ben ook al 4 keer er doorheen gegaan
(inb4 dan zul je wel heul nat zijn grapjes)
Je pak niet waterdicht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij kan een paraplu gebruiken
Toevallig niet want kinderwagenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar jij kan een paraplu gebruiken
Jawel hoor, maar het rijdt gewoon kut. En als het hard regent ben je minder goed zichtbaar voor automobilisten, dus moet je nog meer opletten op debielenquote:
Ik had zelf het probleem dat ik geen motorrijders verwachtte met dit weer. Altijd het idee gehad dat ze een auto hadden voor de regenachtige dagen en alleen bij mooi weer redenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het rijdt gewoon kut. En als het hard regent ben je minder goed zichtbaar voor automobilisten, dus moet je nog meer opletten op debielen
Hehe, dat idee hebben wel meer mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zelf het probleem dat ik geen motorrijders verwachtte met dit weer. Altijd het idee gehad dat ze een auto hadden voor de regenachtige dagen en alleen bij mooi weer reden![]()
Ik was zo naïef.
Ja, dat merk je ook wel aan hoe sommige mensen gewoon schrikken als ze opeens een motorrijder zien met dit weer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, dat idee hebben wel meer mensen.
Easy A! Best een vermakelijke filmquote:
Ja precies. Net zoals dat mensen schrikken als er een motorrijder door de file komt. Mag gewoon en er zijn zelfs regels dat automobilisten ruimte moeten maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat merk je ook wel aan hoe sommige mensen gewoon schrikken als ze opeens een motorrijder zien met dit weer.
Stom eigenlijk.
Dit dus XDquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Bios, goed plan. Moet binnenkort ook nog even gaan
Als ik toch zie hoe vredig hij nu in coma ligt ben ik best jaloers op hemquote:
Heeft hij nu nog steeds vakantie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik toch zie hoe vredig hij nu in coma ligt ben ik best jaloers op hem
Neequote:
Zou ik na moeten lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat er niks over in je leasecontract?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te hard is te hardIk betaal die 39 euro zonder problemen. Het gaat me om die andere 12 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaat nergens op. Dus omdat ik een auto in mijn overeenkomst heb weten te fixen moet ik maar meer boete gaan betalen? Overigens heb ik de auto voor mijn functie nodig, anders had ik er echt geen gekregen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ik wil ook een auto van de zaak om gratis rond te kunnen karren
Oh LOLquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij kwam thuis van school en is gaan slapen![]()
Morgen hoeft hij pas om half 12 te beginnen omdat hij helpt bij een sponsorloop
Hij is mascotte ofzo, moet in een krokodilpak rondlopen geloof ikquote:
Kut cjib.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Snelheidsbon gehad.
32 euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah, de bon opzich wil ik niet ter discussie stellen. Moet ik maar niet te hard rijden. Ik viel over de extra administratiekosten van 12 euro.quote:
ook is de regel dat de motorrijder max met 10 km per uur verschil erdoor mag, en zodra de auto's 40km per uur rijden moet hij er weer tussen gaan.....quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies. Net zoals dat mensen schrikken als er een motorrijder door de file komt. Mag gewoon en er zijn zelfs regels dat automobilisten ruimte moeten maken.
Uitgezonderd de asociale motorrijders die er met een noodgang tussendoor komen, daar zou ik ook van schrikken.
Ook de hoogte van de boete is gewoon buiten proportioneel vind ik, en dan ook nog administratiekosten rekenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, de bon opzich wil ik niet ter discussie stellen. Moet ik maar niet te hard rijden. Ik viel over de extra administratiekosten van 12 euro.
Wat mij betreft droppen ze die envelop in mijn brievenbus ipv bij de leasemaatschappij. Dat deden ze vroeger wel namelijk. Snel daarvan afgestapt om extra te kunnen cashen.![]()
Whahahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is mascotte ofzo, moet in een krokodilpak rondlopen geloof ik
Ach, dat weet je in principe van te voren, net als dat fout parkeren tegenwoordig bijna 100 euro kost. Dat weet je voordat je de overtreding begaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook de hoogte van de boete is gewoon buiten proportioneel vind ik, en dan ook nog administratiekosten rekenen.
Tuurlijk weet je het, maar het is nog wel bezopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dat weet je in principe van te voren, net als dat fout parkeren tegenwoordig bijna 100 euro kost. Dat weet je voordat je de overtreding begaat.
40? Het is 70km/h volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ook is de regel dat de motorrijder max met 10 km per uur verschil erdoor mag, en zodra de auto's 40km per uur rijden moet hij er weer tussen gaan.....
zie jij ooit een motorrijder die zich hieraan houdt?
Het kan nog erger, de overheid heeft een begroting op het aantal boetes wat ze jaarlijks incasseren. DAT is pas bezopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je het, maar het is nog wel bezopen.
Het is 40.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
40? Het is 70km/h volgens mij.
En nee, bijna geen enkele motorrijder doet dat. Maar er is nog een verschil met 20 en 50km/h
Soms, maar op het moment niks liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat weet ik Roy, maar verkoop je ook 2e hands iPhones?
toen ik hem haalde was het 40. zodat je dan max 50 ging zelf ertussen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
40? Het is 70km/h volgens mij.
En nee, bijna geen enkele motorrijder doet dat. Maar er is nog een verschil met 20 en 50km/h
Denk aub even aan mij als je wat binnen krijgtquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms, maar op het moment niks liggen.
Ja weet ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan nog erger, de overheid heeft een begroting op het aantal boetes wat ze jaarlijks incasseren. DAT is pas bezopen.
Als er minder binnnenkomt hebben ze direct een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Je zou denken dat ze blij zijn als er weinig binnenkomt omdat dat betekend dat er weinig overtredingen begaan worden en we dus een veilig en braaf land zijn.
Maar hier is het net andersom. Ook de misdaadbestrijding is tegenwoordig gewoon business.
het is dan ook gewoon verkapte belasting voor "aso's"quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als er minder binnnenkomt hebben ze direct een probleem.
Is ook, klote mongolen die te hard rijden!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
het is dan ook gewoon verkapte belasting voor "aso's"
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
toen ik hem haalde was het 40. zodat je dan max 50 ging zelf ertussen.
de eerste dag in de file had ik een hele trein achter me, alle dagen daarna zat ik bij mijn voorganger op het achterwiel
sorryquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook, klote mongolen die te hard rijden!
sorryquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook, klote mongolen die te hard rijden!
quote:
Je zou verwachten dat de brave moederquote:
Nee, ik wil gewoon weer een autoquote:
Het is al zo lang geleden dat ik auto heb gereden!! Ik vraag me af of ik het nog wel kanquote:
Het gaspedaal zit rechts.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden dat ik auto heb gereden!! Ik vraag me af of ik het nog wel kan
quote:
Mooi ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren van Lotusss en ErwinRommel 3 tennisballen gehad voor mijn hond.
Hond is heel blij, ik niet zo!!
Hond ligt op de bank met bal in dr bek, laat bal op de grond vallen, kijkt mij aan met een blik van "PAK BAL!", ik reageer niet, hond blaft, ik pak braaf de bal, repeat!
Ik heb het gevoel dat er hier iets gruwelijk mis gaat!!
Ben je serieus langer gebleven in de hoop dat de regen zou stoppen/minderen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoopte dat het wat minder hard zou gaan regenen, toch niet. Zo maar naar huis
Deels, ik wilde ook nog even wat afmaken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je serieus langer gebleven in de hoop dat de regen zou stoppen/minderen?
Lang weekend zelfsquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren van Lotusss en ErwinRommel 3 tennisballen gehad voor mijn hond.
Hond is heel blij, ik niet zo!!
Hond ligt op de bank met bal in dr bek, laat bal op de grond vallen, kijkt mij aan met een blik van "PAK BAL!", ik reageer niet, hond blaft, ik pak braaf de bal, repeat!
Ik heb het gevoel dat er hier iets gruwelijk mis gaat!!
Wat is vroeg? Om 7 uur gaat de wekker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geef mij dat maar, want heb geen zin om morgen vroeg op te staan.
Kwart voor 6 weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is vroeg? Om 7 uur gaat de wekker.
7 uur is luxe voor mij voortquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, hoe houden mensen dat vol. Ik vond 7u vanochtend al vroeg
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik doe het allemaal ook zonder cafeïne. Raak me aan.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Het kan zijn dat ik nu heel dom overkom maar ik moet het gewoon even vragen.
Er gaat nu 9 miljoen euro naar Bangladesh om de kledingindustrie daar te helpen. Aanleiding hiervoor zijn die ingestorte fabrieken.
Kunnen ze dan niet beter de bouwsector gaan helpen?![]()
Kun je hetzelfde afvragen met al dat geld naar Europa.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaat nu 9 miljoen euro naar Bangladesh om de kledingindustrie daar te helpen. Aanleiding hiervoor zijn die ingestorte fabrieken.
Probleem is dat je te maken hebt met korte en lange termijn gevolgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah dan nog, nu doen ze de korte termijn aanpakken imhoquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Probleem is dat je te maken hebt met korte en lange termijn gevolgen.
Ik vind het schandalig dat de staat 9 miljoen naar Bangladesh doet en tegelijkertijd tegen ons, het Nederlandse volk, zegt dat we moeten bezuinigen. Maar ja, dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je hetzelfde afvragen met al dat geld naar Europa.
Ze moeten serieus maar eens kappen met geld korten op de zorgquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dan nog, nu doen ze de korte termijn aanpakken imho
[..]
Ik vind het schandalig dat de staat 9 miljoen naar Bangladesh doet en tegelijkertijd tegen ons, het Nederlandse volk, zegt dat we moeten bezuinigen. Maar ja, dat is een andere discussie.
Ze moeten het toezicht op waar het geld naar toe gaat verbeteren. Dan maakt dat korten waarschijnlijk minder uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze moeten serieus maar eens kappen met geld korten op de zorg
Flipsquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten het toezicht op waar het geld naar toe gaat verbeteren. Dan maakt dat korten waarschijnlijk minder uit.
Onderzoek in de zorg gehad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moeten het toezicht op waar het geld naar toe gaat verbeteren. Dan maakt dat korten waarschijnlijk minder uit.
Dat is inderdaad een veel beter idee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen ze dan niet beter het geld aan Royco1 geven en dat die het persoonlijk gaat brengen, en het geld wat normaal gesproken in zakken van corrupte bestuurders terecht komt nu dus in de zakken van Royco1 terecht komt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een veel beter idee.
Is niet moeilijk hoor, ik doe dat ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef FL_Freak het volgende:
Minimaal de helft!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, jij mag ook iets hebben hoor.
Hebberd.
Niet specifiek in de zorg. Ik durf wel de bewering te maken dat als er beter toezicht was, bepaalde problemen in Nederland minder groot zouden zijn.quote:
Ik heb woensdag ook een bijeenkomst bijgewoond die ging over de gevolgen van de toekomstige bezuinigingen. Strengere controle is één van de punten op het programmaquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet specifiek in de zorg. Ik durf wel de bewering te maken dat als er beter toezicht was, bepaalde problemen in Nederland minder groot zouden zijn.
En aangezien laatst een item was over dat bepaalde facturen van zorginstellingen niet klopten en zij hiermee meer geld van de verzekeringen kregen, zou het mij weinig verbazen als dat de zorg te kampen heeft met dezelfde problemen als de bankensector. Oftewel geld belandt meer in eigen zak dan in de zaak.
Al is dit natuurlijk mijn mening.
Ze kunnen strengere controle willen, nu het nog uitvoeren. Het feit dat SNS staatssteun nodig had, duidt al aan dat binnen Nederland de controle op geldzaken nog niet goed heeft geregeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook een bijeenkomst bijgewoond die ging over de gevolgen van de toekomstige bezuinigingen. Strengere controle is één van de punten op het programma
Maar het gaat wel kut worden. ZZP 1 t/m 4 zijn in 2016 niet meer beschikbaar. En dat zijn juist degelijk mensen die hulp nodig hebben. Nu moet de familie of de buurman het maar opvangenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze kunnen strengere controle willen, nu het nog uitvoeren. Het feit dat SNS staatssteun nodig had, duidt al aan dat binnen Nederland de controle op geldzaken nog niet goed heeft geregeld.
Het lijkt wel alsof we langzamerhand terugkeren naar de Middeleeuwen. Steeds meer zaken regelen binnen je eigen omgeving. Het zou lachen worden als er een moment komt dat geld niks meer waard is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het gaat wel kut worden. ZZP 1 t/m 4 zijn in 2016 niet meer beschikbaar. En dat zijn juist degelijk mensen die hulp nodig hebben. Nu moet de familie of de buurman het maar opvangen
Het zijn denk ik wel de laatste grote bezuinigingen die nog kunnen. Daarna kun je de zorg net zo goed opdoeken (ja ik weet dat dat kort door de bocht is).quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we langzamerhand terugkeren naar de Middeleeuwen. Steeds meer zaken regelen binnen je eigen omgeving. Het zou lachen worden als er een moment komt dat geld niks meer waard is.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht een miljoen te kunnen verduisteren, dus 500k lijkt me een goede deal.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Dus omdat ik een auto in mijn overeenkomst heb weten te fixen moet ik maar meer boete gaan betalen? Overigens heb ik de auto voor mijn functie nodig, anders had ik er echt geen gekregen.
Daar ging mijn post over, sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg alleen dat je verder weinig kosten hebt aan zo'n auto.
En dat je die boete zelf kunt voorkomen
Dat de leasemaatschappij 10 euro administratie kosten rekent vind ik debiel.
Alles is nu al drassig en er komt voorlopig geen zon.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ze weten nu al dat zondag voetbal niet door kan gaan omdat het zoveel regent
Dat zeiden ze voor gisteren ook. De hele middag heeft de zon geschenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles is nu al drassig en er komt voorlopig geen zon.
Hier heel de dag al regenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeiden ze voor gisteren ook. De hele middag heeft de zon geschenen
Ow ja toen sliep ik tot een uur of 6 savonds, dus wat het gisterenmiddag was hier weet ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook. Ik had het dan ook over gisteren
Zondequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja toen sliep ik tot een uur of 6 savonds, dus wat het gisterenmiddag was hier weet ik niet.
Ik heb geklust met de vriend van mijn nichtjequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een heerlijke badjasbankhangdag
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een heerlijke badjasbankhangdag
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
Ik zei het fout, ik heb niet geklust, maar toegekeken en aanwijzingen gegeven.
En betaald na afloopquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
En betaald na afloop. Waarom zelf een dag mee bezig zijn als je familie hebt die het goedkoop en erg snel kan doen
. Ow en hij heeft ook meteen mijn rookmelder opgehangen die al 2 jaar ongebruikt in de kast ligt
.
Daar begint het wel op te lijken jaquote:
Tip, neem leuke boeiende dingen op als je niet kan kijken voor de momenten dat je wel kan kijken en er niets leuks of boeiends op isquote:
Ik kan niks opnemen en na 10 minuten heb ik al geen zin meer om te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tip, neem leuke boeiende dingen op als je niet kan kijken voor de momenten dat je wel kan kijken en er niets leuks of boeiends op is.
Ik heb nog een stuk of zes ep's van Kendra on top voor als er niets anders op is. En elke dag komt er eentje bij
.
Tsja, lastig geval ben je dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niks opnemen en na 10 minuten heb ik al geen zin meer om te kijken
iets boeiendsquote:
Dat is zaterdag pas weer boeiendquote:
Dan nog steeds nietquote:
Hoi Koffiequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gamen.
Of modden
Of modden dan gamen![]()
Hoi Tijn
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Charmed!
Heb je dat ene nou al uitgespeeld?
+1 je hebt een leven!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik heb het zo druk de laatste tijd
Werken, sporten, sporten, leren, werken.... feestjes
Maar maar maar, we gaan winnenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]WHAHAHAHAHA
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik vind alleen de voorrondes leuk waar mensen uitgelachen worden. Maar dat wordt ook steeds minderquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het leuk vinden![]()
Het is net een soort van Xfactor/Idols meuk
Ach laat hem lekker optimistisch zijnquote:
Ik stem iig niet, want dan gaat het om uiterlijk en niet om de muziek/zangquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet
Rusland heeft een leuk nummer
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ze heeft wel lekkere tetten enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker optimistisch zijnNauwelijks nog gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat hou ik graag zo
![]()
Amenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen het leuk vinden![]()
Het is net een soort van Xfactor/Idols meuk
Ahwquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb kut geslapen.
Zo wilde ik mijn weekend niet ingaan
Truequote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat vanzelf wel over... koffie FTW
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
tha fuqHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen
Boh, aan 1 stuk door slapen is heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent net een uur op je werkquote:
Bijna weekend
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow, lees het nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een beetje kort geslapen, voel me nog steeds een beetje brak (zelf met koffie op)
Maar wel aan 1 stuk doorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, lees het nu pas
Ik heb een beetje kort geslapen, voel me nog steeds een beetje brak (zelf met koffie op)
Ja, heerlijk is datquote:
Ik ook mits er geen kinderen wakker wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat
Ik heb gewoon de mazzel dat ik vrijwel altijd goed slaap
Ohh, moet nog even wakker worden hoor
een hele nacht wakker, en maar 2 uur slapen is ook 'aan 1 stuk door'. Maar doe mij dan maar 4 blokjes van 2 uur ipv 1 blokje van 2 uurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat
Ik heb gewoon de mazzel dat ik vrijwel altijd goed slaap
Ohh, moet nog even wakker worden hoor
En ik te moe ben... normaal wordt ik als eerste wakker. Maar dat zat er vannacht even niet inquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook mits er geen kinderen wakker worden![]()
Ja dat had ik ook toen ik nog een vriendin had met 2 kleine kidsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook mits er geen kinderen wakker worden![]()
1 blok van 1 uur overleef ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
een hele nacht wakker, en maar 2 uur slapen is ook 'aan 1 stuk door'. Maar doe mij dan maar 4 blokjes van 2 uur ipv 1 blokje van 2 uur
[..]
En ik te moe ben... normaal wordt ik als eerste wakker. Maar dat zat er vannacht even niet in
Das zeg maar een eekhoorn in een ruimtepakquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan dat plaatje niet zien op mijn werk.
Sandy? van Spongebobquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan dat plaatje niet zien op mijn werk.
Ja van spongebobquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das zeg maar een eekhoorn in een ruimtepak
Tsja, mijn werk is een beetje apart.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das zeg maar een eekhoorn in een ruimtepak
Lol. Spongebob ken ik wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sandy? van Spongebob
Kan je mij in de OP erbij schrijven? Behalve de 25e.
Dank uquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Spongebob ken ik wel.
Jaaa uiteraard.
Wat voor afdrukken laat een shuttlecock achter dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee dank u, laat van die vervelende afdrukken achter.
van die ruitjes van het racket... als je hard genoeg een cock raaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor afdrukken laat een shuttlecock achter dan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van die ruitjes van het racket... als je hard genoeg een cock raakt
OMG ik had dezelfde MIquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
van die ruitjes van het racket... als je hard genoeg een cock raakt
Vin had het toch ook al over problemen na een update? Geen idee wat voor updatequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Cryothic het volgende:
De nederlandse comments zijn minder leuk
[ afbeelding ]
Dat lag meer bij Hi geloof ik. Geen idee of het al gefixed isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin had het toch ook al over problemen na een update? Geen idee wat voor update
Klopt, maar bleek aan Hi te liggen. Nu heb ik er geen last meer vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin had het toch ook al over problemen na een update? Geen idee wat voor update
Ik heb ooit bij Vodafone gehad dat ze van alles aan het resetten waren en dus ging mijn telefoon tig keer per dag uit en aan. Dat was zo irritant!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lag meer bij Hi geloof ik. Geen idee of het al gefixed is
Als je dat niet weet dan word je toch gek ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij Vodafone gehad dat ze van alles aan het resetten waren en dus ging mijn telefoon tig keer per dag uit en aan. Dat was zo irritant!!
Het duurde 2 dagen voor ik erachter was waarom mijn telefoon de hele tijd uit ging. Gek werd ik ervan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je dat niet weet dan word je toch gek ?
En denken dat je telefoon stuk is
Of hadden ze het van te voren aangekondigd?
Vreemd dat je telefoon daardoor uit gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij Vodafone gehad dat ze van alles aan het resetten waren en dus ging mijn telefoon tig keer per dag uit en aan. Dat was zo irritant!!
Vodafone heeft wel meer vreemde dingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd dat je telefoon daardoor uit gaat
Klopt, met Hi kan ik mij verder geen problemen bedenken terwijl ik toch al minimaal 6 jaar Hi hebquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vodafone heeft wel meer vreemde dingen
Ik heb al een jaar of 10 hetzelfde nummer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, met Hi kan ik mij verder geen problemen bedenken terwijl ik toch al minimaal 6 jaar Hi heb
Gheghequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of 10 hetzelfde nummer.
Ik heb altijd prepaid gehad en kreeg een keer een gratis telefoon van vodafone omdat ik zo'n trouwe klant ben![]()
Dat reset-verhaal en die storing van een week door brand zijn eigenlijk de ergste dingen die ik ooit heb gehad.
Was wel een fijne Nokia hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
Dat van die brand is nog niet eens zo heel lang geleden toch?
Van die brand heb ik weinig gemerkt. Die resetstoring ook weinig van meegekregen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was wel een fijne Nokia hoor![]()
Tot mn ex het scherm sloopte![]()
Nope, dat was vorig jaar en die resetstoring jaar ervoor
Ah okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was wel een fijne Nokia hoor![]()
Tot mn ex het scherm sloopte![]()
Nope, dat was vorig jaar en die resetstoring jaar ervoor
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
ik vraag me af wat je fout kunt doen aan pijpen. Ik bedoel; zo moeilijk is het toch niet.
Ik heb nog nooit klachten gehad, integendeel. Maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat een andere vrouw het compleet anders doet, en dan ook vooral hoe en waarom is dat verkeerd.
ja goedquote:
Ja, goede vraag.quote:
op dezelfde manier als dat beffen niet altijd hetzelfde is?quote:
Nee, geen kat meer in de hens gestokenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja goedik ga een leuk weekend tegemoet.
En met jou? nog een kat in de hens gestoken?
vertel me meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, goede vraag.
Maar ik heb wel eens gehad dat ik dacht:Wat ben jij aan het doen?
dus eigenlijk is het niet " zij kan niet pijpen" maar " ze hadden geen goede communicatie"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
op dezelfde manier als dat beffen niet altijd hetzelfde is?
Je kan hard zuigen, of zacht, of niet, en weet ik t wat allemaal.
En de een vindt het een lekker, de ander vind het andere lekkerder.
[..]
Nee, geen kat meer in de hens gestoken![]()
Ook niet meer gekookt, dus dat is de oorzaak waarschijnlijk.
En hier ook een leuk weekend. Visite, taart, een verjaardag...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa, je hebt een Samsung nu toch?
[ afbeelding ]
Lijkt me wel. Het is een kwestie van op elkaar afstemmen denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het niet " zij kan niet pijpen" maar " ze hadden geen goede communicatie"
en leuk
Ja sowieso. Al hoor ik wel net dat er ook vrouwen zijn die hun mond gewoon niet ver kunnen opendoenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het is een kwestie van op elkaar afstemmen denk ik.
Ik heb ook nooit klachten gehad. Wel complimenten.quote:
Het voelde niet onprettig terwijl ze bezig was, zeker niet. Er zat alleen geen opbouw in, geen doel. Je wordt langzamer wat meer opgewonden en dan gaat het nergens heen en dan wordt het wat lafjes en gaat het bloed elders heen.quote:
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit klachten gehad. Wel complimenten.
ik snap hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelde niet onprettig terwijl ze bezig was, zeker niet. Er zat alleen geen opbouw in, geen doel. Je wordt langzamer wat meer opgewonden en dan gaat het nergens heen en dan wordt het wat lafjes en gaat het bloed elders heen.
maar datzelfde geldt toch voor beffen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik snap het![]()
constant het zelfde doen en wachten tot ie je bek vol spuit is ook niet echt de ideale manier gok ik
Daar heb je gelijk in jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar datzelfde geldt toch voor beffen?
uit t niks met je tong tegen een clit gaan tikken zal ook niet het beste resultaat boeken.
Geen last van... hoor eigenlijk alleen positieve dingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
Mannen die denken dat ze op een scrollbal zitten te duwen
maar daar zeg ik altijd iets van
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Zelfs hier is het stil.Shit wat verveel ik me. En dan moet ik nog 3.5 uur.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik dus ook
zelfs 1 die ging hyperventileren.
goedzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen last van... hoor eigenlijk alleen positieve dingen
ja echt waar. toen moest ik stoppen. en heb ik koffie gezetquote:
Dat is wel heel apart.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja echt waar. toen moest ik stoppen. en heb ik koffie gezetHij trok het echt niet. Daarna nooit meer wat tussen ons gebeurt
Jaquote:
Zo voelde het inderdaad een beetje. Maarja, daar leer ik ook van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik snap het![]()
constant het zelfde doen en wachten tot ie je bek vol spuit is ook niet echt de ideale manier gok ik
Je bent gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
was ook de enige keer dat ik zoiets heb meegemaakt. Maar goed, het was in ieder geval positief.
Ik hoop niet dat ik het was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo voelde het inderdaad een beetje. Maarja, daar leer ik ook van.
Een succubus die het leven uit ze zuigt.quote:
O ja, dat ging ik doen. Dat formulier invullen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feertje, wanneer word je eigenlijk onderzocht?
Alsof ik het dan op FOK zou zettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik het was.Dat zou een smet zijn op mijn reputatie.
omgquote:
Er stond geen naam bij, dus het kan iedereen zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik het dan op FOK zou zetten
Natuurlijk, je voed je er mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omgen ik slik het leven soms zelfs door ook!
RUN!!!
wat heb jij met kaneel gedaan ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Er stond geen naam bij, dus het kan iedereen zijn.
Dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |