Hoi allemaal, ik lees hier al een hele tijd mee en zou het wel fijn vinden om mee te kletsen

Ik heb toen ik zwanger was meegepost in het buikentopic en geprobeerd mee te posten in z&g maar daar ging het mij veel te snel. Hier lijkt het toch wat overzichtelijker wat het tempo betreft.
Ik ben op 18/11/12 mama geworden van een flinke zoon, M. (ja, nog eentje), aanstaande zaterdag wordt hij dus alweer 6 maanden (en dan ook een halfjaar bv

).
De eerste weken leefde ik op een roze wolk maar tegelijkertijd vond ik het vrij zwaar, hij had veel last van krampjes en slapen is niet z'n favoriete bezigheid... Nog steeds niet maar nu heb ik tenminste wel al eens tijd voor andere dingen omdat hij zich ondertussen wel al goed zelfstandig kan bezighouden in z'n box of wipstoel (ook een Babybjorn hier btw).
Ik vind het wel tof dat hij steeds meer kan, heel leuk om die ontwikkeling van zo dichtbij te zien evolueren.
Vandaag slaapt hij trouwens al uitzonderlijk lang, deze morgen 2 uur, nu al anderhalf uur... shhtttEnkele fotootjes, moeilijke selectie hoor na een halfjaar

Album is wel zo makkelijk en haal ik straks ook weer weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste is laatste buikfoto, tweede is net geboren en laatste foto is van gisteren.
Lot, ik herken het ook wel helaas. Mijn schoonmoeder (eigen moeder is helaas overleden) is ook van de oude stempel en komt ook af en toe met adviezen zoals 'huilen is goed voor de longetjes', 'laat maar huilen, anders verwen je hem', 'vaste voeding vanaf 3-4 maanden' enz. Ze is gelukkig niet erg opdringerig maar die 'visies' van haar zorgen er wel voor dat ik haar (nog) niet laat oppassen en dat vind ik soms wel jammer.
[ Bericht 2% gewijzigd door -Lise- op 16-05-2013 15:21:25 ]