Ik heb hem gisteren niet gelezen, maar ik moest er inderdaad even op broeden. Misschien is de conclusie wel dat jullie beiden het niveau hier ver ontstijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was Pascal de enige die reageerde. In de DM waren we tot de conclusie gekomen dat deze grap misschien iets te moeilijk was.
wil een skill squad in 352 he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Djeetje probeer Thiago Ribeiro eens.
Ik vind hem persoonlijk best goed.
Misschien een hidden gem voor je nieuwe video.
Misschien eens in een ander team samen met pato in een hybrid ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wil een skill squad in 352 he.
En hij is niet echt een skiller
Ja. Ik zeker want ik ben ouder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gelezen, maar ik moest er inderdaad even op broeden. Misschien is de conclusie wel dat jullie beiden het niveau hier ver ontstijgen.
Lijkt me sterk met een avatar van Hork Verbeekquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren niet gelezen, maar ik moest er inderdaad even op broeden. Misschien is de conclusie wel dat jullie beiden het niveau hier ver ontstijgen.
Taarabt, Barfa?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wil een skill squad in 352 he.
En hij is niet echt een skiller
Blind varen op avatarsquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met een avatar van Hork Verbeek
Speel je FUT?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met een avatar van Hork Verbeek
Hallo het is TEDquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blind varen op avatars
Als we dat bij jou zouden doen, zou iedereen je posts direct negeren. Nu is het slechts driekwart van de populatie hier.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blind varen op avatars
Als we dat bij jou zouden doen, zou iedereen je posts direct negeren. Nu is het slechts driekwart van de populatie hier.
Waarom reageren jullie nog op hem?quote:
Laat dan eens even zien blanke.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee ik speel zonder teamsWat denk je nu zelf tropische verrassing van me?
Waarom wil je hier alles bepalen. Ik zou zeggen enkeltje Berlijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Waarom reageren jullie nog op hem?
ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, ik bekijk alleen foto's van je zus
Ik had 'm ook door, moest wel ff nadenkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was Pascal de enige die reageerde. In de DM waren we tot de conclusie gekomen dat deze grap misschien iets te moeilijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |