100x geprobeerd en uiteindelijk lukt het en uploaden ze hemquote:
Haten op kamikaziequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kamikazie hou nou eens je mondje dicht kerel. Je bent 15 jaar ofzo en hebt nog niets te vertellen in deze grote boze wereld kleine snotaap
Ik denk vooral dat iedereen haat op jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk stuk pijpijzer and itsssssss goneeee![]()
Een jongetje van 15 als een soort held zien
Ga hier lekker weg voordat je jezelf nog belachelijker maakt. Snotaap.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
100x geprobeerd en uiteindelijk lukt het en uploaden ze hem
Interesseert me geen kut weet je datquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat iedereen haat op jou
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef Toefjes het volgende:
zei gisteren al dat hij zichzelf mol noemt, omdat hij waarschijnlijk de "ng" niet uit kan spreken.
Daar hoef je je niet druk over te maken nee, maar op een forum als dit is het wel handig als er iig minstens 1 iemand is die je posts apprecieert. Bij jou is dat volgens mij niet het geval, dus dan is de vraag: Wat doe je hier?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Interesseert me geen kut weet je datJe sowieso druk maken om wie populair is en wie niet trololol
Ikke nu pas snapquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef Toefjes het volgende:
zei gisteren al dat hij zichzelf mol noemt, omdat hij waarschijnlijk de "ng" niet uit kan spreken.
Interesseert me geen kut weet je datquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet druk over te maken nee, maar op een forum als dit is het wel handig als er iig minstens 1 iemand is die je posts apprecieert. Bij jou is dat volgens mij niet het geval, dus dan is de vraag: Wat doe je hier?
/samequote:
Gisteren was Pascal de enige die reageerde. In de DM waren we tot de conclusie gekomen dat deze grap misschien iets te moeilijk was.quote:
Hij was te makkelijk maar voor FOK! begrippen idd iets te hard Gertje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was Pascal de enige die reageerde. In de DM waren we tot de conclusie gekomen dat deze grap misschien iets te moeilijk was.
Djeetje probeer Thiago Ribeiro eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |