quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand heeft dat ding in ieder geval aan de haak geslagen
SMLENO !!!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja theorie is echt kut. Maar met die grafiekjes tekenen enzo is het allemaal vrij simpel. Je moet alleen gewoon goed de vraag lezen, heb nog weleens dat ik dan denk dat de G daalt dus dat de NX daalt, maar die stijgt dan juist omdat dubbele - dus goed lezen jwz
Dus op Sommige momenten liever even nauwkeurig opletten
Mijne ook volgende week. In een Engelstalige kommunterrie over de psychology of pricingquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
OMG mijn stem staat dalijk op YouTube OHMYGOSHHH
Kindjes in Afrika hebben niet eens een Cech.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef dion_v_k het volgende:
Gisteravond zakte Cech zo hard dat ik hem nog snel voor 290k had verkocht.
Nu zit hij weer op 350k![]()
Welk kanaal chef?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijne ook volgende week. In een Engelstalige kommunterrie over de psychology of pricing
Ik ben wel benieuwd hoe jouw stem klinktquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijne ook volgende week. In een Engelstalige kommunterrie over de psychology of pricing
Denk geilquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jouw stem klinkt
TheDjeetjequote:
als Joey de Koalaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jouw stem klinkt
Blijft geniaalquote:
Rijst kan die echt eng goed nadoenquote:
Nu ik alleen maar meerquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef Tim86 het volgende:
Nu heb ik ook zin in hotdog
[ afbeelding ]
Nu niet meer.
Ivano voor hoeveel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Ivanovic en TOTS Jantje gekocht
Cogito, ergo sum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie hebben hier morgen eigenlijk ook latijn? Niemand toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |