Heb ik niet gezien in het economie examen van vorig jaar anders. Probeer je weer te trollen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
Elasticiteit moest ik vorig jaar wel kennen.
Zal inderdaad wel komen door het aanbod op de markt op dit moment, daarom hoop ik vanavond nog dat het weer flink zaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
Laagste BIN Benteke is nu 385k...alweer 60k meer dan gisteren..
Fellaini 258k (233k gisteren) en Vertonghen 292k (237k gisteren).
Zijn wel flinke verschillen meteen, maar zegt dus vrij weinig.
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien in het economie examen van vorig jaar anders. Probeer je weer te trollen?
Jungske...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
Laagste BIN Benteke is nu 385k...alweer 60k meer dan gisteren..
Fellaini 258k (233k gisteren) en Vertonghen 292k (237k gisteren).
Zijn wel flinke verschillen meteen, maar zegt dus vrij weinig.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is de kruislingse prijselasticiteit tussen/van Vertonghen en Fellaini?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is de kruislingse prijselasticiteit tussen/van Vertonghen en Fellaini?
dikke troll en dan heb ik het niet eens over je postsquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
Elasticiteit moest ik vorig jaar wel kennen.
okiedokie kevinhoquote:
dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar mijn lerares heeft daar toen nog kei veel aandacht aan besteed zon paar lesjes ... kan ook schoolexamen zijn geweest.
daar wordt je controller zo vättig vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker.
Nu even hotdogs maken
iddquote:
nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond geen tijd om m te kopen en ben bang dat ie duurder wordt zodra hij uit de packs gaat.
Ik ga tellen hoe vaak je hier vermeldt dat je hoopt dat de prijzen gaan zakken. Je staat al op minstens 3 keerquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel komen door het aanbod op de markt op dit moment, daarom hoop ik vanavond nog dat het weer flink zakt
Hotdogs met een mes en vork like a gentleman.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
daar wordt je controller zo vättig van
ik ga voorlopig mijn controller niet aanraken dus dat loopt wel losquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
daar wordt je controller zo vättig van
Ja theorie is echt kut. Maar met die grafiekjes tekenen enzo is het allemaal vrij simpel. Je moet alleen gewoon goed de vraag lezen, heb nog weleens dat ik dan denk dat de G daalt dus dat de NX daalt, maar die stijgt dan juist omdat dubbele - dus goed lezen jwzquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
Mja, hoe gaat macro timmy?
Ik vind het best prima te doen alleen sommige van die '' theorie '' vragen zijn echt kut
zou het een jongen of een meisje zijn? ik maver.quote:
quote:
Iemand heeft dat ding in ieder geval aan de haak geslagenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou het een jongen of een meisje zijn? ik maver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |