Toelatingstoets? Ik dacht dat ze jou met slingers en ballonnen zouden verwelkomen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
Wel kut dat ik geen minecraft op mijn laptop kan spelen
Over 15 dagen trouwens ook toelatingstoets voor de uni
Java al opnieuw geinstalleerd/geupdate?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef vandermar het volgende:
Wel kut dat ik geen minecraft op mijn laptop kan spelen
Over 15 dagen trouwens ook toelatingstoets voor de uni
Ja, werkt nog steeds niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
Java al opnieuw geinstalleerd/geupdate?
Helaas. Voor mensen die bij de elite horen maken ze geen uitzondering. Ook wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toelatingstoets? Ik dacht dat ze jou met slingers en ballonnen zouden verwelkomen?
Wel kut voor je man.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas. Voor mensen die bij de elite horen maken ze geen uitzondering. Ook wel zo eerlijk.
Ja dat is wel naar inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:44 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Wel kut voor je man.
Ga je na de uni kun je niet met je studiegenoten minecraften.
PATS, VOL OP JE SNIKKELquote:
Ik weet wie jij bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:44 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Wel kut voor je man.
Ga je na de uni kun je niet met je studiegenoten minecraften.
WIl je dat hij plat wordt?quote:
quote:
Nee snap ik niet want feyenooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Stop je Darryl er maar in want dan gaan we immers een potje Schaken
haha snapje
Hahah snap hemquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nee snap ik niet want feyenooit.
haha snapje?
Nee ik snap de clooneyquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Stop je Darryl er maar in want dan gaan we immers een potje Schaken
haha snapje
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |