PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ja, en?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je had net toch 0-5 verloren met fifa ?
Ik open geen nieuwe.
Dutchies Utd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik nog welkom bij een PS3 Club?
Mogen wij meestemmen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dutchies Utd.Moet je even mo/poker4life vragen.
Ik speel wel pas na volgende week donderdag, want dan zijn m'n belangrijkste examens afgelopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dutchies Utd.Moet je even mo/poker4life vragen.
Alsjeblieft opa Toefjes?quote:
En via die ea store ofso tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik speel wel pas na volgende week donderdag, want dan zijn m'n belangrijkste examens afgelopen
Ik zal eerst wel even mijn Pro trainen. Dat kan alleen in Online wedstrijden toch?
haha, iedereen wint van mij, dus dat is geen kunstquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Alsjeblieft opa Toefjes?
Of moet ik eerst een potje Fifa van je winnnen om erbij te mogen?
Misschien een keertje een goed/duur team maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, iedereen wint van mij, dus dat is geen kunstMaar ik zal niet voor mn beurt praten, moo is de baas
Ik heb net met mn Ronaldo team gewonnen hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien een keertje een goed/duur team maken?
Waar kan je die vinden? Ik zie ze nergens namelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:30 schreef Reemi het volgende:
Wat vinden jullie van de emoticons op wefut? Ik vind ze echt dom eigenlijk [ afbeelding ]
Al die emoticons zijn dom, vooral als Rocky ze gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:30 schreef Reemi het volgende:
Wat vinden jullie van de emoticons op wefut? Ik vind ze echt dom eigenlijk [ afbeelding ]
In comments. Hier een aantal:quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden? Ik zie ze nergens namelijk
Op zich zijn ze wel grappig maar het doet wel erg denken aan msn 10 jaar geledenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
In comments. Hier een aantal:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik ze veranderen door een andere emoticonset?
kan je de emoticons van fok niet jatten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
In comments. Hier een aantal:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zal ik ze veranderen door een andere emoticonset?
Ja, daarom dus kut emoticons.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zich zijn ze wel grappig maar het doet wel erg denken aan msn 10 jaar geleden
quote:
Behoort tot een van de mogelijkheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je de emoticons van fok niet jatten?
Ja watquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]
Behoort tot een van de mogelijkheden.
Coins spelen geen rolex bij jou of wel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Maver24 het volgende:
prijzen van de TOTS spelers zijn best gestegen vannacht, hopelijk zakken ze weer snel naar beneden, moet Cazorla en Mata hebben, Suarez wil ik ook nog hebben,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |