Jonge poesjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
geen roze
geen ponys
geen glitter
geen regenbogen
geen jonge poesjes
geen chocolade
geen johnny depp
hoezo just girly things?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
geen roze
geen ponys
geen glitter
geen regenbogen
geen jonge poesjes
geen chocolade
geen johnny depp
hoezo just girly things?
Zeg, wanneer ben je nou eindelijk eens ongesteld?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
kijk d'r dan, die slettenbak, met d'r kont in de lucht
[ afbeelding ]
Ik vind dat het kutuser is en kut usersquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
Lastig hoor. In het Nederlands schrijf je woorden aan elkaar, in het Engels los.
Is het dan 'kutusers' of 'kut users'?
Problemen, problemen.
Lang verhaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef -Datdus- het volgende:
Menstruatie is wel het dagthema op fok! of niet?
dit weekend, als ik eindelijk weer eens kans heb op seks.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ben je nou eindelijk eens ongesteld?
...en ik dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dit weekend, als ik eindelijk weer eens kans heb op seks.
fuck my life, maargoed, dan moet hij maar door een rode zee
euhm... kom naar Wenen van het weekend, dan mag jij ook!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
euhm... kom naar Wenen van het weekend, dan mag jij ook!
Het is FOK!, godverdomme!!!!! Niet Fok!, fok, FOK, fok!, f0K, of welke andere verneukte versie dan ook, maar FOK!. Zo moeilijk is dat toch niet te onthouden?quote:
Dit dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 13:24:14 ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is FOK!, godverdomme!!!!! Niet Fok!, fok, FOK, fok!, f0K, of welke andere verneukte versie dan ook, maar FOK!. Zo moeilijk is dat toch niet te onthouden?![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |