Respect!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Indeed! Bovendien, voor ons alcohol in het paradijs met Gods wil!
Wise man in Russia says:quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Mannen zijn jagers, zodra de remmen los zijn komt het instinct sneller omhoog. Maar als mannen dronken zijn heb je er ook bij die genoegen nemen met 1/10 vrouwen.
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik drink niet uit religieuze redenen en geloof dat mij alcohol in het hiernamaals beloofd is als ik hier op aarde niet drink.
Lijkt me wel, en sowieso nooit uit zijn gegaan. Dan heb je best veel gemist in je leven denk ik zo. Het is niet waar het leven om draait, maar bij mij toen in 16 - 22 jaar was wel,redelijk hard gelachen.quote:
Slootwater drinken en dan menen dat alle alcoholische dranken zo smakenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect!
Alcohol is ook niet echt lekker trouwens. Ik heb jaren geleden Heineken geprobeerd bij vrienden van me, maar ik moest overgeven, dat spul is niet te drinken.![]()
Alcoholisten zijn in de regel zwaar irritant en maken veel brokken.![]()
Hopelijk hebben ze dus geen Heineken in het Paradijs.
Moet toegeven dat ik ook niet echt warm word van uitgaan (kwa disco/kroeg). En meestal laat ik iedereen zijn geloofsovertuiging in waarde. Maar nooit hebben gedronken omdat jij denkt dat je in de hemel alcohol beloofd is, does not make any sense with me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:02 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Lijkt me wel, en sowieso nooit uit zijn gegaan. Dan heb je best veel gemist in je leven denk ik zo. Het is niet waar het leven om draait, maar bij mij toen in 16 - 22 jaar was wel,redelijk hard gelachen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect!
Alcohol is ook niet echt lekker trouwens. Ik heb jaren geleden Heineken geprobeerd bij vrienden van me, maar ik moest overgeven, dat spul is niet te drinken.![]()
Ha, alcohol stinkt en is smerig! Nou jah, we zullen zien hé. Eerst maar het paradijs zien te bereiken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Respect!
Dat mag je vragen. Natuurlijk drink ik niet alleen omdat ik van mening bent dat ik het in het hiernamaals zal krijgen, maar vooral omdat mijn liefde voor mijn Heer ongelooflijk groot is en ik het niet zal durven om mijn Heer te teleurstellen. Wat je andere vraag betreft, in de Koran staat het volgende:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik ook niet echt warm word van uitgaan (kwa disco/kroeg). En meestal laat ik iedereen zijn geloofsovertuiging in waarde. Maar nooit hebben gedronken omdat jij denkt dat je in de hemel alcohol beloofd is, does not make any sense with me.
Ben wel benieuwd naar de gedachte hierachter (sorry offtopic)
Je moet wel beseffen dat de wijn in het hiernamaals anders is dan het wijn hier. Het is namelijk gevrijwaard van alle negatieve effectenquote:''Er zijn daarin stromen water dat niet bederft; en stromen melk waarvan de smaak niet verandert en stromen wijn, smakelijk voor degenen die drinken en rivieren van zuivere honing. En zij zullen er allerlei vruchten in hebben en vergiffenis van hun Heer.''
Ja, heel raar, maar het toch echt zo. Niet alleen wijn, maar van alle alcoholische dranken die meer dan 5 minuten onder mijn neus staan moet ik kotsen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan je kotsen van de geur van wijn?
Jouw Heer maakte zelf nota bene wijn van water, dan vind ie het vast niet erg als je een borrel mee drinkt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat mag je vragen. Natuurlijk drink ik niet alleen omdat ik van mening bent dat ik het in het hiernamaals zal krijgen, maar vooral omdat mijn liefde voor mijn Heer ongelooflijk groot is en ik het niet zal durven om mijn Heer te teleurstellen. Wat je andere vraag betreft, in de Koran staat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:14 schreef sorcees het volgende:
Een dag niet gedronken is een dag geen Brabander
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat mag je concluderen ja.
Maar is het niet wat anders als dronken mannen me lekker vinden? Die zijn niet super kritisch, dus er is ook nog een kans dat ik niet lekker ben.
Maar ik ben gewoon lekker natuurlijk.
haha, nee hoor. zou niet durven ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, ben je soms een beetje opgewonden?. In dat andere topic ook al...
Daar zit wel wat inquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:42 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan een te gekke tijd hebben zonder alcohol, maar niet in de kroeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |